Page 55 - e-agora 08-03-21
P. 55
n ΔΟΚΙΜΗ Skoda Octavia IV 1.4 PHEV 204 PS DSG
Πρόκειται
για ένα Plug-
In υβριδικό
αυτοκίνητο,
συνεπώς
αντιδιαμετρικά
του
αμαξώματος
μήκους σχεδόν
4,7 μέτρων
υπάρχει και η
σχετική θύρα
φόρτισης.
άρκεια της δοκιμής είδαμε σε πραγματι- 35.900 ευρώ και οι εκπομπές CO2 εί-
κές συνθήκες περίπου 50 χλμ., τιμή που ναι μόλις 22 γρ./χλμ., με αποτέλεσμα να
επαρκεί για τις καθημερινές μετακινήσεις απαλλάσσεται από τα τέλη κυκλοφορίας.
σε αστικό περιβάλλον. SKODA OCTAVIA IV 1.4 PHEV 204 PS DSG
Στον δρόμο: Κορυφαία ποι- Κινητήρας (κ.εκ./κύλινδροι) 1.395/4 σε σειρά
Καύσιμο
Βενζίνη + Ρεύμα
ότητα κύλισης Ισχύς (ίπποι) 204
Ροπή (Nm) 350
Το αυξημένο βάρος της Plug-In υβρι- Κιβώτιο/μετάδοση αυτόματο/μπροστά
δικής έκδοσης δε στέκεται εμπόδιο στην Start/Stop ΝΑΙ
7,1
κορυφαία συμπεριφορά της Octavia iV. Η 0-100 χλμ/ώρα (δλ) 220
Τελική ταχύτητα (χλμ/ώρα)
ηχομόνωση και η ποιότητα κύλισης προσ- Κατανάλωση (λτ/100χλμ) 1
δίδουν μία «premium» διάσταση, ενώ ο Εκπομπές C02 (γρ/χλμ) 22
450
ηλεκτροκινητήρας εξασφαλίζει απόλυτη Χώρος αποσκευών (λίτρα) 35.900
Τιμή από
ηρεμία στις αστικές μετακινήσεις. Η επι-
λογή του «Sport» προγράμματος οδήγη-
σης, βέβαια, αλλάζει ταχύτατα τον χαρα- Συμπέρασμα
κτήρα του αυτοκινήτου, με την απόκριση
στο πάτημα του γκαζιού να είναι άμεση Η Skoda Octavia αποτελούσε ανέκαθεν
και την απόδοση των φρένων εξαιρετι- μία επιλογή που συνδύαζε πολλά πλεονε-
κή. Η ανάρτηση «σιδερώνει» την άσφαλ- κτήματα σε εξαιρετική τιμή. Το ίδιο ισχύ-
το, χωρίς ωστόσο να δημιουργεί έντονες ει και για την πρώτη «πριζάτη» έκδοση, με
κλίσεις στο αμάξωμα σε ταχύτερους ρυθ- το κόστος απόκτησης να μην είναι «απαγο-
μούς οδήγησης. ρευτικό» και το όφελος της μείωσης των
Η τιμή της νέας Plug-In υβριδικής Skoda καθημερινών εξόδων για τις μετακινήσεις
Octavia των 204 ίππων ξεκινά από τα ιδιαίτερα σημαντικό. v
S
55 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
#e-agora-themata-08-03-21.indd 55 5/3/2021 11:16:14 πμ