Page 46 - e-agora 05-04-21
P. 46

n ΔΟΚΙΜΗ Hyundai Kona 1.0T iMT 48V 120 PS



                     Η πρώτη
              διαφοροποίηση
                  εντοπίζεται
                    πίσω από
                 το τριάκτινο
                    τιμόνι και
                πρόκειται για
                τον ψηφιακό
                      πίνακα
                    οργάνων
              μεγέθους 10,25
                  ιντσών που
               συναντάμε και
                στα υπόλοιπα
                 μοντέλα της
                   εταιρείας.




                                 πρόκειται για τον ψηφιακό πίνακα οργάνων     τας  998  κ.εκ.,  ο  οποίος  είναι  υπερτροφο-
                                 μεγέθους 10,25 ιντσών που συναντάμε και      δοτούμενος και συνδυάζεται με ήπια υβρι-
                                 στα  υπόλοιπα  μοντέλα  της  εταιρείας.  Από   δικό σύστημα 48V. Έτσι, η ισχύς του αγγίζει

                                 εκεί και πέρα, στην κεντρική κονσόλα έχου-   τους 120 ίππους και η ροπή φτάνει τα 172
                                 με οθόνη αφής για την ενημέρωση και ψυ-      Nm. Η κίνηση περνά ασφαλώς στον εμπρός
                                 χαγωγία των επιβατών μεγέθους από 8 έως      άξονα μέσω του χειροκίνητου iMT έξι σχέ-
                                 10,25 ίντσες, ανάλογα με την εκάστοτε έκ-    σεων, το οποίο δίνει στον κινητήρα τη δυνα-
                                 δοση. Η ποιότητα των υλικών παραμένει στα    τότητα να απενεργοποιείται πλήρως εν κινή-
                                 ίδια  επίπεδα,  με  το  σύνολο  των  επιφανει-  σει όταν το φορτίο είναι μηδενικό. Πρόκειται
                                 ών να φέρουν σκληρά πλαστικά, η συναρ-       για το λεγόμενο «coasting mode» που δη-
                                 μογή των οποίων δείχνει ποιοτική εξασφα-     μιουργεί συνθήκες ρολαρίσματος. Η συγκε-

                                 λίζοντας την απουσία μελλοντικών τριγμών.    κριμένη  τεχνολογία  λειτουργεί  ευεργετικά
                                 Όσον αφορά στους χώρους, το ανανεωμένο       για την κατανάλωση, η οποία κυμαίνεται στα
                                 Hyundai Kona παραμένει στα ίδια επίπεδα,     7 λτ./100 χλμ. σε μεικτές συνθήκες οδήγη-
                                 με αποτέλεσμα να καλύπτει άνετα τις ανά-     σης (5,8 λτ./100 χλμ. η εργοστασιακή κατα-
                                 γκες  μίας  τετραμελούς  οικογένειας.  Σχε-  νάλωση κατά WLTP). Τέλος, ικανοποιητικές
                                 τικά με τον χώρο αποσκευών, υπάρχει μία      είναι και οι επιδόσεις που προσφέρει ο συ-
                                 μικρή αύξηση με τον όγκο να φτάνει πλέον     γκεκριμένος κινητήρας, με τα 0-100 χλμ./
                                 στα 374 λτ.                                  ώρα να έρχονται σε 11,9 δλ. και την τελική
                                                                              ταχύτητα να φτάνει τα 180 χλμ./ώρα.
                                 Κινητήρας: Με επιδόσεις που

                                 επαρκούν                                     Στον δρόμο: Ικανοποιεί εντός
                                                                              και εκτός δρόμου
                                   Κάτω από το καπό του αυτοκινήτου της δο-
                                 κιμής  συναντήσαμε  ένα  ιδιαίτερα  δημοφι-    Το Hyundai Kona καταφέρνει και στην ανα-
                                 λές μοτέρ της εταιρείας. Πρόκειται για τον   νεωμένη του έκδοση να κινείται αξιοπρεπώς
                                 T-GDi,  έναν  βενζινοκινητήρα  χωρητικότη-   σε οποιοδήποτε περιβάλλον. Οι συμπαγείς    S


                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΙΣΤΑ 46




          #e-agora-themata-05-04-21.indd   46                                                                     2/4/2021   9:35:42 πμ
   41   42   43   44   45   46   47   48   49   50