Page 28 - e-agor _01-03-21
P. 28

n ΔΟΚΙΜΗ Renault Megane Grandtour E-Tech Plug-in 160



                                                                              RENAULT MEGANE GRANDTOUR E-TECH PLUG-IN 160
                                                                                  Κινητήρας ύπος/κύλινδροι   Τετρακύλινδρος σε σειρά
                                                                                 Κυβισμός                      1.598 cm3
                                                                                 Μέγιστη συνδυαστική ισχύς   116 kW (158 PS)
                                                                                 Μέγιστη ροπή             δε δόθηκαν στοιχεία
                                                                                 Ισχύς κινητήρα
                                                                              εσωτερικής καύσης        92 PS στις 5.600 σ.α.λ.
                                                                                 Ροπή κινητήρα
                                                                              εσωτερικής καύσης      144 Nm στις 3.200 σ.α.λ.
                                                                                 Μέγ. ισχύς των δύο ηλεκτρικών κινητήρων  67 PS/34 PS
                                                                                 Μέγ. ροπή ηλεκτρικών κινητήρων   205 Nm
                                                                                 0-100 km/h                      9,8 δευτ.
                                                                                 Τελική ταχύτητα                183 km/h
                                                                                 Κατανάλωση test   6,3 l super αμόλυβδη/100 km
                                                                                 Ηλ. αυτονομία (test)              40 km
                                                                                 Χωρητικότητα ρεζερβουάρ             39 l
                                 πάντως, λειτουργεί ομαλά και οι μεταβά-         Μ/Π/Υ                4.626/1.814/1.449 mm
                                 σεις από τον ένα τύπο κινητήρα στον άλ-         Μεταξόνιο                      2.712 mm
                                                                                                                 555 mm
                                 λο, μόλις που γίνονται αισθητές, ενώ και        Ύψος καθίσματος              389-1.372 l
                                                                                 Χώρος αποσκευών
                                 η ανάκτηση ενέργειας λειτουργεί καλά και        Βάρος (κενό)                    1.650 kg
                                 τα 158 PS της συνδυαστικής ισχύος ακού-         Φόρτωση                          481 kg
                                                                                                                  750 kg
                                 γονται αξιοσέβαστα.                             Ρυμουλκούμενο βάρος             3 χρόνια
                                                                                 Εγγύηση
                                 ΣΤΟ ΤΑΜΕΙΟ -                                    Τιμή (στη Γερμανία)       από 34.990 ευρώ

                                 Κατανάλωση test 6,3 l                        μειώνοντας  συνολική  κατανάλωση  6,3

                                 super αμόλυβδης                              l/100 km.
                                                                                Δεν πρόκειται για μια κακή επίδοση,
                                   Αμιγώς  ηλεκτρικά  το  Renault  διένυ-     αλλά δε θα αποκαλούσαμε το γαλλικό
                                 σε στο πλαίσιο της δοκιμής μας μια αξι-      μοντέλο και «υπερβολικά οικονομικό»,
                                 οπρεπή απόσταση 40 χιλιομέτρων, ση-          για  ένα  αυτοκίνητο  αυτού  του  μεγέ-

                                                                              θους και αυτής της ισχύος. Το Mégane
                                                                              Grandtour  της  δοκιμής  μας  βρίσκε-
                                                                              ται  στον  τιμοκατάλογο  της  Renault  ως
                                                                              υβριδικό plug-in και ξεκινά (στη Γερμα-
                                                                              νία) από τα 34.990 ευρώ.



                                                                              Συμπέρασμα


                                                                                Πραγματικά  πετυχημένη  η  σχεδίαση,
                                                                              ενδιαφέρουσα η τεχνολογία και, επίσης,
                                                                              λογική η τιμή για το υβριδικό Mégane.
                                                                              Ωστόσο, εξακολουθεί να μας λείπει κά-
                                                                              πως ένα φινίρισμα, ενώ δεν έχει και πο-
                                                                              λύ χώρο. v




                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 28




          #e-agora-themata-01-03-21.indd   28                                                                    26/2/2021   11:17:24 π
   23   24   25   26   27   28   29   30   31   32   33