Page 51 - e-agora 22-02-21
P. 51

n ΔΟΚΙΜΉ Fiat Panda Cross Hybrid 70 PS



                                                                              του ήπια υβριδικού συστήματος. Τα πλαστι-
                                                                              κά μπορεί να είναι σκληρά στην υφή τους,
                                                                              αλλά δείχνουν αρκετά στιβαρά και οι θήκες
                                                                              για μικροαντικείμενα είναι αρκετές. Τέλος, σε
                                                                              επίπεδο χώρων, το Panda Hybrid δε διαφέ-
                                                                              ρει από την υπόλοιπη γκάμα, με αποτέλεσμα
                                                                              να μπορούν να μετακινηθούν άνετα τέσσερις
                                                                              ενήλικες επιβάτες, με τα 225 λτ. του χώρου
                                                                              αποσκευών να κρίνονται απλώς ικανοποιητι-

                                                                              κά.

                                                                              Κινητήρας: Έμφαση στην οικο-
                                                                              νομία

               Οι επενδύσεις     Εσωτερικό
                στην καμπίνα                                                    Στην  περίπτωση  του  ήπια  υβριδικού  Fiat
                         είναι     Στην περίπτωση του αυτοκινήτου δοκιμής,    Panda, κάτω από το καπό υπάρχει ένας μι-
                   κατασκευ-                                                  κροσκοπικός, τρικύλινδρος κινητήρας βενζί-
                 ασμένες από     έχουμε να κάνουμε με την έκδοση «Launch
                  «Seaqual»,     Edition», η οποία δίνει έναν ξεχωριστό τόνο   νης μόλις 77 κιλών. Έχει δύο βαλβίδες ανά
                  έναν ειδικό    στο πρώτο ήπια υβριδικό Panda. Ενδεικτικά,   κύλινδρο και η χωρητικότητά του φτάνει τα
                τύπο νήματος     οι επενδύσεις στην καμπίνα είναι κατασκευα-  999 κ.εκ. Σε συνεργασία με έναν μικρό ηλε-
               που παράγεται
                 εν μέρει από    σμένες από «Seaqual», έναν ειδικό τύπο νή-   κτροκινητήρα BSG (Belt-intergrated Starter
                    πλαστικά     ματος που παράγεται εν μέρει από πλαστικά    Generator), η ισχύς φτάνει τους 70 ίππους και
                   που έχουν     που έχουν συλλεχθεί από τον βυθό της θά-     η μέγιστη τιμή της ροπής αγγίζει τα 92 Nm. Το
                   συλλεχθεί                                                  ηλεκτρικό μοτέρ λειτουργεί ως μίζα, ως κινη-
                από τον βυθό     λασσας. Στην κεντρική κονσόλα, δεν υπάρ-
               της θάλασσας.     χει οθόνη αφής, όπως συμβαίνει στην πλει-    τήρας, αλλά και ως γεννήτρια ώστε να φορτί-
                                 ονότητα των σύγχρονων αυτοκινήτων, αλλά      ζει τη μπαταρία μεγέθους 11 Ah. Όι επιδόσεις
                                 το  ηχοσύστημα  U-Connect  που  είναι  ιδιαί-  δεν είναι το δυνατό σημείο του συστήματος,
                                 τερα πρακτικό και εξοπλίζεται με Bluetooth.   με τα 0-100 χλμ./ώρα να έρχονται σε 14,7 δλ.
                                 Το ίδιο ισχύει και για την ενσωματωμένη στο   και την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 155 χλμ./
                                 ταμπλό βάση στήριξης κινητού τηλεφώνου,      ώρα. Το ίδιο βέβαια δεν ισχύει για την κατα-
                                 ενώ από τον πίνακα οργάνων δεν απουσι-       νάλωση του κινητήρα, μιας και αυτός είναι ο
                                 άζουν οι ενδείξεις σχετικά με τη λειτουργία   τομέας που διαπρέπει. Η επίσημη αντιπροσω-
                                                                              πεία αναφέρει 4λτ./100 χλμ. σε μεικτές συν-
                                                                              θήκες οδήγησης, ενώ στη διάρκεια της δοκι-
                                                                              μής μας είδαμε την τιμή των 5,5 λτ./100 χλμ.
                                                                              ως έναν εύκολα εφικτό στόχο.


                                                                              Η επίσημη αντιπροσωπεία αναφέρει
                                                                              4λτ./100 χλμ. σε μεικτές συνθήκες
                                                                              οδήγησης, ενώ στη διάρκεια της
                                                                              δοκιμής μας είδαμε την τιμή των 5,5
                                                                              λτ./100 χλμ. ως έναν εύκολα εφικτό

  S                                                                           στόχο.                                     S

                                                   51 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ




          #e-agora-themata-22-02-21tel.indd   51                                                                  19/2/2021   2:20:37 μμ
   46   47   48   49   50   51   52   53   54