Page 46 - e-agora 22-02-21
P. 46
n ΔΟΚΙΜΉ Mazda MX-30 E-Skyactiv
Το αμάξωμα
«φλερτάρει»
με τα 1.650
κιλά, ωστόσο οι
επιδόσεις είναι
ικανοποιητικές
με τα 0-100
χλμ./ώρα να
έρχονται σε 9,7
δλ. σύμφωνα
με την επίσημη
αντιπροσωπεία.
μόνι συναντάμε paddles μέσω των οποί- σημη αντιπροσωπεία και την τελική ταχύ-
ων ρυθμίζεται το επίπεδο ανάκτησης τητα να περιορίζεται στα 140 χλμ./ώρα.
ενέργειας. Όι χώροι είναι ικανοποιητι- Το συγκεκριμένο μοτέρ τροφοδοτείται
κοί, αν και λίγο περιορισμένοι για τους από μπαταρία χωρητικότητας 35,5 kWh
πίσω επιβάτες, των οποίων η έξοδος και στη διάρκεια της δοκιμής αποδεί-
από το όχημα γίνεται πολύ ευκολότερη χθηκε ότι σε αστικό περιβάλλον τα 200
λόγω της ύπαρξης διακόπτη που μετα- χλμ. αυτονομίας είναι εφικτός στόχος
τοπίζει το εμπρός κάθισμα. Τέλος, θετι- με «έξυπνη» οδήγηση και εκμετάλλευ-
κή ήταν και η εμπειρία μας από τον χώρο ση της ανάκτησης ενέργειας. Όσον αφο-
αποσκευών, ο όγκος του οποίου διαμορ- ρά στη φόρτιση της μπαταρίας, οι χρόνοι
φώνεται στα 366 λτ. με τα πίσω καθίσμα- ασφαλώς διαφέρουν ανάλογα με τον τύ-
τα σε όρθια στάση. πο καλωδίου. Ενδεικτικά, 40 λεπτά αρ-
κούν σε σταθμό ταχείας φόρτισης ώστε
Κινητήρας: Εφικτός στόχος το επίπεδο να φτάσει στα 100%, ενώ με
τα 200 χλμ. αυτονομίας τη χρήση οικιακού wallbox (22kW), ο
χρόνος αυξάνεται στις 4,5 ώρες.
Η «καρδιά» του πρώτου αμιγώς ηλε-
κτρικού Mazda είναι ένα μοτέρ που απο- Στον δρόμο: Έμφαση στις
δίδει 145 ίππους και 271 Nm ροπής, με
την κίνηση να περνά στους εμπρός τρο- αστικές μετακινήσεις
χούς μέσω συστήματος μετάδοσης μί- Είναι εμφανές ότι το πρώτο αμιγώς
ας σχέσης. Το αμάξωμα «φλερτάρει» με ηλεκτρικό μοντέλο της Mazda κατα-
τα 1.650 κιλά, ωστόσο οι επιδόσεις είναι σκευάστηκε με προσανατολισμό κυ-
ικανοποιητικές με τα 0-100 χλμ./ώρα να ρίως στις αστικές μετακινήσεις και σε
έρχονται σε 9,7 δλ. σύμφωνα με την επί- αυτό το περιβάλλον «παίζει» κυριολε-
S S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 46
#e-agora-themata-22-02-21tel.indd 46 19/2/2021 2:19:52 μμ #e-agora-themata-08-02-21.indd 47 5/2/2021 11:50:28 πμ