Page 23 - e-agor _01-03-21
P. 23
n ΔΟΚΙΜΗ Peugeot 3008 fl 1.5 BlueHDi 130 PS
δαμε τη μέση τιμή να αγγίζει τα 6,5 λτ./100 Η τιμή του ανανεωμένου Peugeot 3008 ξε- Η μάχη των
χλμ., αλλά με την επιλογή του προγράμμα- κινά από τα 25.900 ευρώ, ενώ στην περίπτω- πωλήσεων
τος «ECO» και πιο συντηρητική οδήγηση εί- ση της πετρελαιοκίνητης έκδοσης δοκιμής στην
ναι εφικτό να μειωθεί ακόμη περισσότερο. το κόστος αυξάνεται στα 26.900 ευρώ. Όσον C-SUV
αφορά στα τέλη κυκλοφορίας, τα 130 γρ./ κατηγορία
Στον δρόμο: Ένα οδηγοκεντρι- χλμ. CO2 του 1.5 BlueHDi διαμορφώνουν το καλά κρατεί
και το
κό SUV ποσό στα μόλις 83 ευρώ. ανανεωμένο
Μπορεί τα μοντέλα της SUV κατηγορίας Peugeot 3008 fl 1.5 BlueHDi 130 PS Peugeot 3008
να δίνουν μεγαλύτερη έμφαση στην άνεση, Κινητήρας (κ.εκ./κύλινδροι) 1.499/4 σε σειρά έρχεται με
κορυφαία
Πετρέλαιο
Καύσιμο
αλλά στην προκειμένη περίπτωση έχουμε Ισχύς (ίπποι) 130 ποιότητα,
να κάνουμε με ένα αυτοκίνητο που αρέσκε- Ροπή (Nm) 300 χώρους και
ται στο να κινείται και με πιο σβέλτο ρυθμό. Κιβώτιο/μετάδοση χειροκίνητο/μπροστά οδηγική
ΝΑΙ
Ο κινητήρας δείχνει πρόθυμος να ακολου- Start/Stop 10,9 συμπεριφορά
0-100 χλμ/ώρα (δλ)
θήσει τις «εντολές» του πεντάλ και δείχνει Τελική ταχύτητα (χλμ/ώρα) 192 να αποδείξει
«ζωντανός» ακόμα και στις χαμηλές στρο- Κατανάλωση (λτ/100χλμ) 5 ότι η εμπορική
φές λειτουργίας. Γενικότερα, όμως, η αίσθη- Εκπομπές C02 (γρ/χλμ) 129 του επιτυχία
520
Χώρος αποσκευών (λίτρα)
ση που αποκομίζει κανείς κατά την οδήγηση Τιμή από 25.900 μόνο τυχαία
δε μπορεί να
του Peugeot 3008 είναι ενθουσιώδης. Η θέ- χαρακτηριστεί.
ση οδήγησης είναι ιδανική, το ίδιο όμως δεν Συμπέρασμα
ισχύει και για την ορατότητα προς τα πίσω,
ενώ επιλογέας και πεντάλ φρένων ενθου- Η μάχη των πωλήσεων στην C-SUV κατηγο-
σιάζουν με την αίσθηση που αφήνουν στον ρία καλά κρατεί και το ανανεωμένο Peugeot
οδηγό. Από την άλλη, τα πέντε προγράμμα- 3008 έρχεται με κορυφαία ποιότητα, χώρους
τα οδήγησης (Normal, Snow, Mud, Sand, και οδηγική συμπεριφορά να αποδείξει ότι η
ESP OFF), η αυξημένη απόσταση από το έδα- εμπορική του επιτυχία μόνο τυχαία δε μπορεί
φος και το σύστημα ελέγχου κατάβασης (Hill να χαρακτηριστεί. Παραμένει μία πολύ καλή
Assist Descent Control) είναι αρκετά ώστε το επιλογή και όλα δείχνουν ότι το ταξίδι της επι-
Peugeot 3008 να προσφέρεται για ήπιες «off τυχίας θα συνεχιστεί. v Στο πίσω
μέρος του
road» διαδρομές. ανανεωμένου
Peugeot
3008, τα νέα
μοντέρνα
φωτιστικά
σώματα
υιοθετούν
τεχνολογία
Full LED και
για το φως της
όπισθεν, με
το σχήμα να
παραπέμπει
στους
«όνυχες» της
S μάρκας.
23 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
#e-agora-themata-01-03-21.indd 23 26/2/2021 11:14:22 π