Page 51 - e-agora 15-02-21
P. 51

n ΔΟΚΙΜΉ Seat Ibiza 1.5 TSI FR DSG 150 PS



                                                                              κουμπί για την επιλογή του προγράμμα-
                                                                              τος οδήγησης (Eco, Normal, Sport και
                                                                              Individual). Από εκεί και πέρα, οι χώροι
                                                                              που  προσφέρει  η  συγκεκριμένη  πλατ-
                                                                              φόρμα  είναι  άκρως  ικανοποιητικοί  για
                                                                              την κατηγορία, οι θήκες για μικροαντι-
                                                                              κείμενα αρκετές και ο όγκος του χώρου
                                                                              αποσκευών φτάνει τα 355 λτ.


                                                                              Κινητήρας: Με 150 ίππους
                                                                              και γραμμική λειτουργία


                                                                                Κάτω από το καπό του Seat Ibiza FR
                                                                              βρίσκεται  ένα  κινητήρας  της  γνωστής
                 Πίσω από το     Εσωτερικό
                εντυπωσιακό                                                   «οικογένειας» των TSI. Η χωρητικότη-
                    τριάκτινο      Μπορεί  τα  σκληρά  πλαστικά  να  μην      τά του τετρακύλινδρου μοτέρ φτάνει τα
                  τιμόνι με το                                                1.498 κ.εκ., ενώ φέρει δύο επικεφαλής
                    λογότυπο     ενθουσιάζουν κατά την είσοδο στην κα-
                 FR στο κάτω     μπίνα, αλλά το κορυφαίο Ibiza FR προ-        εκκεντροφόρους  και  την  τεχνολογία
                   του μέρος,    σφέρει  ένα  άκρως  ενδιαφέρον  εσω-         ACT,  η  οποία  επιτρέπει  απενεργοποί-
                   υπάρχουν      τερικό  με  αρκετά  «sportive»  στοιχεία.    ηση  των  δύο  κυλίνδρων  σε  συνθήκες
                      τα pad-
                  dles για τις   Τα καθίσματα διακρίνονται για την κο-        λειτουργίας με χαμηλό φορτίο. Το απο-
                 χειροκίνητες    ρυφαία πλευρική τους στήριξη, ενώ σε         τέλεσμα είναι 150 ίπποι και 250 Nm από
                     αλλαγές     αρκετά σημεία συναντάμε κόκκινες ρα-         τις μόλις 1.500 σ.α.λ. Η κίνηση περνά
               σχέσεων, ενώ                                                   στον  εμπρός  άξονα,  αποκλειστικά  μέ-
               στην κεντρική     φές.  Πίσω  από  το  εντυπωσιακό  τριά-
                     κονσόλα     κτινο τιμόνι με το λογότυπο FR στο κά-       σω του αυτόματου κιβωτίου διπλού συ-
               συναντάμε μία     τω  του  μέρος,  υπάρχουν  τα  paddles       μπλέκτη DSG7. Οι επιδόσεις είναι αντά-
                 οθόνη αφής                                                   ξιες ενός αυτοκινήτου με το λογότυπο
                  μεγέθους 8     για τις χειροκίνητες αλλαγές σχέσεων,
                      ιντσών.    ενώ στην κεντρική κονσόλα συναντάμε          «FR»,  μιας  και  τα  0-100  χλμ./ώρα  έρ-
                                 μία οθόνη αφής μεγέθους 8 ιντσών. Οι         χονται σε 8,2 δλ. για το αμάξωμα των
                                 «φυσικοί» διακόπτες για τη ρύθμιση του       1.199 κιλών και η τελική ταχύτητα αγγί-
                                 συστήματος κλιματισμού είναι ιδιαίτερα       ζει τα 216 χλμ./ώρα. Όσον αφορά στην
                                 πρακτικοί, ενώ υπάρχει και το σχετικό        κατανάλωση, η επίσημη αντιπροσωπεία
                                                                              ανακοινώνει σε μεικτό κύκλο λειτουρ-
                                                                              γίας 5,6 λτ./100 χλμ., ωστόσο στη διάρ-
                                                                              κεια της δοκιμής είδαμε τη μέση τιμή να
                                                                              κυμαίνεται στα 7,5 λτ./100 χλμ.


                                                                              Οι επιδόσεις είναι αντάξιες ενός
                                                                              αυτοκινήτου με το λογότυπο «FR»,
                                                                              μιας και τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται
                                                                              σε 8,2 δλ. για το αμάξωμα των 1.199
                                                                              κιλών και η τελική ταχύτητα αγγίζει

  S                                                                           τα 216 χλμ./ώρα.                           S

                                                   51 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ




          #e-agora-themata-15-02-21.indd   51                                                                     11/2/2021   6:47:59 μμ
   46   47   48   49   50   51   52   53   54