Page 38 - e-agora 15-02-21
P. 38
n ΔΟΚΙΜΉ BMW X3 xDrive30e 292 PS
ποι επιταχύνουν το αμάξωμα των δύο επιπέδου μπαταρίας, ώστε ο οδηγός να
τόνων εντυπωσιακά. Παρά το αυξημέ- χρησιμοποιήσει την ηλεκτρική ενέργεια
νο βάρος λόγω του υβριδικού συστή- σε δεύτερο χρόνο.
ματος, η BMW X3 xDrive30e παραμένει Η τιμή της BMW X3 xDrive30e των
ακλόνητη στις απότομες καμπές και τα 292 ίππων ξεκινά από τα 59.550 ευρώ
φρένα δείχνουν ακούραστα. και, όπως συμβαίνει με την πλειονό-
Σε επίπεδο οικονομίας, στη διάρκεια τητα των Plug-In υβριδικών μοντέλων,
της δοκιμής με γεμάτες τις μπαταρί- απαλλάσσεται από τα τέλη κυκλοφορί-
ες διανύσαμε μία απόσταση σχεδόν 40 ας αφού εκπέμπει ελάχιστους ρύπους
χλμ., ενώ η κατανάλωση για τα πρώ- (44 γρ./χλμ).
τα 100 χλμ./ώρα κυμάνθηκε στα 4,5
λτ./100 χλμ (έως 2,5 λτ./100 χλμ η ερ- Συμπέρασμα
γοστασιακή τιμή). Από την ώρα που οι Η γκάμα της BMW X3 είχε ανάγκη
μπαταρίες άδειασαν τελείως, είδαμε από μία Plug-In υβριδική έκδοση και η
την μεικτή κατανάλωση να φτάνει τα 8 xDrive30e συνδυάζει όλα τα πλεονεκτή-
λτ./100 χλμ., εξαιρετική τιμή αν αναλο- ματα του εξηλεκτρισμού σε ένα άκρως
γιστεί κανείς το βάρος του βαυαρικού ολοκληρωμένο σύνολο. Extra bonus η
SUV. Ασφαλώς υπάρχουν και ρυθμί- πολύ ανταγωνιστική τιμή των 59.990 ευ-
σεις διαχείρισης της ηλεκτρικής ενέρ- ρώ, ποσό που ακούγεται υψηλό, αλλά
γειας, όπως για παράδειγμα το «eDrive υπενθυμίζουμε ότι απέχει σχεδόν 3.000
Mode», όπου το αυτοκίνητο κινείται ευρώ από την «απλή» xDrive20i έκδοση
αμιγώς ηλεκτρικά με ταχύτητα έως 110 των 56.573 ευρώ. v
χλμ./ώρα και το σύστημα διατήρησης
Η κίνηση
περνά
και στους
τέσσερις
τροχούς
(xDrive) μέσω
του 8τάχυτου
κιβωτίου
Steptron-
ic, ενώ κατά
την αμιγώς
ηλεκτρική
λειτουργία
η μέγιστη
ταχύτητα
περιορίζεται
στα 135 χλμ./
ώρα.
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 38
#e-agora-themata-15-02-21.indd 38 11/2/2021 6:39:55 μμ