Page 52 - e-agora 08-02-21
P. 52
n n n n ΔΟΚΙΜΗ Jeep Compass PHEV 4xe 190 PS
Jeep Compass στην πρίζα!
Το Jeep Compass απέκτησε υβριδική τεχνολογία και έρχεται πιο ολοκληρωμένο από ποτέ,
συνδυάζοντας εξαιρετικές επιδόσεις από τους 190 ίππους, αλλά και οικονομία με έως 50
αμιγώς ηλεκτρικά χλμ. Όλα αυτά χωρίς να χάνει τον ξεχωριστό του χαρακτήρα.
«4xe» που παραπέμπει σε τετρακίνητο μο-
ντέλο με ηλεκτροκινητήρα. Κατά τα άλλα,
η σχεδιαστική φιλοσοφία παραμένει ως
έχει, με την κλασσική μάσκα στο εμπρός
τμήμα, τις πλαστικές ποδιές στο κάτω μέ-
ρος του αμαξώματος, τις προαιρετικές ζά-
ντες αλουμινίου μεγέθους 19 ιντσών (18»
στην έκδοση Limited) και τα στάνταρ φιμέ
πίσω κρύσταλλα.
Εσωτερικό
Περνώντας στο εσωτερικό του υβριδι-
Μοναδικά Σχεδίαση
στοιχεία που κού Jeep Compass, είναι εμφανής η προ-
μαρτυρούν Τα Plug-In υβριδικά είναι αναμφισβήτητα σπάθεια της εταιρείας να διατηρήσει την
ότι μπαίνει η νέα τάση και η Jeep φαίνεται να την ακο- ποιότητα σε υψηλό επίπεδο. Στην κεντρική
στην πρίζα
είναι η λουθεί πιστά προσφέροντας ήδη τα πρώτα κονσόλα βρίσκεται η ευανάγνωστη οθόνη
δεύτερη της μοντέλα που μπαίνουν στην πρίζα. Αυ- αφής μεγέθους 8,4 ιντσών με δυνατότητα
υποδοχή, τή τη στιγμή τέτοιες εκδόσεις διατίθενται συνδεσιμότητας Android Auto και Apple
πέρα από CarPlay, ενώ ακριβώς από κάτω βρίσκο-
αυτή του για τα δημοφιλή Renegade και Compass,
καυσίμου, ενώ ήδη γνωρίζουμε ότι είναι θέμα χρό- νται «φυσικά» κουμπιά για τη ρύθμιση του
αλλά και το νου η έλευση παρόμοιας έκδοσης και για κλιματισμού, αλλά και ένας περιστροφι-
λογότυπο κός διακόπτης μέσα από τον οποίο ο οδη-
«4xe» που το σκληροτράχηλο Wrangler. Αυτή τη φο-
παραπέμπει ρά δοκιμάζουμε το «μικρότερο» Jeep γός επιλέγει το πρόγραμμα οδήγησης
σε Compass 4xe με τους 190 ίππους (υπάρ- (Auto, Sport, Snow και Mud). Όι πλαστι-
τετρακίνητο χει και έκδοση με 240) και σας μεταφέ- κές επενδύσεις είναι μαλακές στις περισ-
μοντέλο με
ηλεκτρο- ρουμε τις πρώτες μας εντυπώσεις. σότερες επιφάνειες και η συναρμογή τους
κινητήρα. Με μία γρήγορη ματιά θα διαπιστώσει δείχνει άκρως ικανοποιητική. Ακριβώς πί-
κανείς ότι δεν υπάρχει κάποια σημαντική σω από το τιμόνι συναντάμε έναν ψηφια-
διαφορά ως προς την εμφάνιση του υβρι- κό πίνακα οργάνων που ενημερώνει τον
δικού μοντέλου, αφού διαφέρει ελάχιστα οδηγό και απεικονίζει την κατάσταση φόρ-
από τις συμβατικές εκδόσεις. Μοναδικά τισης - παροχής ενέργειας του υβριδικού
στοιχεία που μαρτυρούν ότι μπαίνει στην συστήματος. Περνάμε στους χώρους, με
πρίζα είναι η δεύτερη υποδοχή, πέρα από τα δερμάτινα καθίσματα να είναι ιδιαίτερα
αυτή του καυσίμου, αλλά και το λογότυπο αναπαυτικά και σε θέση να μεταφέρουν S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 52
#e-agora-themata-08-02-21.indd 52 5/2/2021 5:29:32 μμ