Page 23 - e-agora 05-04-21
P. 23
n ΠΡΏΤΗ ΟΔΗΓΗΣΗ Skoda Octavia Scout
Little big man: Τα 1.700 λίτρα είναι
ασυναγώνιστα στη μικρομεσαία κατηγορία.
θέση στα καθίσματα με τα καλύμματα,
που συνδυάζουν ύφασμα και το υλικό
thermo flux. Το εσωτερικό δείχνει αρ-
Οδηγώντας Η γη των μονικό, ειδικά στην καφέ-μαύρη έκδο-
1.000
ση σε συνδυασμό με τη διακοσμητική
Τίποτα δεν αλλάζει σε ό,τι αφορά περιπετειών: λωρίδα σε καφέ χρώμα ξύλου.
κομψό
τη γενική καταλληλότητα του εν λό- εσωτερικό με
γω Skoda, αφού το Scout περνά σχε- εφαρμογές SKODA OCTAVIA COMBI SCOUT 2.0 TDI 4x4
Τετρακύλινδρος, turbo, εμπρός εγκάρσια
Κινητήρας
δόν από παντού, όπως ένας ελβετικός υφάσματος Χωρητικότητα 1.968 cm3
στρατιωτικός σουγιάς σε μορφή αυτοκι- και ξύλου, Ισχύς 147 kW (200 PS) στις 3.600 σ.α.λ.
αλλά,
400 Nm στις 1.750 σ.α.λ.
νήτου. Η παροχή χώρων, τόσο μπροστά όπως και Μέγ. ροπή σε όλους τους τροχούς/DSG, 7 σχέσεων
Μετάδοση
όσο και πίσω, είναι άφθονη, με το δεύ- παλιότερα, το Μ/Π/Υ 4.703/1.829/1.487 mm
τερο τομέα να ενθουσιάζει με το μεγάλο infotainment Βάρος (καθαρό) 1.602 kg
περιθώριο πάνω από το κεφάλι των επι- εξακολουθεί Χώρος αποσκευών 640-1.700 l
να είναι
6,8 δευτ.
βατών, που κάθονται εκεί. Αποκλειστι- απλώς μέτριο. 0-100 km/h 230 km/h
Τελική ταχύτητα
κά στο Scout, οι πέντε επιβάτες, συμπε- Κατανάλωση (WLTP) 5,7 l diesel/100 km
ριλαμβανομένου του οδηγού, παίρνουν Εκπομπές CO2 150 g/km
Τιμή 39.990 ευρώ
Συμπέρασμα
Το Scout είναι κάτι περισσότερο από
ένα συνηθισμένο station wagon, σίγου-
ρα, όμως, όχι ένα καθαρόαιμο εκτός δρό-
μου όχημα. Αν σας αρέσει μόνο η εκτός
δρόμου οπτική του, μπορείτε με την προ-
σθιοκίνητη έκδοση να εξοικονομήσετε λί-
γα ευρώ. v
Ευρύ τοπίο: πολύ άνετα τα καθίσματα
μπροστά, κάτι που ισχύει και για το
S συνήθως ευάερο πίσω μέρος.
23 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
#e-agora-themata-05-04-21.indd 23 2/4/2021 9:32:07 π