Page 32 - e-agora 22-02-21
P. 32
n ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΉ ΔΟΚΙΜΉ Hyundai Santa Fe vs KIA Sorento
ψηφιακή σχεδίαση. Παρ ‘όλα αυτά, πιο εργονομικός σε σχέση με ό,τι ισχύ-
υπάρχουν αποκλίσεις στον τρόπο λει- ει στο Santa Fe.
τουργίας τους, καθώς η Hyundai συν- Η πλοήγηση στο menu γίνεται κα-
δυάζει τώρα σχεδόν όλους τους διακό- τά βάση με ευκολία. Ωστόσο, κριτική
πτες της νέας αιωρούμενης, κεντρικής υπάρχει ακόμη: Το κορεατικό σύστη-
κονσόλας, η οποία μοιάζει πολύ με ενός μα δεν επεξεργάζεται απολύτως ομαλά
αεροσκάφους. Στο KIA, οι διακόπτες, τα τα ζητήματα με τους υαλοκαθαριστή-
paddles του κιβωτίου ταχυτήτων και τα ρες, αλλά και τους διακόπτες δύο κα-
περιστροφικά χειριστήρια είναι κάπως τευθύνσεων στην οθόνη αφής. Η δομή
Η σχεδίαση του
cockpit του περισσότερο διάσπαρτα. Όσοι δεν εί-
νέου Soren- ναι ακόμη εξοικειωμένοι με τη λειτουρ- Και τα δύο SUV παρέχουν χειριστήρια
to το κάνει να γία των συστημάτων στο εσωτερικό του για τον κλιματισμό στην τρίτη σειρά
φαίνεται πιο καθισμάτων.
παιχνιδιάρικο Sorento θα χρειαστούν λίγο περισσό-
σε σχέση τερο χρόνο για να ρυθμίσουν τη θέρ-
με του San- μανση του καθίσματος, να βρουν πώς
ta Fe. Πάντως,
το hardware λειτουργούν τα χειριστήρια των προ-
και το soft- γραμμάτων οδήγησης κ.τ.λ. Ωστόσο, ο
ware είναι έλεγχος του συστήματος κλιματισμού
ουσιαστικά με τη δική του, ξεχωριστή οθόνη είναι
πανομοιότυπα.
Για κοντούς επιβάτες: Η έδρα των
καθισμάτων στην τρίτη σειρά έχει
ύψος μόλις 20 cm. Πιο κάτω: Ιδού τα
χειριστήρια των προγραμμάτων οδήγησης
και αυτά για την εκτός δρόμου κίνηση στο
Hyundai.
Το νέο San-
ta Fe εφοδιάζεται
με ένα πλήρως
ψηφιακό πίνακα
οργάνων και μια
ευρύτερη κεντρική
οθόνη. Απλά, δεν
υπάρχει πλέον
ξεχωριστή οθόνη
για το σύστημα
κλιματισμού. S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 32
#e-agora-themata-22-02-21tel.indd 32 19/2/2021 2:14:59 μμ