Page 21 - e-agora 29-03-21
P. 21
n ΟΔΗΓΟΥΜΕ ΤΟ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ AUDI Q4 e-tron
Η σχεδόν
αιωρούμενη
κεντρική
κονσόλα
υπογραμμίζει
τον ευάερο
χαρακτήρα
του Q4 e-
tron. Κάτω από
αυτήν υπάρχει
πολύς χώρος
για μικροαντι-
κείμενα.
Επιλέξτε μια
σχέση του
κιβωτίου,
πιέζοντας
απλώς το
πλήκτρο, που
θέλετε. Με
τη λειτουργία
Β δίνεται
στον οδηγό
η αίσθηση
ότι οδηγεί με
Το head-up-display λειτουργεί με τεχνολογία ένα πεντάλ. 306 PS. Η ηλεκτρονική δια-
επαυξημένης πραγματικότητας: Το μπλε βέλος Το πιέζεις; χείριση του κινητήρα έχει φί-
διευκολύνει τον οδηγό κατά την πλοήγηση και η Επιταχύνεις.
πράσινη γραμμή του δείχνει ότι: «Αναγνώρισα το Το αφήνεις; να ρύθμιση, είτε γίνεται λόγος
προπορευόμενο όχημα!» Το όχημα για την παροχή άνεσης είτε για
σήμερα- των 11,6 ιντσών θα διατίθεται μόνο προαιρετι- επιβραδύνει και τη δυναμική λειτουργία του e-
κάνει επίσης
κά. Η οθόνη αφής στις βασικές εκδόσεις θα μικρότερη: ανάκτηση SUV, επομένως το συγκεκρι-
10,1 ιντσών. Όπως και στο e-tron GT, κάτω από την κε- ενέργειας. μένο Audi δε δείχνει ποτέ...
ντρική οθόνη του cockpit βρίσκονται τα χειριστήρια του αχαλίνωτο, αφού η απόκριση
συστήματος κλιματισμού με «κανονικούς» διακόπτες. του δεξιού πεντάλ διαφορο-
ποιείται από μόνη της. Το ίδιο
Οδηγώντας το πρωτότυπο! ισχύει και για τα ρυθμιζόμε-
Ευτυχώς, σε εμάς δεν επιτράπηκε μόνο η δοκιμή των να αμορτισέρ, τα οποία παρέ-
καθισμάτων, αλλά να κάνουμε και μία σύντομη βόλτα με χουν τη βολική στην καθημε-
το πρωτότυπο. Κι επειδή η Audi σιωπά ακόμη για τους ρινότητα απόκλιση μεταξύ του
διαθέσιμους κινητήρες, έπρεπε να... μαντέψουμε εκεί- άνετου, αλλά όχι σπογγώδους,
νη τη στιγμή ποιο μηχανικό σύνολο μάς θέτει σε κίνη- και του στιβαρού, αλλά όχι πο-
ση. Η πρώτη εντύπωσή μας ήταν πως πρόκειται πιθα- λύ σπορτίφ.
νότατα για «το κορυφαίο μοντέλο», το οποίο, όπως και Χάρη στο χαμηλό κέντρο
S στους δύο... συγγενείς του Q4 e-tron, ξεκινάει από τα βάρους, το SUV «πατά» καλά S
21 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
#e-agora-themata-29-03-21.indd 21 26/3/2021 4:27:46