Page 28 - e-agora 22-02-21
P. 28
n ΔΟΚΙΜΉ Audi Q5 Sportback 40 TDI Quattro
Η διαμόρφωση
του ψηφιακού
cockpit είναι
εναλλασσόμενη,
το infotain-
ment λειτουργεί
διά της αφής
από τη σχετική
οθόνη, ενώ
στην κεντρική
κονσόλα
φαίνεται ο
επιλογέας του
αυτόματου
κιβωτίου διπλού
συμπλέκτη, 7
σχέσεων.
τις στροφές. Τα 204 PS και τα 400 Nm εί- Q5 Sportback η Audi -όπως και άλλες
ναι τιμές, που τις αντιλαμβάνεται ο οδηγός εταιρείες για αντίστοιχα μοντέλα τους- ζη-
αρκετά άμεσα και διασφαλίζουν ότι οι επι- τά από τους ενδιαφερόμενους αγοραστές
δόσεις είναι γρήγορες, ενώ η εργοστασια- ένα σαφώς μεγαλύτερο τίμημα. Στη «με-
κή κατανάλωση είναι 6,3 l diesel/100 km σαία» εξοπλιστική εκδοχή «advanced»,
Τα πίσω
καθίσματα σύμφωνα με το πρότυπο WLTP. Κατά τη δι- το Sportback είναι περίπου 2.500 ευρώ
είναι όπως άρκεια των πρώτων δοκιμαστικών διαδρο- ακριβότερο από το «κανονικό» Q5.
αυτά του μών μας, η τιμή του υπολογιστή ταξιδιού AUDI Q5 SPORTBACK 40 TDI QUATTRO
«κανονικού» Κινητήρας Τετρακύλινδρος, turbo, εμπρός εγκάρσια
Q5, ενώ ο του Q5 Sportback 40 TDI, που οδηγούσα- Κυβισμός 1.968 cm3
διαθέσιμος με, έφτασε με ταχύ ρυθμό κίνησης τα 7,3 Ισχύς 150 kW (204 PS) στις 3.800 σ.α.λ.
χώρος για l/100 km. Για ένα αυτοκίνητο της συγκε- Μέγ. ροπή 400 Nm στις 1.750/σ.α.λ.
το κεφάλι κριμένης κατηγορίας ισχύος και βάρους η Κιβώτιο/μετάδοση αυτόματο, διπλού συμπλέκτη,
είναι κατά 7 σχέσεων/σε όλους τους τροχούς
1 εκατοστό παραπάνω τιμή είναι απολύτως εντάξει. Μ/Π/Υ 4.689/1.893/1.660 mm
μικρότερος. Για την ανώτερη αποκλειστικότητα του Χώρος αποσκευών 510-1.480 l
Βάρος/φόρτωση 1.900/595 kg
0-100 km/h 7,6 δευτ.
Τελική ταχύτητα 222 km/h
Κατανάλωση 6,3 l diesel/100 km (WLTP)
Εκπομπές καυσαερίων 166 g CO2/km
Συμπέρασμα
Δεν υπάρχουν σχεδόν καθόλου πρακτι-
κά μειονεκτήματα, καθώς το Sportback
είναι εξίσου εξυπηρετικό, άνετο και γρή-
γορο, όσο το Q5 με το «κανονικό» -σαν
από station wagon- τελείωμα πίσω. v
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 28
#e-agora-themata-22-02-21tel.indd 28 19/2/2021 2:09:14 μμ