Page 54 - e-agora 08-03-21
P. 54
n ΔΟΚΙΜΗ Skoda Octavia IV 1.4 PHEV 204 PS DSG
Όι θήκες για μικροαντικείμενα είναι αρκε-
τές και πολύ πρακτικές, ενώ αναπόφευκτα
έχει υπάρξει μείωση του όγκου αποσκευ-
ών. Πιο συγκεκριμένα, από τα 600 λτ. των
«απλών» εκδόσεων, πλέον ο διαθέσιμος
χώρος είναι 450 λτ. λόγω τις ύπαρξης των
μπαταριών.
Κινητήρας: 204 ίπποι και
έως 60 χλμ. αυτονομίας
Η Plug-In υβριδική Skoda Octavia iV έρ-
χεται σε δύο εκδόσεις, μία με 204 ίππους
και την κορυφαία «RS iV» με 241 ίππους.
Στην κεντρική Εσωτερικό
κονσόλα Το αυτοκίνητο της δοκιμής ανήκει στην
συναντάμε μία Περνώντας στο εσωτερικό, οι αλλαγές πρώτη περίπτωση και κάτω από το καπό
οθόνη αφής συναντάμε τον τετρακύλινδρο 1,4 TSI, ο
μεγέθους και πάλι είναι περιορισμένες συγκριτικά
10 ιντσών, με τις υπόλοιπες εκδόσεις. Η ποιότητα των οποίος συνδυάζεται με εξάρι αυτόματο κι-
στην οποία υλικών παραμένει εξαιρετική, όπως και η βώτιο διπλού συμπλέκτη (DSG). Μπορεί η
έχουν πλέον εκμετάλλευση των χώρων. Στην κεντρική ισχύς του να αγγίζει τους 150 ίππους, αλ-
προστεθεί και
οι ενδείξεις κονσόλα συναντάμε μία οθόνη αφής μεγέ- λά δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι σε αυτή την
σχετικά με θους 10 ιντσών, στην οποία έχουν πλέον περίπτωση υπάρχει και ένας ηλεκτροκινη-
την υβριδική προστεθεί και οι ενδείξεις σχετικά με την τήρας. Το αποτέλεσμα είναι 204 ίπποι και
λειτουργία του 350 Nm ροπής, τιμές που επιτρέπουν στο
οχήματος. υβριδική λειτουργία του οχήματος. Πίσω
από το ιδιαίτερο σχεδιαστικά τιμόνι, πέρα αμάξωμα μάζας 1.600 κιλών να επιταχύ-
από τα paddles, υπάρχει ένας ψηφιακός νει στα 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 7,1 δλ.
πίνακας οργάνων, στον οποίο παρουσιά- και να αγγίζει τα 220 χλμ./ώρα.
ζονται ευανάγνωστα όλες οι χρήσιμες πλη- Η «καρδιά» του υβριδικού συστήματος
ροφορίες για τον οδηγό. Όι χώροι είναι σε είναι ένας ηλεκτροκινητήρας που τροφο-
πολύ καλό επίπεδο και, παρά την κεκλιμέ- δοτείται από μπαταρία χωρητικότητας 13
νη οροφή, στα πίσω καθίσματα θα βολευ- kWh. Για την πλήρη φόρτισή της σε οικι-
τούν άνετα ακόμα και ψηλότεροι επιβάτες. ακή πρίζα απαιτείται ένα χρονικό διάστη-
μα της τάξης των 5 ωρών, ενώ η διαδι-
κασία ολοκληρώνεται πολύ πιο γρήγορα
(3,5 ώρες) σε wallbox. Η επίσημη τιμή της
αυτονομίας είναι τα 60 χλμ., ενώ στη δι-
Θερμικό και ηλεκτρικό μοτέρ αποδίδουν
συνδυαστικά 204 ίππους και 350
Nm ροπής, τιμές που επιτρέπουν
στο αμάξωμα μάζας 1.600 κιλών να
επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις
7,1 δλ. και να αγγίζει τα 220 χλμ./ώρα.
S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 54
#e-agora-themata-08-03-21.indd 54 5/3/2021 11:16:11 πμ