Page 46 - e-agora 15-02-21
P. 46

n ΔΟΚΙΜΉ Ford Focus Active 1.0 MHEV 155 PS



                 Πέρα από τα
               Normal, Sport
                και Eco, στην
                   περίπτωση
               του Focus Ac-
                  tive έχουμε
                  το Slippery,
                   για τις πιο
                   ολισθηρές
                  επιφάνειες,
                  αλλά και το
                    Trail, που
                προσφέρεται
                για χρήση σε
                   χωμάτινες
                επιφάνειες, ή
                  στην άμμο.






                                 ενός  ηλεκτρικού  μοτέρ  «BISG»  (Belt- σημη  αντιπροσωπεία  ανακοινώνει  4,1
                                 driven  Intergrated  Starter/Generator),  λτ./100 χλμ. σε μεικτές συνθήκες οδή-
                                 που λειτουργεί είτε σαν κινητήρας όταν  γησης, ενώ στη διάρκεια της δοκιμής η
                                 απαιτείται να προσφέρει επιπλέον ισχύ,  πραγματική τιμή ήταν 6,4 λτ./100 χλμ.
                                 είτε  σαν  μίζα  στη  λειτουργία  «Start-
                                 Stop», ενώ κατά την επιβράδυνση ανα-         Στον δρόμο: Παραμένει
                                 λαμβάνει το ρόλο της γεννήτριας, φορ- Focus...

                                 τίζοντας  τη  μπαταρία  ιόντων  λιθίου         Το Ford Focus έχει ταυτίσει το όνομά
                                 χωρητικότητας  0,48  kWh.  Η  μέγιστη        του με την κορυφαία οδηγική συμπερι-
                                 ισχύς φτάνει τους 155 ίππους και η ρο-       φορά και στην περίπτωση της έκδοσης
                                 πή των 235 Nm έρχεται από τις 2.500          «Active» κάτι τέτοιο δεν αλλάζει. Σίγου-
                                 σ.α.λ. Στην πράξη, το αμάξωμα κινείται       ρα  έχει  αποκτήσει  έναν  ελαφρώς  πιο
                                 αρκετά  σβέλτα,  με  τα  0-100  χλμ./ώρα     ουδέτερο  χαρακτήρα,  αλλά  δεν  παύει
                                 να είναι υπόθεση 8,8 δλ. και την τελική      να  είναι  ενδιαφέρον.  Ο  κινητήρας  πα-

                                 ταχύτητα  να  αγγίζει  τα  207  χλμ./ώρα.    ρέχει  απλόχερα  τη  ροπή  του  και,  πα-
                                 Όσον αφορά στην κατανάλωση, η επί-
                Το Focus Ac-                                                  ρά την τρικύλινδρη αρχιτεκτονική του,
                    tive είναι                                                γίνεται  θορυβώδης  μόνο  στις  υψηλές
                κατά 34 χλστ.                                                 στροφές  λειτουργίας.  Η  διαφοροποιη-
                   ψηλότερο,                                                  μένη ρύθμιση της ανάρτησης και η αυ-
                     ώστε να
                 κερδίσει μία                                                 ξημένη απόσταση από το έδαφος συμ-
                    επιπλέον                                                  βάλλουν  στο  να  εμφανιστούν  κάποιες
                   άνεση στις                                                 κλίσεις υπό πίεση, αλλά σε καμία περί-
                   χωμάτινες                                                  πτωση δε θα προβληματίσουν το οδηγό.
                  διαδρομές.
                                                                              Η αίσθηση του τιμονιού εξακολουθεί να
                                                                                                                         S

                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 46




          #e-agora-themata-15-02-21.indd   46                                                                     11/2/2021   6:45:07 μμ  #e-agora-themata-08-02-21.indd   47                                                            5/2/2021   11:50:28 πμ
   41   42   43   44   45   46   47   48   49   50   51