Page 62 - e-agora 15-03-21
P. 62
n ΔΟΚΙΜΗ VW Golf 1.0 eTSI 110 PS DSG
Η τιμή του νέου VW Golf ξεκινά από
τα 20.400 ευρώ, ενώ στην προκειμένη
περίπτωση, το ήπια υβριδικό σύστημα και
το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη αυξάνουν
το κόστος απόκτησης στα 21.710 ευρώ.
Πίσω από DSG, αλλά και τον ψηφιακό πίνακα οργά- Κινητήρας: «Ζωηρός» και
το τιμόνι, νων μεγέθους 10 ιντσών, «Digital cockpit
συναντάμε τα κυρίως οικονομικός
paddles για τις Pro» τον ονομάζουν οι Γερμανοί. Στην κε-
χειροκίνητες ντρική κονσόλα συναντάμε μία τυπική Κάτω από το καπό της συγκεκριμένης έκ-
αλλαγές οθόνη αφής μεγέθους 8,25 ιντσών για την δοσης βρίσκεται ένας τρικύλινδρος, υπερ-
σχέσεων του
DSG, αλλά και ενημέρωση και ψυχαγωγία των επιβατών, τροφοδοτούμενος κινητήρας χωρητικότητας
τον ψηφιακό ενώ απουσιάζουν πλήρως τα φυσικά πλή- μόλις 999 κ.εκ., ο οποίος αποδίδει 110 ίπ-
πίνακα κτρα, αφού ακόμα και για τη ρύθμιση του πους και 180 Nm ροπής. Το λογότυπο eTSI
οργάνων
μεγέθους 10 συστήματος κλιματισμού υπάρχει πάνελ παραπέμπει σε ήπια υβριδικό σύστημα και
ιντσών, «Digital αφής και μία έξυπνα σχεδιασμένη μπάρα πράγματι, το τρικύλινδρο μοτέρ άμεσου ψε-
cockpit Pro» ακριβώς κάτω από την οθόνη. Η ποιότη- κασμού με τέσσερις βαλβίδες ανά κύλιν-
τον ονομάζουν τα των υλικών διατηρείται στο υψηλό επί- δρο φέρει ένα ήπια υβριδικό σύστημα 48V,
οι Γερμανοί.
πεδο που έχει θέσει η γερμανική φίρμα, το οποίο απενεργοποιεί τον κινητήρα όταν
με τα πλαστικά να είναι ιδιαίτερα μαλακά το φορτίο είναι μηδενικό, δηλαδή όταν αφή-
στην υφή. Οι χώροι θα εξυπηρετήσουν με νουμε το πόδι από το γκάζι, ενώ προσφέρει
το παραπάνω μία πενταμελή οικογένεια, και έξτρα δύναμη. Η κίνηση περνά ασφαλώς
ενώ ο διαθέσιμος όγκος για τις αποσκευές στον εμπρός άξονα μέσω το γνωστού αυτό-
αγγίζει τα 381 λτ. ματου κιβωτίου DSG διπλού συμπλέκτη και 7
σχέσεων. Κάπως έτσι, το αμάξωμα των περί-
που 1.300 κιλών επιταχύνει στα 0-100 χλμ./
ώρα σε 10,5 δλ. και η τελική ταχύτητα αγγίζει
τα 202 χλμ./ώρα. Το ήπια υβριδικό σύστημα
συμβάλλει στη διατήρηση της κατανάλωσης
Κάτω από το καπό της συγκεκριμένης
έκδοση βρίσκεται ένας τρικύλινδρος,
υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας
χωρητικότητας 999 κ.εκ., ο οποίος
αποδίδει 110 ίππους και 180 Nm ροπής.
S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 62
#e-agora-themata-15-03-21.indd 62 12/3/2021 1:06:09 μμ