Page 48 - e-agora 08-02-21
P. 48
n ΔΟΚΙΜΗ Renault Clio 1.0 TCe LPG 100 PS
Στην σίμου. Πρόκειται για ένα υπερτροφοδο-
περίπτωση τούμενο μοτέρ της «οικογένειας» TCe
του Clio
LPG έχουμε και η χωρητικότητά του αγγίζει τα μόλις
το σχετικό 999 κ.εκ. Η ισχύς φτάνει τους 100 ίππους
μπουτόν και η μέγιστη ροπή των 160 Nm εμφανί-
αριστερά από
το τιμόνι, ζεται από τις 2.750 σ.α.λ. Η κίνηση περ-
το οποίο νά ασφαλώς στον εμπρός άξονα μέσω μη-
απεικονίζει χανικού κιβωτίου ταχυτήτων 5 σχέσεων
τη στάθμη της και τα 0-100 χλμ./ώρα είναι υπόθεση 12,5
αντίστοιχης Εσωτερικό
δεξαμενής δλ. σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της
καυσίμου. Το ίδιο ισχύει και για το εσωτερικό, το Renault.
Ιδιαίτερα Ό κινητήρας λειτουργεί πάντα κατανα-
θετικό είναι οποίο διαθέτει όλα τα θετικά στοιχεία του
το γεγονός ότι Clio, όπως τα ποιοτικά πλαστικά, τη μο- λώνοντας υγραέριο και μόνο αν ο οδη-
στον πίνακα ντέρνα σχεδίαση και τον πλούσιο εξοπλι- γός πατήσει το σχετικό μπουτόν, ή αν τε-
οργάνων σμό. Το αυτοκίνητο της δοκιμής διαθέτει λειώσει το καύσιμο, θα τροφοδοτείται με
απεικονίζεται
με ακρίβεια μία ευανάγνωστη οθόνη αφής μεγέθους βενζίνη. Το Renault Clio LPG εξοπλίζεται
και η 7 ιντσών στην κεντρική κονσόλα για την με δύο δεξαμενές, όπου αυτή της βενζί-
αυτονομία του ενημέρωση και ψυχαγωγία των επιβατών, νης αγγίζει τα 39 λίτρα και αυτή του υγρα-
LPG.
ενώ πίσω από το τιμόνι βρίσκεται ένας ψη- ερίου τα 32. Η εργοστασιακή τιμή κατανά-
φιακός πίνακας οργάνων. Στην περίπτωση λωσης LPG κυμαίνεται κατά μέσο όρο στα
Μοναδικός του Clio LPG έχουμε το σχετικό μπουτόν 5,7 λτ./100 χλμ. Στη διάρκεια της δοκιμής
τρόπος είδαμε αυτή την τιμή να μην ξεπερνά τα 7
ώστε να αριστερά από το τιμόνι, το οποίο απεικονί-
διαπιστώσει ζει τη στάθμη της αντίστοιχης δεξαμενής λτ./100 χλμ. Αυτό σημαίνει ότι, με τη μέ-
κανείς ότι καυσίμου. Ίδιαίτερα θετικό είναι το γεγο- ση τιμή του υγραερίου να κυμαίνεται αυτή
πρόκειται για τη στιγμή στα 0,73 ευρώ, το Renault Clio
αυτοκίνητο νός ότι στον πίνακα οργάνων απεικονίζε-
που κινείται ται με ακρίβεια και η αυτονομία του LPG. LPG διανύει 100 χλμ. με ένα ποσό που
με υγραέριο Περνάμε στους χώρους, οι οποίοι δε με- «φλερτάρει» με τα μόλις 5 ευρώ. Η τιμή εί-
είναι η ναι άκρως εντυπωσιακή, το ίδιο ισχύει και
δεύτερη ταβάλλονται και κρίνονται ικανοποιητικοί
υποδοχή για την κατηγορία. Τέσσερις ενήλικες επι- για την αυτονομία, η οποία με πρόχειρους
πλήρωσης βάτες θα μετακινηθούν με κάθε άνεση, οι υπολογισμούς μπορεί να ξεπεράσει ακό-
καυσίμου. μα και τα 1.100 ευρώ.
θέσεις για μικροαντικείμενα είναι αρκετές
και πρακτικές, ενώ τα διαθέσιμα λίτρα για Στον δρόμο: Παραμένει
τις αποσκευές είναι η κορυφαία τιμή στην
κατηγορία. εξαιρετικό
Το Renault Clio διακρινόταν διαχρονικά
Κινητήρας: Καταναλώνει 5 για την κορυφαία οδηγική του συμπεριφο-
ευρώ στα 100 χλμ. ρά και στη συγκεκριμένη έκδοση κάτι τέ-
Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον βρίσκεται τοιο δεν αλλάζει. Η ποιότητα κύλισης είναι
βέβαια κάτω από το καπό, εκεί που υπάρ- εξαιρετική, με τη κορυφαία ηχομόνωση
χει ο τρικύλινδρος κινητήρας διπλού καυ- να «θωρακίζει» την καμπίνα από εξωτερι-
κούς θορύβους. Η θέση οδήγησης και η S S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 48
#e-agora-themata-08-02-21.indd 48 5/2/2021 5:28:59 μμ #e-agora-themata-08-02-21.indd 47 5/2/2021 11:50:28 πμ