Page 38 - e-agora 15-02-21
P. 38

n ΔΟΚΙΜΉ BMW X3 xDrive30e 292 PS



                                 ποι  επιταχύνουν  το  αμάξωμα  των  δύο  επιπέδου μπαταρίας, ώστε ο οδηγός να
                                 τόνων  εντυπωσιακά.  Παρά  το  αυξημέ- χρησιμοποιήσει την ηλεκτρική ενέργεια
                                 νο  βάρος  λόγω  του  υβριδικού  συστή- σε δεύτερο χρόνο.
                                 ματος, η BMW X3 xDrive30e παραμένει            Η  τιμή  της  BMW  X3  xDrive30e  των
                                 ακλόνητη στις απότομες καμπές και τα  292 ίππων ξεκινά από τα 59.550 ευρώ
                                 φρένα δείχνουν ακούραστα.                    και,  όπως  συμβαίνει  με  την  πλειονό-
                                   Σε επίπεδο οικονομίας, στη διάρκεια  τητα των Plug-In υβριδικών μοντέλων,
                                 της  δοκιμής  με  γεμάτες  τις  μπαταρί- απαλλάσσεται από τα τέλη κυκλοφορί-
                                 ες διανύσαμε μία απόσταση σχεδόν 40  ας  αφού  εκπέμπει  ελάχιστους  ρύπους

                                 χλμ.,  ενώ  η  κατανάλωση  για  τα  πρώ- (44 γρ./χλμ).
                                 τα  100  χλμ./ώρα  κυμάνθηκε  στα  4,5
                                 λτ./100 χλμ (έως 2,5 λτ./100 χλμ η ερ-       Συμπέρασμα
                                 γοστασιακή τιμή). Από την ώρα που οι           Η  γκάμα  της  BMW  X3  είχε  ανάγκη
                                 μπαταρίες  άδειασαν  τελείως,  είδαμε        από  μία  Plug-In  υβριδική  έκδοση  και  η
                                 την μεικτή κατανάλωση να φτάνει τα 8         xDrive30e συνδυάζει όλα τα πλεονεκτή-
                                 λτ./100 χλμ., εξαιρετική τιμή αν αναλο-      ματα  του  εξηλεκτρισμού  σε  ένα  άκρως
                                 γιστεί  κανείς  το  βάρος  του  βαυαρικού    ολοκληρωμένο  σύνολο.  Extra  bonus  η

                                 SUV.  Ασφαλώς  υπάρχουν  και  ρυθμί-         πολύ ανταγωνιστική τιμή των 59.990 ευ-
                                 σεις  διαχείρισης  της  ηλεκτρικής  ενέρ-    ρώ,  ποσό  που  ακούγεται  υψηλό,  αλλά
                                 γειας, όπως για παράδειγμα το «eDrive        υπενθυμίζουμε  ότι  απέχει  σχεδόν  3.000
                                 Mode»,  όπου  το  αυτοκίνητο  κινείται       ευρώ από την «απλή» xDrive20i έκδοση
                                 αμιγώς ηλεκτρικά με ταχύτητα έως 110         των 56.573 ευρώ.  v
                                 χλμ./ώρα  και  το  σύστημα  διατήρησης


                     Η κίνηση
                       περνά
                    και στους
                     τέσσερις
                     τροχούς
                (xDrive) μέσω
                του 8τάχυτου
                     κιβωτίου
                    Steptron-
                 ic, ενώ κατά
                   την αμιγώς
                   ηλεκτρική
                   λειτουργία
                    η μέγιστη
                     ταχύτητα
                 περιορίζεται
                στα 135 χλμ./
                         ώρα.








                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 38




          #e-agora-themata-15-02-21.indd   38                                                                     11/2/2021   6:39:55 μμ
   33   34   35   36   37   38   39   40   41   42   43