Page 34 - e-agora 12-04-21
P. 34
n ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΔΟΚΙΜΗ VW Golf GTI vs VW Golf GTI Clubsport vs VW Golf R
VW GOLF GTI
CLUBSPORT
Σε αυτήν την
τριάδα, το
Clubsport
ενσωματώνει
πιο πειστικά
από όλα το
ελαφρύ,
ευέλικτο σπορ
μοντέλο. Από
πλευράς ισχύος
και δυναμικής
οδικής
συμπεριφοράς
στις στροφές, την άσφαλτο. Υποστροφή; Όχι, πρέπει να
υστερεί
ελάχιστα την προκαλέσει ο οδηγός από αμέλεια. Κι
του Golf R, εδώ, πάντως, το νέο σύστημα διαχείρισης
αλλά αφήνει της δυναμικής οδήγησης βοηθά στη δι-
ξεκάθαρα το κτύωση του DCC, το οποίο είναι προαιρετι-
«κανονικό» GTI
πίσω του. Κι κό και στα τρία μοντέλα, με το ηλεκτρομη-
όλα αυτά σε μια χανικό μπλοκέ διαφορικό στον μπροστινό
ανεκτή τιμή, άξονα. Και είναι τόσο έξυπνο, που δε θα
ακόμη.
αισθανθείτε ότι σας λείπει η τετρακίνηση.
Ακόμα και στην έξοδο μιας κλειστής στρο-
Οι τροχοί των 19 ιντσών είναι standard
στο Golf R, ενώ οι δαγκάνες των φρένων φής στο Contidrom, το Golf των 300 PS δι-
είναι σε βαθύ μπλε χρώμα. ακρίνεται για την ελκτική του πρόσφυση.
ξη. Το Clubsport «ρίχνεται» στη στροφή, Πόσο καλά τα καταφέρνει, το αποδει-
όντας ελαφρύ και ευκίνητο, παρουσιάζο- κνύει η τελική ταχύτητα των 202 km/h,
ντας μικρές κλίσεις και βγαίνει από αυ- που καταμετράται στην επόμενη ευθεία.
τήν σχεδόν… τσαλακώνοντας με τα μεγά- Το “R”... ίπταται στο ίδιο σημείο, κινούμε-
λα αποθέματα πρόσφυσής του στο όριο νο κατά μόλις 1 km/h πιο γρήγορα. Στο τέ-
λος της ημέρας, το χρονόμετρο είχε κα-
ταγράψει ένα φανταστικό χρόνο 1 λ. 35,5
δευτερολέπτων. Στην πραγματικότητα, ο
λόγος γίνεται για τρία δέκατα λιγότερα σε
σχέση με το τετρακίνητο Golf, το οποίο το
Clubsport ξεπερνά σαφώς στον τομέα της
κατανάλωσης (9,2 έναντι 10,1 λίτρων) και
της αρχικής τιμής του αυτοκινήτου (42.720
έναντι 49.600 ευρώ).
Φίνο cockpit με μάλλον διακριτικές
σπορτίφ λεπτομέρειες, όπως το επίπεδο
στην κάτω πλευρά του τιμόνι και το
αλουμίνιο στα πεντάλ και το υποπόδιο. S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 34
#e-agora-themata-12-04-21.indd 34 9/4/2021 9:38:37 πμ