Page 28 - e-agor _01-03-21
P. 28
n ΔΟΚΙΜΗ Renault Megane Grandtour E-Tech Plug-in 160
RENAULT MEGANE GRANDTOUR E-TECH PLUG-IN 160
Κινητήρας ύπος/κύλινδροι Τετρακύλινδρος σε σειρά
Κυβισμός 1.598 cm3
Μέγιστη συνδυαστική ισχύς 116 kW (158 PS)
Μέγιστη ροπή δε δόθηκαν στοιχεία
Ισχύς κινητήρα
εσωτερικής καύσης 92 PS στις 5.600 σ.α.λ.
Ροπή κινητήρα
εσωτερικής καύσης 144 Nm στις 3.200 σ.α.λ.
Μέγ. ισχύς των δύο ηλεκτρικών κινητήρων 67 PS/34 PS
Μέγ. ροπή ηλεκτρικών κινητήρων 205 Nm
0-100 km/h 9,8 δευτ.
Τελική ταχύτητα 183 km/h
Κατανάλωση test 6,3 l super αμόλυβδη/100 km
Ηλ. αυτονομία (test) 40 km
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ 39 l
πάντως, λειτουργεί ομαλά και οι μεταβά- Μ/Π/Υ 4.626/1.814/1.449 mm
σεις από τον ένα τύπο κινητήρα στον άλ- Μεταξόνιο 2.712 mm
555 mm
λο, μόλις που γίνονται αισθητές, ενώ και Ύψος καθίσματος 389-1.372 l
Χώρος αποσκευών
η ανάκτηση ενέργειας λειτουργεί καλά και Βάρος (κενό) 1.650 kg
τα 158 PS της συνδυαστικής ισχύος ακού- Φόρτωση 481 kg
750 kg
γονται αξιοσέβαστα. Ρυμουλκούμενο βάρος 3 χρόνια
Εγγύηση
ΣΤΟ ΤΑΜΕΙΟ - Τιμή (στη Γερμανία) από 34.990 ευρώ
Κατανάλωση test 6,3 l μειώνοντας συνολική κατανάλωση 6,3
super αμόλυβδης l/100 km.
Δεν πρόκειται για μια κακή επίδοση,
Αμιγώς ηλεκτρικά το Renault διένυ- αλλά δε θα αποκαλούσαμε το γαλλικό
σε στο πλαίσιο της δοκιμής μας μια αξι- μοντέλο και «υπερβολικά οικονομικό»,
οπρεπή απόσταση 40 χιλιομέτρων, ση- για ένα αυτοκίνητο αυτού του μεγέ-
θους και αυτής της ισχύος. Το Mégane
Grandtour της δοκιμής μας βρίσκε-
ται στον τιμοκατάλογο της Renault ως
υβριδικό plug-in και ξεκινά (στη Γερμα-
νία) από τα 34.990 ευρώ.
Συμπέρασμα
Πραγματικά πετυχημένη η σχεδίαση,
ενδιαφέρουσα η τεχνολογία και, επίσης,
λογική η τιμή για το υβριδικό Mégane.
Ωστόσο, εξακολουθεί να μας λείπει κά-
πως ένα φινίρισμα, ενώ δεν έχει και πο-
λύ χώρο. v
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 28
#e-agora-themata-01-03-21.indd 28 26/2/2021 11:17:24 π