Page 34 - e-agora 19-04-21
P. 34

n ΔΟΚΙΜΗ Audi SQ2


















                                                                              AUDI SQ2
                                                                                  Κινητήρας                4κύλινδρος, turbo
                                                                                 Θέση                      εμπρός, εγκάρσια
                                                                                 Βαλβίδες/εκκεντροφόροι            16/2
                                                                                 Τύπος εκκεντροφόρου            με καδένα
               Περισσότερο       κάνει το ταξίδι πολύ πιο ευχάριστο και στη      Κυβισμός κ.εκ.                    1.984
               λιτός σε          συνέχεια ως και τα περίπου 140 km/h μπο-        Ισχύς PS/σ.α.λ.               300/5.300
                                                                                 Ροπή Nm/σ.α.λ.
                                                                                                               400/2.000
               εμφάνιση          ρεί επίσης να κάνει “sailing”. Η σπορ ανάρ-     Τελική ταχύτητα km/h               250
               ο δίλιτρος                                                        Κιβώτιο/σχέσεις   αυτόματο, διπλού συμπλέκτη/7
               κινητήρας         τηση και το κατά 20 χιλιοστά «χαμήλωμα»         Μετάδοση               σε όλους τους τροχούς
               των               έχουν κάνει το SQ2 σφικτό, αλλά όχι και…        Φρένα εμπρός/πίσω            δίσκοι/δίσκοι
               τουλάχιστον       άδικο. Και το σύστημα της τετρακίνησης βο-      Ελαστικά μοντέλου δοκιμής εμπρός-πίσω 235/40 R 19 Y
               300 PS.                                                           Διάσταση ζάντας                  8 x 19’’
                                 ηθά με όλη τη δύναμή του όταν σε βρεγ-          Ρύποι CO2                      188 g/km
                                 μένη άσφαλτο ή σε κλειστές στροφές όταν         Κατανάλωση (WLTP)            8,3 l/100 km
                                 «απειλείται» η πρόσφυση.                        Ρεζερβουάρ/καύσιμο      55 l/super αμόλυβδη
                                                                                                                 69 dB(A)
                                                                                 Θόρυβος (πέρασμα)
                                 ΠΟΣΟ ΚΟΣΤΙΖΕΙ: ΣΧΕΤΙΚΑ                          Ρυμουλκούμενο βάρος με φρένα/χωρίς φρένα  1.400/750 kg
                                                                                                               355-1.000
                                                                                 Χώρος αποσκευών λίτρα
              Οπτικά, το SQ2     ΥΨΗΛΟ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ…                             Διαστάσεις (Μ/Π/Υ)   4.216/1.802/1.495 mm
                                                                                 Επιτάχυνση 0-50 km/h
                                                                                                                 1,9 δευτ.
                  διατηρείται    ΑΠΟΛΑΥΣΗΣ                                    0-100 km/h                         4,9 δευτ.
                ευχάριστα, τα                                                 0-130 km/h                         7,7 δευτ.
                 2 x 2 τελικά      Τουλάχιστον  62.6200  ευρώ  κοστίζει  το   0-160 km/h                        11,6 δευτ.
               της εξάτμισης                                                  0-200 km/h                        19,6 δευτ.
                  μαρτυρούν      Audi SQ2, τιμή υψηλή μεν αλλά αντίστοιχη        Ρεπρίζ 60-100 km/h              2,6 δευτ.
                 την ισχύ του    της ποιότητας και της οδηγικής ικανοποίη-    80-120 km/h                        3,2 δευτ.
                 μικρού SUV.     σης που προσφέρει.                              Βάρος/ωφέλιμο φορτίο        1.581/479 kg
                                                                                 Κατανομή βάρους ε./π.
                                                                                                                 60/40%
                                                                                 Κύκλος στροφής αριστερά/δεξιά   11,1/11,2 m
                                                                                 Απόσταση ακινητοποίησηςαπό τα 100 km/h κρύα 36,4 m
                                                                              από τα 100 km/h ζεστά               34,8 m
                                                                                 Θόρυβος στο εσωτερικό στα 50 km/h   58 dB(A)
                                                                              στα 100 km/h                       64 dB(A)
                                                                              στα 130/160 km/h                68/73 dB(A)
                                                                                 Ύψος καθίσματος                  620 m
                                                                                 Κατανάλωση test-CO2   11,0 l super αμόλυβδη/
                                                                                                         100 km - 261 g/km
                                                                                 Αυτονομία                        500 km
                                                                                 Τιμή βασικής έκδοσης         62.620 ευρώ
                                                                              Συμπέρασμα
                                                                                Ένα πραγματικά διασκεδαστικό, μικρό SUV αυ-
                                                                              τό το SQ2. Από μόνη της η οδήγηση σου ανεβάζει

                                                                              τη διάθεση, παρά το υψηλό κόστος απόκτησης. v

                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 34




          #e-agora-themata-19-04-21.indd   34                                                                    16/4/2021   10:56:03 πμ
   29   30   31   32   33   34   35   36   37   38   39