Page 61 - e-agora 15-03-21
P. 61
n n n n ΔΟΚΙΜΗ VW Golf 1.0 eTSI 110 PS DSG
Ο 1000άρης
εξηλεκτρίστηκε!
Στην 8η γενιά του VW Golf, ο τρικύλινδρος TSI εξηλεκτρίστηκε και το ήπια υβριδικό
σύστημα έρχεται να μειώσει κατανάλωση και ρύπους. Συνδυάζεται με το αυτόματο DSG
7 σχέσεων και αναμένεται να «πρωταγωνιστήσει» και πάλι στην κατηγορία του.
Η σχεδίαση
δεν αποκλίνει
ιδιαίτερα από
τη γνωστή
φιλοσοφία
του μοντέλου,
με τα
φωτιστικά
σώματα να
προσφέρουν
έναν
δυναμικό
τόνο στο
μοντέλο, τόσο
στο εμπρός,
όσο και στο
πίσω μέρος. Σχεδίαση ντέλο, τόσο στο εμπρός, όσο και στο πίσω
μέρος. Ως προς τις διαστάσεις, υπάρχουν
Το Volkswagen Golf κατείχε ανέκαθεν κάποιες διακυμάνσεις συγκριτικά με το
πρωταγωνιστικό ρόλο στην κατηγορία των παρελθόν, μιας και το ύψος έχει μειωθεί
μικρομεσαίων οικογενειακών και στην 8η ελάχιστα, ενώ το μήκος έχει αυξηθεί κα-
γενιά του έρχεται πιο ολοκληρωμένο από τά 26 χλστ., «φλερτάροντας» με τα 4,3 μέ-
ποτέ. Η γκάμα του είναι υπερπλήρης, με τρα. Μοναδικό στοιχείο που μαρτυρά ότι
κινητήρες βενζίνης που λειτουργούν εί- πρόκειται για μία εξηλεκτρισμένη έκδοση
τε αυτόνομα, είτε υποστηρικτικά από ήπια είναι το λογότυπο eTSI στο πίσω μέρος.
υβριδικά και Plug-In συστήματα. Στην προ-
κειμένη περίπτωση, η νέα γενιά του πετυ- Εσωτερικό
χημένου γερμανικού μοντέλου μας συ- Η πρώτη μας επαφή με το νέο Volkswagen
στήνεται με τον 1000άρη eTSI κινητήρα Golf ήταν σε αυτοκίνητο που εξοπλιζόταν
των 110 ίππων, ο οποίος «συνοδεύεται» με το πακέτο εξοπλισμού «Life». Έτσι, το
από το αυτόματο DSG διπλού συμπλέκτη. άμεσο συμπέρασμα είναι ότι από τον βα-
Εξωτερικά, η σχεδίαση δεν αποκλίνει σικό του εξοπλισμό προσφέρει όλες τις
ιδιαίτερα από τη γνωστή φιλοσοφία του ανέσεις ενός σύγχρονου αυτοκινήτου. Πί-
μοντέλου, με τα φωτιστικά σώματα να σω από το τιμόνι, συναντάμε τα paddles
προσφέρουν έναν δυναμικό τόνο στο μο- για τις χειροκίνητες αλλαγές σχέσεων του S
61 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
#e-agora-themata-15-03-21.indd 61 12/3/2021 1:06:01 μμ