Page 32 - e-agora 19-04-21
P. 32

n ΔΟΚΙΜΗ Audi SQ2



                  Η έδρα της
                    δεύτερης
                      σειράς
                 καθισμάτων
                   απέχει 38
                   cm από το
                  δάπεδο του
                αυτοκινήτου,
                     κάτι που
                  χαλαρώνει
                 τον επιβάτη.
                   Η παροχή
                  των χώρων      ΕΤΣΙ ΚΙΝΕΙΤΑΙ ΑΥΤΟ: ΟΡ-
                   βρίσκεται     ΜΗΤΙΚΑ, ΜΕ ΔΙΑΘΕΣΗ,
                     λίγο πιο
                κάτω από την     ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕ ΑΥΞΗΜΕΝΗ
               αντίστοιχη του
               Golf, ο χώρος  ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
                 αποσκευών
               διαθέτει διπλό      Στον τομέα του κινητήρα υπήρξαν λίγες
                     πάτωμα.     καινοτομίες, αφού σε μεγάλο βαθμό τα πά-     Αναμφίβολα άνετα καθίσματα, αλλά σε
                                 ντα έμειναν όπως ήταν. Ένα λεπτό φινίρι-     περίπτωση αμφιβολίας λίγο χαλαρά στην
                                                                              περιοχή των ώμων.
                                 σμα  εδώ  και  εκεί,  λίγη...  λιποαναρρόφη-
                                 ση  στα  σωστά  μέρη  και  το  ανανεωμένο    πιέζοντας  αρχικά  το  πεντάλ  του  φρένου,
                                 Q2 ήταν κιόλας έτοιμο.  Η ισχύς και η ρο-    στη συνέχεια καλείστε να βυθίστε το δεξί
                                 πή παραμένουν στα 300 PS και 400 Nm,         πεντάλ προς τα εμπρός και να απομακρύ-
                                 αντίστοιχα, από έναν τετρακύλινδρο κινη-     νετε το αριστερό πόδι από το πεντάλ των
                                 τήρα 2,0 λίτρων. Ταυτόχρονα, και στο σύ-     φρένων. Η μεγάλη διασκέδαση στο μικρό-

                                 στημα της τετρακίνησης με τον πολύδισκο      τερο SUV της Audi είναι εγγυημένη. Μέσα
                                 συμπλέκτη στον οπίσθιο άξονα, καθώς και      σε  4,9  δευτερόλεπτα,  το  τετρακίνητο  μο-
                                 με την εμπλοκή των φρένων επιλεκτικά σε      ντέλο φτάνει τα 100 km/h και μέχρι τα 200
                                 συγκεκριμένους τροχούς, ήταν λίγες οι αλ-    km/h  αρκούν  συνολικά  19,6  δευτερόλε-
                                 λαγές.                                       πτα. Σας συνιστούμε, στις υψηλότερες τα-
                                   Το SQ2 δείχνει πολύ ξύπνιο και ζωντανό,    χύτητες, ωστόσο, να αλλάξετε εγκαίρως το
                                 το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη αλ-     πρόγραμμα οδήγησης από την αρκετά θο-

                                 λάζει σχέσεις επιδέξια και γρήγορα μεταξύ    ρυβώδη ρύθμιση dynamic. Και ποιο να επι-
                                 των επτά επιλογών του, ενώ το σύστημα δι-    λέξετε; Για παράδειγμα, το efficiency, που
                                 εύθυνσης βρίσκει την ιδανική γραμμή σχε-
                                 δόν από μόνο του.  Για ένα τόσο μικρό SUV,
                                 το οποίο φιλοδοξεί να γίνει ψηλότερο πα-
                                 ρά να «χαμηλώσει», το SQ2 μάχεται σωστά.
                                   Για την εκκίνηση «πανικού», το SQ2 δια-
                                 θέτει σύστημα launch control. Για τη χρή-
                                 ση  του  πρέπει  να  απενεργοποιήσετε  το
                                 stop&start και το ESP, να επιλέξετε το πρό-

                                 γραμμα  οδήγησης  “dynamic”  ή  S-mode,

                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 32




          #e-agora-themata-19-04-21.indd   32                                                                    16/4/2021   10:55:51 πμ
   27   28   29   30   31   32   33   34   35   36   37