Page 22 - e-agora 29-03-21
P. 22
n ΟΔΗΓΟΥΜΕ ΤΟ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ AUDI Q4 e-tron
στην άσφαλτο και έχει καλή πρόσφυση ακό-
μα και σε σφιχτές στροφές. Έτσι, ο οδηγός
αισθάνεται σαν να οδηγεί ένα SUV με μετά-
δοση της κίνησης σε όλους τους τροχούς ή
σαν να έχει στη διάθεσή του κι ένα δεύτερο
κινητήρα στον μπροστινό άξονα.
Εμείς, πάντως, καταφέραμε να δοκιμάσου-
με και την οθόνη επαυξημένης πραγματικό-
τητας (augmented reality head up display).
Η τελευταία είναι διαθέσιμη και σε μοντέ-
λα της VW, αλλά στο Audi δίνει την αίσθηση
πως είναι εκλεπτυσμένη. Εκτός από τη συ- προπορευόμενο όχημα και δείχνει σε τι δί-
νηθισμένη ένδειξη της ταχύτητας σε km/h, νει προσοχή το cruise control, που έχει τη
υπάρχει ένα δεύτερο πεδίο, περίπου δέκα δυνατότητα τήρησης της απόστασης ασφα-
μέτρα μπροστά από τα μάτια του οδηγού. λείας. Το σύστημα λειτουργεί καλά, αν και το
Με μήκος Ένα δυναμικό βέλος υποστηρίζει σε αυτόν βέλος του δεν τοποθετείται πάντα με ακρί-
4,59 μέτρων, το χώρο τη διαδικασία της πλοήγησης και, βεια. Όφείλεται αυτό στο γεγονός ότι το μο-
το Q4 δεν
κατατάσσεται όταν επεμβαίνει το σύστημα προειδοποίη- ντέλο μας ήταν προπαραγωγής; Όταν παρα-
μόνο σης ακούσιας αναχώρησης από τη λωρίδα, λάβουμε στο περιοδικό μας το Q4 e-tron για
ονομαστικά το σύστημα επισημαίνει επίσης την άκρη της την αναλυτική δοκιμή, θα το εξετάσουμε!
ακριβώς λωρίδας με κόκκινο χρώμα. Χρήσιμη πλη- Όσον αφορά τις τιμές, θα βοηθήσει ξα-
ανάμεσα στα
Q3 και Q5. ροφορία: Μια πράσινη μπάρα επισημαίνει το νά μια ματιά στην... κρυστάλλινη σφαίρα.
S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 22
#e-agora-themata-29-03-21.indd 22 26/3/2021 4:27:51