Page 28 - e-agora 12-04-21
P. 28
n ΠΡΩΤΗ ΟΔΗΓΗΣΗ Peugeot 508 PSE
Χάρη στην
ηλεκτρονικά
ελεγχόμενη
τετρακίνηση,
το “508”
παραμένει
ουδέτερο
για μεγάλο
χρονικό
διάστημα,
ενώ το μικρό
τιμόνι της Peu-
geot παρέχει
πολύ καλή
πληροφόρηση.
Και το “sport” πρόγραμμα οδήγη- Μάλιστα, ακόμα και οι μεγάλες ζάντες
σης μπορεί να κάνει ακόμα περισσότε- των 20 ιντσών δεν επηρεάζουν αρνητι-
ρα. Κατ’ αρχάς, το τιμόνι, η ανάρτηση, κά την άνεση, καθώς περιστασιακά προ-
η απόκριση του συνόλου των κινητή- βληματίζονται μόνο στις έντονες εγκάρ-
ρων στις εντολές του δεξιού πεντάλ, ο σιες ανωμαλίες του οδοστρώματος, κάτι
ήχος και το ESP είναι στοιχεία, που γί- που πιθανότατα θα συνέβαινε και με τις
νονται πιο έντονα. Στην πράξη, το γαλ- 19άρες ζάντες.
λικό αυτοκίνητο είναι πολύ διασκεδαστι-
κό σε μια πίστα με στροφές. Χάρη στην Πράσινη συνείδηση
ηλεκτρονικά ελεγχόμενη τετρακίνηση, Ό σκοπός του 508 PSE είναι να απευ-
το “508” παραμένει ουδέτερο για μεγά- θύνεται σε πελάτες με «πράσινη συνείδη-
λο χρονικό διάστημα, ενώ το μικρό τι- ση», που δεν αντέχουν χωρίς αποθέματα
μόνι της Peugeot παρέχει πολύ καλή ισχύος. Και, πράγματι, το γαλλικό μοντέ-
πληροφόρηση. Πάντως, το 508 PSE δε λο διαχειρίζεται πολύ καλά την ισορροπία
μετατρέπεται σε μια καθαρόαιμη, αγω- μεταξύ άνεσης και δυναμισμού, όντας,
νιστική μηχανή, ακόμα κι αν κινείται με τελικά, ένας επιτυχημένος σύντροφος για
επιλεγμένο το “sport” πρόγραμμα. Μάλ- την καθημερινότητα, ειδικά ως SW. Μόνο
λον προτιμά να αφήσει αυτό το πεδίο σε η εργοστασιακή τιμή της κατανάλωσης,
άλλους «συναδέλφους» του. που δεν υπερβαίνει τα δύο λίτρα ανά 100
Στα προγράμματα «hybrid» και χιλιόμετρα αποτελεί μία ξεκάθαρη ψευ-
«comfort», το PSE επιστρέφει στο άνε- δαίσθηση, αφού κάθε οδηγός πρέπει να
το καθημερινό προφίλ του, ενώ η ανάρ- περιμένει τουλάχιστον 6-7 λτ/100χλμ.
τηση γίνεται και πάλι… γαλλικά μαλακή. «πραγματική» κατανάλωση.
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 28
#e-agora-themata-12-04-21.indd 28 9/4/2021 9:37:46 πμ