Page 33 - e-agora 12-04-21
P. 33

λους,  προαιρετικούς  τροχούς  των  19
                                                                              ιντσών,  το  GTI  παραμένει  απόλυτα  κα-
                                                                              τάλληλο  για  καθημερινή  χρήση.  Αυτό
                                                                              ισχύει επίσης τόσο για την κατανάλωση
                                                                              των 8,4 λίτρων όσο και για την αρχική τι-
                                                                              μή των 36.450 ευρώ. Το Clubsport κο-
                                                                              στίζει στην Ελλάδα σχεδόν 6.300 ευρώ
                                                                              περισσότερο.


                                                                              GOLF GTI CLUBSPORT:
                                                                              ΤΟ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟ

                                                                              ΣΠΟΡ ΜΟΝΤΕΛΟ

               με το Clubsport ή το R, αλλά αρκετά εντυ-     Ο υπερτρο-         Ό ίδιος κινητήρας, αλλά με περισσότε-

               πωσιακά, δεδομένου ότι είναι εξοπλισμέ-       φοδοτού-         ρη ισχύ κατά 55 PS και κατά 30 Nm πε-
               νο με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων.          μενος τετρα-     ρισσότερη ροπή, είναι ήδη σημείο αναφο-
                                                             κύλινδρος
                 Στην πίστα Contidrom της Continental        κινητήρας        ράς, που δείχνει ότι το Clubsport τα εννοεί
               το  GTI  δείχνει  όντως  πολυτάλαντο,  αλ-    των 2,0          όλα σοβαρά. Έτσι, η ισχυρότερη παραλλα-
               λά δυσκολεύεται σαφώς να ακολουθήσει          λίτρων της       γή του GTI επιταχύνει από στάση έως τα
                                                             οικογένειας
               αρκετά τους… συγγενείς του. Χάρη στη          EA888 Evo4       100 km/h σε εντυπωσιακά 5,5 δευτερόλε-
               δικτύωση του ηλεκτρονικά ελεγχόμενου          διατίθεται σε    πτα και «πιάνει» 200 km/h τέσσερα δευτε-
               μπλοκέ διαφορικού με τα υπόλοιπα ηλε-         διαφορετικά      ρόλεπτα πιο νωρίς σε σχέση με το… σκέ-
                                                             επίπεδα
               κτρονικά μέρη της ανάρτησης, κινείται σε      απόδοσης         το GTI. Το standard κιβώτιο DSG αλλάζει
               μεγάλο βαθμό, απαλλαγμένο από τάσεις          και στα τρία     σχέσεις γρήγορα και αποφασιστικά, αλλά,
               υποστροφής,  παρέχοντας  άφθονη  δια-         Golf.            σύμφωνα με τα γούστα μας θα έπρεπε να
               σκέδαση. Χάρη στην πιο μαλακή ρύθμιση                          είναι ακόμα πιο γρήγορο και πιο «ανελέ-
               της ανάρτησης, υποκλίνεται πιο ευγενικά                        ητο», μιας και το Clubsport προκαλεί ξε-
               πριν  από  τις  στροφές,  «βουτά»  βαθύτε-                     χωριστή εντύπωση στην πίστα. Με 1.454
               ρα και μας «ζορίζει» λίγο, μιας και τα κα-                     κιλά, ζυγίζει μεν 46 κιλά περισσότερα σε
               θίσματα δεν διαθέτουν επαρκή πλευρική                          σχέση με το… απλό GTI, αλλά και 66 κι-
               στήριξη. Ό χρόνος του γύρου (1 λεπτό και                       λά λιγότερα σε σχέση με το Golf R, κά-
               37,9 δευτερόλεπτα), ωστόσο, αξίζει κάθε                        τι που μπορείτε να νιώσετε και στην πρά-

               τιμή. Και επειδή οι μηχανικοί της VW δεν        Η ακριβή...
               είναι δυνατό να υπερισχύσουν της Φυσι-           κόρνα του
               κής, η είσοδος στην στροφή με αυξημέ-             “R” είναι
               νη ταχύτητα, προκαλεί, τη μη δημοφιλή,          το σύστημα
                                                                εξάτμισης
               υποστροφή, που ελέγχεται σχετικά εύκο-          Akrapovic,
               λα με το πληροφοριακό τιμόνι αλλά και          που κοστίζει
               το σύστημα περιορισμού ολίσθησης των            2.872 ευρώ
               τροχών.                                           επιπλέον.

                 Παρεμπιπτόντως,  παρά  τους  μεγά-
  S                                                                                                                      S

                                                   33 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ




          #e-agora-themata-12-04-21.indd   33                                                                     9/4/2021   9:38:17 πμ
   28   29   30   31   32   33   34   35   36   37   38