Page 28 - e-agora 12-04-21
P. 28

n ΠΡΩΤΗ ΟΔΗΓΗΣΗ Peugeot 508 PSE



                   Χάρη στην
                 ηλεκτρονικά
                 ελεγχόμενη
                τετρακίνηση,
                     το “508”
                   παραμένει
                    ουδέτερο
                  για μεγάλο
                     χρονικό
                   διάστημα,
                ενώ το μικρό
              τιμόνι της Peu-
                geot παρέχει
                  πολύ καλή
              πληροφόρηση.













                                   Και  το  “sport”  πρόγραμμα  οδήγη-        Μάλιστα,  ακόμα  και  οι  μεγάλες  ζάντες
                                 σης μπορεί να κάνει ακόμα περισσότε-         των 20 ιντσών δεν επηρεάζουν αρνητι-
                                 ρα.  Κατ’  αρχάς,  το  τιμόνι,  η  ανάρτηση,   κά την άνεση, καθώς περιστασιακά προ-
                                 η  απόκριση  του  συνόλου  των  κινητή-      βληματίζονται μόνο στις έντονες εγκάρ-
                                 ρων στις εντολές του δεξιού πεντάλ, ο        σιες ανωμαλίες του οδοστρώματος, κάτι
                                 ήχος και το ESP είναι στοιχεία, που γί-      που πιθανότατα θα συνέβαινε και με τις

                                 νονται πιο έντονα. Στην πράξη, το γαλ-       19άρες ζάντες.
                                 λικό αυτοκίνητο είναι πολύ διασκεδαστι-
                                 κό σε μια πίστα με στροφές. Χάρη στην        Πράσινη συνείδηση
                                 ηλεκτρονικά  ελεγχόμενη  τετρακίνηση,          Ό σκοπός του 508 PSE είναι να απευ-
                                 το “508” παραμένει ουδέτερο για μεγά-        θύνεται σε πελάτες με «πράσινη συνείδη-
                                 λο  χρονικό  διάστημα,  ενώ  το  μικρό  τι-  ση», που δεν αντέχουν χωρίς αποθέματα
                                 μόνι  της  Peugeot  παρέχει  πολύ  καλή      ισχύος. Και, πράγματι, το γαλλικό μοντέ-
                                 πληροφόρηση. Πάντως, το 508 PSE δε           λο διαχειρίζεται πολύ καλά την ισορροπία
                                 μετατρέπεται  σε  μια  καθαρόαιμη,  αγω-     μεταξύ  άνεσης  και  δυναμισμού,  όντας,
                                 νιστική μηχανή, ακόμα κι αν κινείται με      τελικά, ένας επιτυχημένος σύντροφος για

                                 επιλεγμένο το “sport” πρόγραμμα. Μάλ-        την καθημερινότητα, ειδικά ως SW. Μόνο
                                 λον προτιμά να αφήσει αυτό το πεδίο σε       η  εργοστασιακή  τιμή  της  κατανάλωσης,
                                 άλλους «συναδέλφους» του.                    που δεν υπερβαίνει τα δύο λίτρα ανά 100
                                   Στα    προγράμματα       «hybrid»    και   χιλιόμετρα  αποτελεί  μία  ξεκάθαρη  ψευ-
                                 «comfort», το PSE επιστρέφει στο άνε-        δαίσθηση, αφού κάθε οδηγός πρέπει να
                                 το καθημερινό προφίλ του, ενώ η ανάρ-        περιμένει  τουλάχιστον  6-7  λτ/100χλμ.
                                 τηση γίνεται και πάλι… γαλλικά μαλακή.       «πραγματική» κατανάλωση.



                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 28




          #e-agora-themata-12-04-21.indd   28                                                                     9/4/2021   9:37:46 πμ
   23   24   25   26   27   28   29   30   31   32   33