Page 28 - e-agora 05-04-21
P. 28

n ΟΔΗΓΟΥΜΕ LAND ROVER DISCOVERY FACELIFT D300



                                                                              λίζει  ότι  η  ώθηση  ξεκινά  άμεσα,  ενώ
                                                                              ένα δεύτερο turbo σταθερής γεωμετρί-
                                                                              ας εξασφαλίζει παροχή ισχύος στις ψη-
                                                                              λές στροφές, ενώ καταναλώσαμε τελι-
                                                                              κά 9,4 λίτρα diesel/100 km στο πλαίσιο
                                                                              της κυκλικής, δοκιμαστικής διαδρομής
                                                                              μας.
                                                                                Αυθεντική μόνιμη τετρακίνηση με κε-
                                                                              ντρικό διαφορικό, προαιρετικά με κιβώ-

                                                                              τιο  υποπολλαπλασιασμού  των  σχέσε-
                                                                              ων, το οποίο ενεργοποιείται ηλεκτρικά
                                                                              με  το  πάτημα  ενός  διακόπτη  όταν  το

              Κυρτή η οθόνη      λινδρος, 249 PS), D300 (όπως ο D250,         Discovery  είναι  εν  στάσει,  όπως  και
               στην κεντρική     αλλά με 300 PS). Οι βενζινοκινητήρες:        extra μπλοκέ διαφορικό στον πίσω άξο-
              κονσόλα, αλλά                                                   να. Όχι, δεν είναι απλώς ένα SUV αυ-
             δεν αντανακλά!      P360  (εξακύλινδρος  3,0  λίτρων,  360       τό, αλλά ένα σοβαρό, εξαιρετικά ανθε-
                      Ούτε ο     PS)  και  P300  (τετρακύλινδρος  2,0  λί-
               επιλογέας του     τρων, 300 PS). Μόνο ο τελευταίος δεν         κτικό όχημα.
                  αυτόματου                                                     Η  πίσω  σειρά  καθισμάτων  εφοδιάζε-
                    κιβωτίου     είναι τελείως νέος, καθώς πρόκειται για      ται  πλέον  με  πιο  παχιά  ταπετσαρία,  η
                  είναι πλέον    το γνωστό Si4 σε ανανεωμένη μορφή.
               «βυθισμένος».       Εμείς επιλέξαμε την πιο ισχυρή diesel      οποία «εξαγοράζεται» από το μικρό μει-

               Νέα πίσω          έκδοση,  την  D300,  του  οποίου  η  λει-    ονέκτημα της μη τέλειας εφαρμογής με
               φώτα, ενώ         τουργία του D300 είναι τόσο πολιτισμέ-       το δάπεδο φόρτωσης, όταν αναδιπλώ-
               το λογότυπο       νη  όσο  θα  περίμενε  κανείς  από  έναν     νεται.
               του μοντέλου                                                     Οι τιμές για το Discovery Sport MY21
               δε βρίσκεται      εξακύλινδρο σε σειρά κινητήρα.               ξεκινούν  από  τα  55.100  ευρώ  (2.0D
               πλέον στη           Στο  κάτω  μέρος  του  τελευταίου,  ένα
               λαμαρίνα.         turbo μεταβλητής γεωμετρίας διασφα-          TD4  204  PS  AWD  Auto  R-Dynamic
                                                                              Base),  ενώ  για  την  έκδοση  D300  (1.5

                                                                              I3 PHEV 300 PS AWD Auto S) από τα
                                                                              58.900 ευρώ, με την αερανάρτηση εί-
                                                                              ναι πλέον στον standard εξοπλισμό.



                                                                              Συμπέρασμα

                                                                                Οι  εξακύλινδροι  κινητήρες  μετα-

                                                                              τρέπουν  τελικά  το  Discovery  σε  ένα
                                                                              Range Rover με τα μισά χρήματα. Βέ-
                                                                              βαια,  παραμένει  ακριβό  ακόμη,  αλλά
                                                                              είναι  πια  η  πρώτη  επιλογή  για  όσους
                                                                              επιζητούν  ένα  αυθεντικό  εκτός  δρό-
                                                                              μου όχημα!. v




                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΙΣΤΑ 28




          #e-agora-themata-05-04-21.indd   28                                                                     2/4/2021   9:27:49 πμ
   23   24   25   26   27   28   29   30   31   32   33