Page 28 - e-agora 08-03-21
P. 28

n n n                    n ΟΔΗΓΟΥΜΕ TOYOTA HIGHLANDER



                 ΜΕΓΑΛΌ ΚΑΙ ΑΝΕΤΌ






                 Το Toyota Highlander είναι πλέον διαθέσιμο σε αρκετές
                 αγορές και ως ένα αμιγώς υβριδικό μοντέλο. Πόσο καλά

                 τα καταφέρνει;

                   σε συνεργασία με
















                 Όχι κάποιο
                 εκτεταμένο RAV4,
                 αλλά μάλλον
                 ένα απλούστερο
                 Lexus RX με
                 τετρακύλινδρο
                 κινητήρα.



                                        ο Highlander, είναι το μεγάλο SUV  βαλλόμενων σχέσεων (CVT). Ένας δεύτε-
                    ΠΡΩΤΗ
                  ΕΝΤΥΠΩΣΗ              της  Toyota  και  απευθύνεται  σε  ρος  ηλεκτροκινητήρας  στον  πίσω  άξονα
                                 Τόσους  έχουν  την  περιπέτεια  μέσα  παρέχει την επιπλέον ώθηση. Η διαφορά
                                 τους, αλλά και σε αυτούς που θέλουν  χώ- σε σχέση με το RX είναι ότι το Highlander
                                 ρους και άνεση.                              διαθέτει  τετρακύλινδρο  βενζινοκινητήρα,

                  Τι μας άρεσε     Το Highlander βασίζεται στη μεγαλύτε- αντί του V6 του RX.
                   και τι όχι    ρη πλατφόρμα του ιαπωνικού ομίλου, που         Το κινητήριο σύνολο εξασφαλίζει, σε κά-

                 Δεν είναι δυνα-  χρησιμοποιεί επίσης το Lexus RX και σε  θε περίπτωση, μια ευχάριστη ηρεμία στο
                τό να κινηθείτε πιο   ό,τι αφορά το σύστημα κίνησης, το ηλεκτρι- εσωτερικό,  τουλάχιστον  κατά  τη  διάρ-
                 χαλαρά σε σχέ-
                ση με ό,τι κάνει κά-  κό σύστημα προέρχεται από τη Lexus και  κεια της οδήγησης υπό κανονικές συνθή-
                ποιος με το Toyota   ο κινητήρας εσωτερικής καύσης από την  κες. Η Toyota έχει καταστήσει το ηλεκτρι-
                  Highlander.
                                 Toyota. Το σχέδιο στο σύνολό του, όμως,  κό  μέρος  της  υβριδικής  μονάδας  ακόμα
                                 ακολουθεί  το  συνηθισμένο  concept:  στο  πιο αθόρυβο, εφαρμόζοντας και μια σειρά
                                 μπροστινό μέρος, ένας βενζινοκινητήρας  βελτιώσεων. Και για όσο καιρό δε θέλει
                                 και  ένας  ηλεκτροκινητήρας  συνεργάζο- κάποιος να επιταχύνει πραγματικά έντονα,
                                 νται μέσω ενός πλανητικού γραναζιού, το  ο κινητήρας εσωτερικής καύσης «βουίζει»
                                 οποίο επιτρέπει τη ρύθμιση της μετάδοσης  ήσυχα και με χαμηλή ταχύτητα λειτουργί-
                                 με το αυτόματο κιβώτιο πολλαπλώς μετα- ας. Με αυτά τα δεδομένα, καθίσταται σα-          S


                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 28




          #e-agora-themata-08-03-21.indd   28                                                                     5/3/2021   11:18:35 π
   23   24   25   26   27   28   29   30   31   32   33