Page 33 - e-agora 12-04-21
P. 33
λους, προαιρετικούς τροχούς των 19
ιντσών, το GTI παραμένει απόλυτα κα-
τάλληλο για καθημερινή χρήση. Αυτό
ισχύει επίσης τόσο για την κατανάλωση
των 8,4 λίτρων όσο και για την αρχική τι-
μή των 36.450 ευρώ. Το Clubsport κο-
στίζει στην Ελλάδα σχεδόν 6.300 ευρώ
περισσότερο.
GOLF GTI CLUBSPORT:
ΤΟ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟ
ΣΠΟΡ ΜΟΝΤΕΛΟ
με το Clubsport ή το R, αλλά αρκετά εντυ- Ο υπερτρο- Ό ίδιος κινητήρας, αλλά με περισσότε-
πωσιακά, δεδομένου ότι είναι εξοπλισμέ- φοδοτού- ρη ισχύ κατά 55 PS και κατά 30 Nm πε-
νο με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων. μενος τετρα- ρισσότερη ροπή, είναι ήδη σημείο αναφο-
κύλινδρος
Στην πίστα Contidrom της Continental κινητήρας ράς, που δείχνει ότι το Clubsport τα εννοεί
το GTI δείχνει όντως πολυτάλαντο, αλ- των 2,0 όλα σοβαρά. Έτσι, η ισχυρότερη παραλλα-
λά δυσκολεύεται σαφώς να ακολουθήσει λίτρων της γή του GTI επιταχύνει από στάση έως τα
οικογένειας
αρκετά τους… συγγενείς του. Χάρη στη EA888 Evo4 100 km/h σε εντυπωσιακά 5,5 δευτερόλε-
δικτύωση του ηλεκτρονικά ελεγχόμενου διατίθεται σε πτα και «πιάνει» 200 km/h τέσσερα δευτε-
μπλοκέ διαφορικού με τα υπόλοιπα ηλε- διαφορετικά ρόλεπτα πιο νωρίς σε σχέση με το… σκέ-
επίπεδα
κτρονικά μέρη της ανάρτησης, κινείται σε απόδοσης το GTI. Το standard κιβώτιο DSG αλλάζει
μεγάλο βαθμό, απαλλαγμένο από τάσεις και στα τρία σχέσεις γρήγορα και αποφασιστικά, αλλά,
υποστροφής, παρέχοντας άφθονη δια- Golf. σύμφωνα με τα γούστα μας θα έπρεπε να
σκέδαση. Χάρη στην πιο μαλακή ρύθμιση είναι ακόμα πιο γρήγορο και πιο «ανελέ-
της ανάρτησης, υποκλίνεται πιο ευγενικά ητο», μιας και το Clubsport προκαλεί ξε-
πριν από τις στροφές, «βουτά» βαθύτε- χωριστή εντύπωση στην πίστα. Με 1.454
ρα και μας «ζορίζει» λίγο, μιας και τα κα- κιλά, ζυγίζει μεν 46 κιλά περισσότερα σε
θίσματα δεν διαθέτουν επαρκή πλευρική σχέση με το… απλό GTI, αλλά και 66 κι-
στήριξη. Ό χρόνος του γύρου (1 λεπτό και λά λιγότερα σε σχέση με το Golf R, κά-
37,9 δευτερόλεπτα), ωστόσο, αξίζει κάθε τι που μπορείτε να νιώσετε και στην πρά-
τιμή. Και επειδή οι μηχανικοί της VW δεν Η ακριβή...
είναι δυνατό να υπερισχύσουν της Φυσι- κόρνα του
κής, η είσοδος στην στροφή με αυξημέ- “R” είναι
νη ταχύτητα, προκαλεί, τη μη δημοφιλή, το σύστημα
εξάτμισης
υποστροφή, που ελέγχεται σχετικά εύκο- Akrapovic,
λα με το πληροφοριακό τιμόνι αλλά και που κοστίζει
το σύστημα περιορισμού ολίσθησης των 2.872 ευρώ
τροχών. επιπλέον.
Παρεμπιπτόντως, παρά τους μεγά-
S S
33 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
#e-agora-themata-12-04-21.indd 33 9/4/2021 9:38:17 πμ