Page 43 - e-agora 05-04-21
P. 43
n ΔΟΚΙΜΗ Honda e 154 PS
«φιλτράρει» υποδειγματικά τις ανωμαλί-
ες, ωστόσο καθώς αυξάνεται η ταχύτητα
γίνονται αισθητοί κάποιοι αεροδυναμικοί
θόρυβοι. Τέλος, με τη χρήση του «Single
Pedal Control», οι καθημερινές μετακινή-
σεις γίνονται ακόμα πιο εύκολες αφού ο
οδηγός μπορεί να ακινητοποιεί το Honda
e, αλλά και να επωφελείται από τη μέγιστη
ανάκτηση, αφήνοντας απλά το γκάζι.
Η τιμή του Honda e ξεκινά από τα 35.740
ευρώ, σύμφωνα με τον επίσημο τιμοκα-
τάλογο της ελληνικής αντιπροσωπείας.
Ωστόσο , με την αξιοποίηση του προγράμ-
Το πιο φωνα με την επίσημη αντιπροσωπεία, μία ματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά», η τιμή μειώ-
ενδιαφέρον πλήρης φόρτιση της μπαταρίας ιόντων λι-
στοιχείο δεν νεται στα 29.935 ευρώ. Στην περίπτωση
είναι άλλο θίου χωρητικότητας 35,5 kWh προσφέρει της ισχυρότερης έκδοσης με τους 154 ίπ-
από την πλήρη αυτονομία της τάξης των 222 χλμ. Σε πραγ- πους, το κόστος απόκτησης αυξάνεται στα
απουσία των ματικές συνθήκες οδήγησης, διαπιστώσα- 38.740 ευρώ (περίπου 34.000 ευρώ με
καθρεφτών, με
τις κάμερες να με ότι με εξαιρετική δυσκολία θα επιτευ- την επιδότηση).
έχουν πάρει χθούν 180 χλμ., ενώ μία πλήρης φόρτιση
πλέον τη θέση διαρκεί περίπου 4 ώρες σε wallbox. Εννο- HONDA e 154 PS
τους. Κινητήρας (κ.εκ./κύλινδροι) Ηλεκτροκινητήρας
είται ότι σε ταχυφορτιστή ο χρόνος μπορεί Καύσιμο Ρεύμα
να μειωθεί υπερβολικά, αφού μόλις 30 λε- Ισχύς (ίπποι) 154
πτά αρκούν προκειμένου το επίπεδο φόρ- Ροπή (Nm) 315
τισης να φτάσει στο 80%. Κιβώτιο/μετάδοση Μίας σχέσης/πίσω
ΝΑΙ
Start/Stop
8,3
Στον δρόμο: Ο «βασιλιάς» 0-100 χλμ/ώρα (δλ) 145
Τελική ταχύτητα (χλμ/ώρα)
της πόλης Κατανάλωση (kWh/100χλμ) 17,8
0
Εκπομπές C02 (γρ/χλμ)
Το «έξυπνο» ηλεκτρικό της Honda κατα- Χώρος αποσκευών (λίτρα) 171
σκευάστηκε με έναν στόχο, να μετατρέψει Τιμή από 38.740
τις αστικές μετακινήσεις με μία πραγματι-
κά αξέχαστη εμπειρία. Πέρα από τον high- Συμπέρασμα
tech, ψηφιακό χαρακτήρα του, καταφέρνει «Vintage» και ταυτόχρονα high-tech; Η
να κερδίζει τις εντυπώσεις και σε οδηγικό Honda κατάφερε να «παντρέψει» τα δύο
επίπεδο. Η άριστη ορατότητα που παρέχει αυτά στοιχεία και το αποτέλεσμα είναι μο-
στον οδηγό, σε συνδυασμό με τον κύκλο ναδικό. Σίγουρα θα θέλαμε μεγαλύτερη
στροφής μόλις 9,2 μέτρων μετατρέπει το αυτονομία, αλλά το ηλεκτρικό Honda e
Honda e σε ένα ευέλικτο αυτοκίνητο που προορίζεται κυρίως για αστικές μετακινή-
είναι «κομμένο και ραμμένο» για να καλύ- σεις και σε αυτό το περιβάλλον δεν έχει
ψει τις αστικές ανάγκες. Το ελαφρύ τιμό- αντίπαλο. v
S νι δεν υστερεί σε αίσθηση και η ανάρτηση
43 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΙΣΤΑ
#e-agora-themata-05-04-21.indd 43 2/4/2021 9:34:51 πμ