Page 48 - e-agora 08-02-21
P. 48

n ΔΟΚΙΜΗ Renault Clio 1.0 TCe LPG 100 PS



                         Στην                                                 σίμου.  Πρόκειται  για  ένα  υπερτροφοδο-
                   περίπτωση                                                  τούμενο  μοτέρ  της  «οικογένειας»  TCe
                     του Clio
                 LPG έχουμε                                                   και  η  χωρητικότητά  του  αγγίζει  τα  μόλις
                   το σχετικό                                                 999 κ.εκ. Η ισχύς φτάνει τους 100 ίππους
                     μπουτόν                                                  και η μέγιστη ροπή των 160 Nm εμφανί-
                αριστερά από
                    το τιμόνι,                                                ζεται από τις 2.750 σ.α.λ. Η κίνηση περ-
                     το οποίο                                                 νά ασφαλώς στον εμπρός άξονα μέσω μη-
                  απεικονίζει                                                 χανικού  κιβωτίου  ταχυτήτων  5  σχέσεων
               τη στάθμη της                                                  και τα 0-100 χλμ./ώρα είναι υπόθεση 12,5
                  αντίστοιχης    Εσωτερικό
                   δεξαμενής                                                  δλ. σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της
                   καυσίμου.       Το ίδιο ισχύει και για το εσωτερικό, το    Renault.
                    Ιδιαίτερα                                                   Ό  κινητήρας  λειτουργεί  πάντα  κατανα-
                 θετικό είναι    οποίο διαθέτει όλα τα θετικά στοιχεία του
               το γεγονός ότι    Clio,  όπως  τα  ποιοτικά  πλαστικά,  τη  μο-  λώνοντας  υγραέριο  και  μόνο  αν  ο  οδη-
                 στον πίνακα     ντέρνα σχεδίαση και τον πλούσιο εξοπλι-      γός πατήσει το σχετικό μπουτόν, ή αν τε-
                    οργάνων      σμό. Το αυτοκίνητο της δοκιμής διαθέτει      λειώσει το καύσιμο, θα τροφοδοτείται με
                απεικονίζεται
                 με ακρίβεια     μία ευανάγνωστη οθόνη αφής μεγέθους          βενζίνη. Το Renault Clio LPG εξοπλίζεται
                        και η    7 ιντσών στην κεντρική κονσόλα για την       με δύο δεξαμενές, όπου αυτή της βενζί-
               αυτονομία του     ενημέρωση και ψυχαγωγία των επιβατών,        νης αγγίζει τα 39 λίτρα και αυτή του υγρα-
                         LPG.
                                 ενώ πίσω από το τιμόνι βρίσκεται ένας ψη-    ερίου τα 32. Η εργοστασιακή τιμή κατανά-
                                 φιακός πίνακας οργάνων. Στην περίπτωση       λωσης LPG κυμαίνεται κατά μέσο όρο στα
                  Μοναδικός      του Clio LPG έχουμε το σχετικό μπουτόν       5,7 λτ./100 χλμ. Στη διάρκεια της δοκιμής
                      τρόπος                                                  είδαμε αυτή την τιμή να μην ξεπερνά τα 7
                     ώστε να     αριστερά από το τιμόνι, το οποίο απεικονί-
                 διαπιστώσει     ζει τη στάθμη της αντίστοιχης δεξαμενής      λτ./100 χλμ. Αυτό σημαίνει ότι, με τη μέ-
                   κανείς ότι    καυσίμου. Ίδιαίτερα θετικό είναι το γεγο-    ση τιμή του υγραερίου να κυμαίνεται αυτή
                πρόκειται για                                                 τη στιγμή στα 0,73 ευρώ, το Renault Clio
                  αυτοκίνητο     νός ότι στον πίνακα οργάνων απεικονίζε-
                 που κινείται    ται με ακρίβεια και η αυτονομία του LPG.     LPG  διανύει  100  χλμ.  με  ένα  ποσό  που
                 με υγραέριο     Περνάμε στους χώρους, οι οποίοι δε με-       «φλερτάρει» με τα μόλις 5 ευρώ. Η τιμή εί-
                       είναι η                                                ναι άκρως εντυπωσιακή, το ίδιο ισχύει και
                     δεύτερη     ταβάλλονται  και  κρίνονται  ικανοποιητικοί
                    υποδοχή      για την κατηγορία. Τέσσερις ενήλικες επι-    για την αυτονομία, η οποία με πρόχειρους
                   πλήρωσης      βάτες θα μετακινηθούν με κάθε άνεση, οι      υπολογισμούς μπορεί να ξεπεράσει ακό-
                   καυσίμου.                                                  μα και τα 1.100 ευρώ.
                                 θέσεις για μικροαντικείμενα είναι αρκετές
                                 και πρακτικές, ενώ τα διαθέσιμα λίτρα για    Στον δρόμο: Παραμένει
                                 τις αποσκευές είναι η κορυφαία τιμή στην
                                 κατηγορία.                                   εξαιρετικό
                                                                                Το Renault Clio διακρινόταν διαχρονικά
                                 Κινητήρας: Καταναλώνει 5                     για την κορυφαία οδηγική του συμπεριφο-

                                 ευρώ στα 100 χλμ.                            ρά και στη συγκεκριμένη έκδοση κάτι τέ-

                                   Το  μεγαλύτερο  ενδιαφέρον  βρίσκεται      τοιο δεν αλλάζει. Η ποιότητα κύλισης είναι
                                 βέβαια κάτω από το καπό, εκεί που υπάρ-      εξαιρετική,  με  τη  κορυφαία  ηχομόνωση
                                 χει ο τρικύλινδρος κινητήρας διπλού καυ-     να «θωρακίζει» την καμπίνα από εξωτερι-
                                                                              κούς θορύβους. Η θέση οδήγησης και η       S S

                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 48




          #e-agora-themata-08-02-21.indd   48                                                                     5/2/2021   5:28:59 μμ  #e-agora-themata-08-02-21.indd   47                                                             5/2/2021   11:50:28 πμ
   43   44   45   46   47   48   49   50   51   52   53