Page 22 - e-agor _01-03-21
P. 22
n ΔΟΚΙΜΗ Peugeot 3008 fl 1.5 BlueHDi 130 PS
Στην κεντρική
κονσόλα
συναντάμε
στην ψηφιακή
οθόνη αφής
μεγέθους 10
ιντσών και
ακριβώς από
κάτω φυσικούς
διακόπτες
«αεροπορικού
τύπου» που
είναι ιδιαίτερα
πρακτικοί.
Εσωτερικό Peugeot 3008 παίρνει άριστο βαθμό και σε
Κάτω από το Περνάμε στο εσωτερικό του Peugeot 3008, επίπεδο χώρων. Τέσσερις ενήλικες επιβάτες
καπό βρίσκεται θα ταξιδέψουν πολύ άνετα, οι χώροι για μι-
ο 1.5 Blue- το οποίο παραμένει εξίσου εντυπωσιακό και κροαντικείμενα είναι ιδιαίτερα πρακτικοί και
HDi, είναι μοντέρνο. Το «Peugeot i-Cockpit» έχει πλέ- ο όγκος για τις αποσκευές αγγίζει τα 520 λτ.
τετρακύλινδρος ον αναβαθμιστεί, παρέχει όλες τις απαραίτη-
και φέρει τες πληροφορίες στον οδηγό και το μέγεθός
σύστημα Κινητήρας
υπερπλήρωσης του αγγίζει τις 12,3 ίντσες. Στην κεντρική κον- Κάτω από το καπό της έκδοσης δοκιμής
με φτερωτή σόλα συναντάμε στην ψηφιακή οθόνη αφής
μεταβλητής μεγέθους 10 ιντσών και ακριβώς από κάτω βρίσκεται ένας υπερσύγχρονος κινητήρας
γεωμετρίας πετρελαίου. Ονομάζεται 1.5 BlueHDi, είναι
(VTG), ώστε να φυσικούς διακόπτες «αεροπορικού τύπου» τετρακύλινδρος με δύο επικεφαλής εκκε-
παρουσιάζει που είναι ιδιαίτερα πρακτικοί. Μέσω αυτών,
μηδενική ο οδηγός είναι σε θέση να ρυθμίζει συστήμα- ντροφόρους και φέρει σύστημα υπερπλή-
υστέρηση. Το ρωσης με φτερωτή μεταβλητής γεωμετρίας
αποτέλεσμα τα, όπως ο κλιματισμός, χωρίς να αποσπάται (VTG), ώστε να παρουσιάζει μηδενική υστέ-
είναι να παράγει η προσοχή του. Άξια αναφοράς είναι και τα
τη μέγιστη ισχύ θερμαινόμενα καθίσματα, τα οποία προσφέ- ρηση. Το αποτέλεσμα είναι να παράγει τη μέ-
των 130 ίππων, ρουν κορυφαία άνεση και εξαιρετική πλευρι- γιστη ισχύ των 130 ίππων, ενώ η ροπή των
ενώ η ροπή των 300 Nm έρχεται από τις μόλις 1.750 σ.α.λ.
300 Nm έρχεται κή στήριξη. Πέρα, όμως, από τον υπερπλού- Κάπως έτσι, το αμάξωμα των 1.504 κιλών (συ-
από τις μόλις σιο εξοπλισμό της high-tech καμπίνας, το
1.750 σ.α.λ. μπεριλαμβανομένου του οδηγού), επιταχύνει
στα 0-100 χλμ./ώρα σε 10,9 δλ. και η τελική
ταχύτητα αγγίζει τα 192 χλμ./ώρα. Στην έκδο-
ση της δοκιμής η κίνηση περνά αποκλειστικά
στους εμπρός τροχούς μέσω μηχανικού κι-
βωτίου έξι σχέσεων. Όσον αφορά στις ανά-
γκες του κινητήρα για καύσιμο, η Peugeot
αναφέρει 5 λτ./100 χλμ. σε μεικτές συνθή-
κες οδήγησης. Στη διάρκεια της δοκιμής εί-
S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 22
#e-agora-themata-01-03-21.indd 22 26/2/2021 11:14:20 π