Page 21 - e-agora 29-03-21
P. 21

n ΟΔΗΓΟΥΜΕ ΤΟ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ AUDI Q4 e-tron




                                                                              Η σχεδόν
                                                                           αιωρούμενη
                                                                               κεντρική
                                                                               κονσόλα
                                                                          υπογραμμίζει
                                                                            τον ευάερο
                                                                            χαρακτήρα
                                                                              του Q4 e-
                                                                        tron. Κάτω από
                                                                         αυτήν υπάρχει
                                                                          πολύς χώρος
                                                                         για μικροαντι-
                                                                               κείμενα.





                                                                           Επιλέξτε μια
                                                                             σχέση του
                                                                              κιβωτίου,
                                                                              πιέζοντας
                                                                              απλώς το
                                                                          πλήκτρο, που
                                                                            θέλετε. Με
                                                                          τη λειτουργία
                                                                              Β δίνεται
                                                                            στον οδηγό
                                                                             η αίσθηση
                                                                          ότι οδηγεί με
               Το head-up-display λειτουργεί με τεχνολογία                  ένα πεντάλ.    306  PS.  Η  ηλεκτρονική  δια-
               επαυξημένης πραγματικότητας: Το μπλε βέλος                    Το πιέζεις;   χείριση του κινητήρα έχει φί-
               διευκολύνει τον οδηγό κατά την πλοήγηση και η               Επιταχύνεις.
               πράσινη γραμμή του δείχνει ότι: «Αναγνώρισα το              Το αφήνεις;     να ρύθμιση, είτε γίνεται λόγος
               προπορευόμενο όχημα!»                                          Το όχημα     για την παροχή άνεσης είτε για

               σήμερα- των 11,6 ιντσών θα διατίθεται μόνο προαιρετι-   επιβραδύνει και     τη δυναμική λειτουργία του e-
                                                                           κάνει επίσης
               κά. Η οθόνη αφής στις βασικές εκδόσεις θα μικρότερη:           ανάκτηση     SUV,  επομένως  το  συγκεκρι-
               10,1 ιντσών. Όπως και στο e-tron GT, κάτω από την κε-         ενέργειας.    μένο  Audi  δε  δείχνει  ποτέ...
               ντρική οθόνη του cockpit βρίσκονται τα χειριστήρια του                      αχαλίνωτο,  αφού  η  απόκριση
               συστήματος κλιματισμού με «κανονικούς» διακόπτες.                           του  δεξιού  πεντάλ  διαφορο-
                                                                                           ποιείται από μόνη της. Το ίδιο
               Οδηγώντας το πρωτότυπο!                                                     ισχύει  και  για  τα  ρυθμιζόμε-


                 Ευτυχώς, σε εμάς δεν επιτράπηκε μόνο η δοκιμή των                         να αμορτισέρ, τα οποία παρέ-
               καθισμάτων, αλλά να κάνουμε και μία σύντομη βόλτα με                        χουν τη βολική στην καθημε-
               το πρωτότυπο. Κι επειδή η Audi σιωπά ακόμη για τους                         ρινότητα απόκλιση μεταξύ του
               διαθέσιμους κινητήρες, έπρεπε να... μαντέψουμε εκεί-                        άνετου, αλλά όχι σπογγώδους,
               νη τη στιγμή ποιο μηχανικό σύνολο μάς θέτει σε κίνη-                        και του στιβαρού, αλλά όχι πο-
               ση. Η πρώτη εντύπωσή μας ήταν πως πρόκειται πιθα-                           λύ σπορτίφ.

               νότατα για «το κορυφαίο μοντέλο», το οποίο, όπως και                          Χάρη  στο  χαμηλό  κέντρο
  S            στους δύο... συγγενείς του Q4 e-tron, ξεκινάει από τα                       βάρους, το SUV «πατά» καλά    S

                                                   21 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ




          #e-agora-themata-29-03-21.indd   21                                                                     26/3/2021   4:27:46
   16   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26