Page 51 - e-agora 22-02-21
P. 51
n ΔΟΚΙΜΉ Fiat Panda Cross Hybrid 70 PS
του ήπια υβριδικού συστήματος. Τα πλαστι-
κά μπορεί να είναι σκληρά στην υφή τους,
αλλά δείχνουν αρκετά στιβαρά και οι θήκες
για μικροαντικείμενα είναι αρκετές. Τέλος, σε
επίπεδο χώρων, το Panda Hybrid δε διαφέ-
ρει από την υπόλοιπη γκάμα, με αποτέλεσμα
να μπορούν να μετακινηθούν άνετα τέσσερις
ενήλικες επιβάτες, με τα 225 λτ. του χώρου
αποσκευών να κρίνονται απλώς ικανοποιητι-
κά.
Κινητήρας: Έμφαση στην οικο-
νομία
Οι επενδύσεις Εσωτερικό
στην καμπίνα Στην περίπτωση του ήπια υβριδικού Fiat
είναι Στην περίπτωση του αυτοκινήτου δοκιμής, Panda, κάτω από το καπό υπάρχει ένας μι-
κατασκευ- κροσκοπικός, τρικύλινδρος κινητήρας βενζί-
ασμένες από έχουμε να κάνουμε με την έκδοση «Launch
«Seaqual», Edition», η οποία δίνει έναν ξεχωριστό τόνο νης μόλις 77 κιλών. Έχει δύο βαλβίδες ανά
έναν ειδικό στο πρώτο ήπια υβριδικό Panda. Ενδεικτικά, κύλινδρο και η χωρητικότητά του φτάνει τα
τύπο νήματος οι επενδύσεις στην καμπίνα είναι κατασκευα- 999 κ.εκ. Σε συνεργασία με έναν μικρό ηλε-
που παράγεται
εν μέρει από σμένες από «Seaqual», έναν ειδικό τύπο νή- κτροκινητήρα BSG (Belt-intergrated Starter
πλαστικά ματος που παράγεται εν μέρει από πλαστικά Generator), η ισχύς φτάνει τους 70 ίππους και
που έχουν που έχουν συλλεχθεί από τον βυθό της θά- η μέγιστη τιμή της ροπής αγγίζει τα 92 Nm. Το
συλλεχθεί ηλεκτρικό μοτέρ λειτουργεί ως μίζα, ως κινη-
από τον βυθό λασσας. Στην κεντρική κονσόλα, δεν υπάρ-
της θάλασσας. χει οθόνη αφής, όπως συμβαίνει στην πλει- τήρας, αλλά και ως γεννήτρια ώστε να φορτί-
ονότητα των σύγχρονων αυτοκινήτων, αλλά ζει τη μπαταρία μεγέθους 11 Ah. Όι επιδόσεις
το ηχοσύστημα U-Connect που είναι ιδιαί- δεν είναι το δυνατό σημείο του συστήματος,
τερα πρακτικό και εξοπλίζεται με Bluetooth. με τα 0-100 χλμ./ώρα να έρχονται σε 14,7 δλ.
Το ίδιο ισχύει και για την ενσωματωμένη στο και την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 155 χλμ./
ταμπλό βάση στήριξης κινητού τηλεφώνου, ώρα. Το ίδιο βέβαια δεν ισχύει για την κατα-
ενώ από τον πίνακα οργάνων δεν απουσι- νάλωση του κινητήρα, μιας και αυτός είναι ο
άζουν οι ενδείξεις σχετικά με τη λειτουργία τομέας που διαπρέπει. Η επίσημη αντιπροσω-
πεία αναφέρει 4λτ./100 χλμ. σε μεικτές συν-
θήκες οδήγησης, ενώ στη διάρκεια της δοκι-
μής μας είδαμε την τιμή των 5,5 λτ./100 χλμ.
ως έναν εύκολα εφικτό στόχο.
Η επίσημη αντιπροσωπεία αναφέρει
4λτ./100 χλμ. σε μεικτές συνθήκες
οδήγησης, ενώ στη διάρκεια της
δοκιμής μας είδαμε την τιμή των 5,5
λτ./100 χλμ. ως έναν εύκολα εφικτό
S στόχο. S
51 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
#e-agora-themata-22-02-21tel.indd 51 19/2/2021 2:20:37 μμ