Page 36 - e-agora 15-02-21
P. 36
n ΔΟΚΙΜΉ BMW X3 xDrive30e 292 PS
Η
αποτελεσματικά
ρυθμισμένη
ανάρτηση
αποσβένει
υποδειγματικά
τις ανωμαλίες.
Όταν όμως ο
οδηγός πιέσει
το πεντάλ
του γκαζιού,
ο θερμικός
κινητήρας
ενεργοποιείται
αστραπιαία
και οι 292
συνδυαστικοί
ίπποι
επιταχύνουν
το αμάξωμα
των δύο τόνων
εντυπωσιακά.
άλλο από τον συνδυασμό κορυφαίων βρίσκεται κάτω από τα πίσω καθίσμα-
επιδόσεων χωρίς υψηλές απαιτήσεις σε τα, η πλήρης φόρτιση σε συμβατική πρί-
καύσιμο. Στην περίπτωση της υβριδικής ζα ολοκληρώνεται σε λιγότερο από έξι
BMW X3, κάτω από το καπό βρίσκεται ώρες, ενώ με τη χρήση wallbox ο χρό-
ένας τετρακύλινδρος κινητήρας χωρη- νος μειώνεται σχεδόν στο μισό. Στην
τικότητας 1.998 κ.εκ. με υψηλή σχέση πράξη, σε αστικό περιβάλλον ο οδηγός
συμπίεσης 11:1. Αποδίδει 184 ίππους μπορεί να διανύσει και μία απόσταση
και 300 Nm ροπής από τις μόλις 1.350 50 χλμ. χωρίς το θερμικό μοτέρ να κα-
σ.α.λ., αλλά συνεργάζεται και με έναν ταναλώσει σταγόνα βενζίνης.
ηλεκτροκινητήρα. Κάπως έτσι, η ισχύς
της BMW X3 xDrive30e εκτοξεύεται Στον δρόμο: Άνετη και
στους 292 ίππους και η ροπή φτάνει τα φινετσάτη
420 Nm. Η κίνηση περνά και στους τέσ- Η Plug-In υβριδική BMW διατηρεί όλα
σερις τροχούς (xDrive) μέσω του 8τά- εκείνα τα στοιχεία που την καθιστούν
χυτου κιβωτίου Steptronic, ενώ κα- ένα ολοκληρωμένο SUV. Στο αστικό πε-
τά την αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία η ριβάλλον κινείται αμιγώς ηλεκτρικά και
μέγιστη ταχύτητα περιορίζεται στα 135 αθόρυβα, με την κορυφαία ηχομόνω-
χλμ./ώρα. Σε συνθήκες μέγιστης επιτά- ση να δημιουργεί την απόλυτη ησυχία
χυνσης, οι δύο κινητήρες επιτρέπουν στο εσωτερικό, ενώ η αποτελεσματικά
0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 6,1 δλ. για το ρυθμισμένη ανάρτηση αποσβένει υπο-
αμάξωμα των 2.065 κιλών και η τελική δειγματικά τις ανωμαλίες. Όταν όμως ο
ταχύτητα φτάνει τα 210 χλμ./ώρα. οδηγός πιέσει το πεντάλ του γκαζιού,
Όσον αφορά στη μπαταρία ιόντων λι- ο θερμικός κινητήρας ενεργοποιείται
θίου χωρητικότητας 12 kWh, η οποία
αστραπιαία και οι 292 συνδυαστικοί ίπ- S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 36
#e-agora-themata-15-02-21.indd 36 11/2/2021 6:39:38 μμ