Page 46 - e-agora 15-02-21
P. 46
n ΔΟΚΙΜΉ Ford Focus Active 1.0 MHEV 155 PS
Πέρα από τα
Normal, Sport
και Eco, στην
περίπτωση
του Focus Ac-
tive έχουμε
το Slippery,
για τις πιο
ολισθηρές
επιφάνειες,
αλλά και το
Trail, που
προσφέρεται
για χρήση σε
χωμάτινες
επιφάνειες, ή
στην άμμο.
ενός ηλεκτρικού μοτέρ «BISG» (Belt- σημη αντιπροσωπεία ανακοινώνει 4,1
driven Intergrated Starter/Generator), λτ./100 χλμ. σε μεικτές συνθήκες οδή-
που λειτουργεί είτε σαν κινητήρας όταν γησης, ενώ στη διάρκεια της δοκιμής η
απαιτείται να προσφέρει επιπλέον ισχύ, πραγματική τιμή ήταν 6,4 λτ./100 χλμ.
είτε σαν μίζα στη λειτουργία «Start-
Stop», ενώ κατά την επιβράδυνση ανα- Στον δρόμο: Παραμένει
λαμβάνει το ρόλο της γεννήτριας, φορ- Focus...
τίζοντας τη μπαταρία ιόντων λιθίου Το Ford Focus έχει ταυτίσει το όνομά
χωρητικότητας 0,48 kWh. Η μέγιστη του με την κορυφαία οδηγική συμπερι-
ισχύς φτάνει τους 155 ίππους και η ρο- φορά και στην περίπτωση της έκδοσης
πή των 235 Nm έρχεται από τις 2.500 «Active» κάτι τέτοιο δεν αλλάζει. Σίγου-
σ.α.λ. Στην πράξη, το αμάξωμα κινείται ρα έχει αποκτήσει έναν ελαφρώς πιο
αρκετά σβέλτα, με τα 0-100 χλμ./ώρα ουδέτερο χαρακτήρα, αλλά δεν παύει
να είναι υπόθεση 8,8 δλ. και την τελική να είναι ενδιαφέρον. Ο κινητήρας πα-
ταχύτητα να αγγίζει τα 207 χλμ./ώρα. ρέχει απλόχερα τη ροπή του και, πα-
Όσον αφορά στην κατανάλωση, η επί-
Το Focus Ac- ρά την τρικύλινδρη αρχιτεκτονική του,
tive είναι γίνεται θορυβώδης μόνο στις υψηλές
κατά 34 χλστ. στροφές λειτουργίας. Η διαφοροποιη-
ψηλότερο, μένη ρύθμιση της ανάρτησης και η αυ-
ώστε να
κερδίσει μία ξημένη απόσταση από το έδαφος συμ-
επιπλέον βάλλουν στο να εμφανιστούν κάποιες
άνεση στις κλίσεις υπό πίεση, αλλά σε καμία περί-
χωμάτινες πτωση δε θα προβληματίσουν το οδηγό.
διαδρομές.
Η αίσθηση του τιμονιού εξακολουθεί να
S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 46
#e-agora-themata-15-02-21.indd 46 11/2/2021 6:45:07 μμ #e-agora-themata-08-02-21.indd 47 5/2/2021 11:50:28 πμ