Page 46 - e-agora 22-02-21
P. 46

n ΔΟΚΙΜΉ Mazda MX-30 E-Skyactiv



                 Το αμάξωμα
                 «φλερτάρει»
                  με τα 1.650
              κιλά, ωστόσο οι
              επιδόσεις είναι
              ικανοποιητικές
                  με τα 0-100
                 χλμ./ώρα να
              έρχονται σε 9,7
                δλ. σύμφωνα
              με την επίσημη
              αντιπροσωπεία.














                                 μόνι συναντάμε paddles μέσω των οποί- σημη αντιπροσωπεία και την τελική ταχύ-
                                 ων  ρυθμίζεται  το  επίπεδο  ανάκτησης  τητα να περιορίζεται στα 140 χλμ./ώρα.
                                 ενέργειας.  Όι  χώροι  είναι  ικανοποιητι- Το  συγκεκριμένο  μοτέρ  τροφοδοτείται
                                 κοί, αν και λίγο περιορισμένοι για τους  από μπαταρία χωρητικότητας 35,5 kWh
                                 πίσω  επιβάτες,  των  οποίων  η  έξοδος  και  στη  διάρκεια  της  δοκιμής  αποδεί-
                                 από το όχημα γίνεται πολύ ευκολότερη  χθηκε ότι σε αστικό περιβάλλον τα 200

                                 λόγω της ύπαρξης διακόπτη που μετα- χλμ.  αυτονομίας  είναι  εφικτός  στόχος
                                 τοπίζει το εμπρός κάθισμα. Τέλος, θετι- με «έξυπνη» οδήγηση και εκμετάλλευ-
                                 κή ήταν και η εμπειρία μας από τον χώρο  ση της ανάκτησης ενέργειας. Όσον αφο-
                                 αποσκευών, ο όγκος του οποίου διαμορ- ρά στη φόρτιση της μπαταρίας, οι χρόνοι
                                 φώνεται στα 366 λτ. με τα πίσω καθίσμα- ασφαλώς διαφέρουν ανάλογα με τον τύ-
                                 τα σε όρθια στάση.                           πο καλωδίου. Ενδεικτικά, 40 λεπτά αρ-
                                                                              κούν σε σταθμό ταχείας φόρτισης ώστε
                                 Κινητήρας: Εφικτός στόχος                    το επίπεδο να φτάσει στα 100%, ενώ με

                                 τα 200 χλμ. αυτονομίας                       τη  χρήση  οικιακού  wallbox  (22kW),  ο

                                                                              χρόνος αυξάνεται στις 4,5 ώρες.
                                   Η  «καρδιά»  του  πρώτου  αμιγώς  ηλε-
                                 κτρικού Mazda είναι ένα μοτέρ που απο-       Στον δρόμο: Έμφαση στις
                                 δίδει 145 ίππους και 271 Nm ροπής, με
                                 την κίνηση να περνά στους εμπρός τρο-        αστικές μετακινήσεις
                                 χούς  μέσω  συστήματος  μετάδοσης  μί-         Είναι  εμφανές  ότι  το  πρώτο  αμιγώς
                                 ας σχέσης. Το αμάξωμα «φλερτάρει» με  ηλεκτρικό  μοντέλο  της  Mazda  κατα-
                                 τα 1.650 κιλά, ωστόσο οι επιδόσεις είναι  σκευάστηκε  με  προσανατολισμό  κυ-
                                 ικανοποιητικές με τα 0-100 χλμ./ώρα να  ρίως  στις  αστικές  μετακινήσεις  και  σε

                                 έρχονται σε 9,7 δλ. σύμφωνα με την επί- αυτό  το  περιβάλλον  «παίζει»  κυριολε-
                                                                                                                         S S

                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 46




          #e-agora-themata-22-02-21tel.indd   46                                                                  19/2/2021   2:19:52 μμ  #e-agora-themata-08-02-21.indd   47                                                            5/2/2021   11:50:28 πμ
   41   42   43   44   45   46   47   48   49   50   51