Page 22 - e-agor _01-03-21
P. 22

n ΔΟΚΙΜΗ Peugeot 3008 fl 1.5 BlueHDi 130 PS



               Στην κεντρική
                    κονσόλα
                  συναντάμε
               στην ψηφιακή
                 οθόνη αφής
                 μεγέθους 10
                   ιντσών και
                ακριβώς από
              κάτω φυσικούς
                   διακόπτες
               «αεροπορικού
                  τύπου» που
               είναι ιδιαίτερα
                   πρακτικοί.





                                 Εσωτερικό                                    Peugeot 3008 παίρνει άριστο βαθμό και σε

                 Κάτω από το       Περνάμε στο εσωτερικό του Peugeot 3008,    επίπεδο χώρων. Τέσσερις ενήλικες επιβάτες
              καπό βρίσκεται                                                  θα ταξιδέψουν πολύ άνετα, οι χώροι για μι-
                  ο 1.5 Blue-    το οποίο παραμένει εξίσου εντυπωσιακό και    κροαντικείμενα είναι ιδιαίτερα πρακτικοί και
                    HDi, είναι   μοντέρνο. Το «Peugeot i-Cockpit» έχει πλέ-   ο όγκος για τις αποσκευές αγγίζει τα 520 λτ.
             τετρακύλινδρος      ον αναβαθμιστεί, παρέχει όλες τις απαραίτη-
                    και φέρει    τες πληροφορίες στον οδηγό και το μέγεθός
                     σύστημα                                                  Κινητήρας
              υπερπλήρωσης       του αγγίζει τις 12,3 ίντσες. Στην κεντρική κον-  Κάτω  από  το  καπό  της  έκδοσης  δοκιμής
                 με φτερωτή      σόλα συναντάμε στην ψηφιακή οθόνη αφής
                  μεταβλητής     μεγέθους 10 ιντσών και ακριβώς από κάτω      βρίσκεται  ένας  υπερσύγχρονος  κινητήρας
                  γεωμετρίας                                                  πετρελαίου.  Ονομάζεται  1.5  BlueHDi,  είναι
              (VTG), ώστε να     φυσικούς  διακόπτες  «αεροπορικού  τύπου»    τετρακύλινδρος  με  δύο  επικεφαλής  εκκε-
                 παρουσιάζει     που είναι ιδιαίτερα πρακτικοί. Μέσω αυτών,
                    μηδενική     ο οδηγός είναι σε θέση να ρυθμίζει συστήμα-  ντροφόρους  και  φέρει  σύστημα  υπερπλή-
                υστέρηση. Το                                                  ρωσης με φτερωτή μεταβλητής γεωμετρίας
                 αποτέλεσμα      τα, όπως ο κλιματισμός, χωρίς να αποσπάται   (VTG), ώστε να παρουσιάζει μηδενική υστέ-
             είναι να παράγει    η προσοχή του. Άξια αναφοράς είναι και τα
              τη μέγιστη ισχύ    θερμαινόμενα καθίσματα, τα οποία προσφέ-     ρηση. Το αποτέλεσμα είναι να παράγει τη μέ-
              των 130 ίππων,     ρουν κορυφαία άνεση και εξαιρετική πλευρι-   γιστη ισχύ των 130 ίππων, ενώ η ροπή των
             ενώ η ροπή των                                                   300 Nm έρχεται από τις μόλις 1.750 σ.α.λ.
             300 Nm έρχεται      κή στήριξη. Πέρα, όμως, από τον υπερπλού-    Κάπως έτσι, το αμάξωμα των 1.504 κιλών (συ-
                από τις μόλις    σιο  εξοπλισμό  της  high-tech  καμπίνας,  το
                  1.750 σ.α.λ.                                                μπεριλαμβανομένου του οδηγού), επιταχύνει
                                                                              στα 0-100 χλμ./ώρα σε 10,9 δλ. και η τελική
                                                                              ταχύτητα αγγίζει τα 192 χλμ./ώρα. Στην έκδο-
                                                                              ση της δοκιμής η κίνηση περνά αποκλειστικά
                                                                              στους εμπρός τροχούς μέσω μηχανικού κι-
                                                                              βωτίου έξι σχέσεων. Όσον αφορά στις ανά-
                                                                              γκες του κινητήρα για καύσιμο, η Peugeot
                                                                              αναφέρει 5 λτ./100 χλμ. σε μεικτές συνθή-

                                                                              κες οδήγησης. Στη διάρκεια της δοκιμής εί-
                                                                                                                         S

                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 22




          #e-agora-themata-01-03-21.indd   22                                                                    26/2/2021   11:14:20 π
   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27