Page 38 - e-agora 19-04-21
P. 38
n ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΔΟΚΙΜΗ Fiat 500 e vs Honda e vs Mini Cooper SE
Το στρογγυλό
όργανο, που
τοποθετείται
παραδοσιακά
στο κέντρο
της κεντρικής
κονσόλας.
στο εσωτερικό του. Ένα μεγάλο, λαμπερό με- από χρώμιο, καθώς και ο νέος φωτιζόμενος
ταλλικό κούμπωμα περιβάλλει ολόκληρο το επιλογέας, όλα αυτά βρίσκονται στο πνεύμα
ταμπλό, οι οθόνες αποσπούν βαθμούς με την της εποχής. Το σύστημα υποβοήθησης Green
έντονη εικόνα που προβάλλουν και οι ομα- Driving Assistant, για παράδειγμα, καθοδη-
δοποιήσεις των διακοπτών δείχνουν ευχάρι- γεί τον οδηγό σε μια ιδιαίτερα αποδοτική δι-
στα τακτοποιημένες. Με απλά λόγια: Για αυ- αδρομή, περνώντας από σταθμούς γρήγορης
τοκίνητο μικρής κατηγορίας, η FIAT έκανε το φόρτισης σε έναν μακρινό προορισμό. Αν μη
“500” να φαίνεται εξαιρετικά ώριμο. τι άλλο, ευχάριστο.
Το MINI Cooper SE είναι γνωστό, παρότι
υπέστη πριν από λίγες εβδομάδες ένα φρε- Οδηγώντας
Ρετρό όσο σκάρισμα. Και εδώ, όλα στο εσωτερικό εξα-
δε γίνεται Ευχάριστη είναι και η οδηγική αίσθηση. Το
άλλο: Οι κολουθούν να έχουν το συνηθισμένο παιχνι- MΊΝΊ φαίνεται σίγουρο ότι θα κερδίσει με τη
χρωμιωμένοι διάρικο χαρακτήρα. Η στρογγυλή οθόνη στην αίσθηση του καρτ που προσφέρει απλόχερα
μοχλο- κεντρική κονσόλα, οι φίνοι μοχλοδιακόπτες
διακόπτες στον οδηγό του. Είναι ολοκληρωμένο, στρίβει
και ένας άμεσα και μερικές φορές σε πιέζει στο κάθι-
μοναδικός, σμά σου με τη σφιχτή ανάρτηση ενός σπορ
ακόμη, στην μοντέλου, ενώ ξεχωρίζει σε επιδόσεις χάρη
κεντρική
κονσόλα στη ροπή των 270 Nm του ηλεκτροκινητήρα
του Cooper του. Χωρίς αμφιβολία: Η μέγιστη -αυτό που
SE για την στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα αποκαλείται ισχύς
έναρξη της
λειτουργίας κορυφής (peak-power)- δύναμη, που στέλνει
του ηλεκτρο- το MINI στους κινητήριους τροχούς του είναι
κινητήρα. εντυπωσιακά 184 PS. Το Cooper SE είναι μα- S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 38
#e-agora-themata-19-04-21.indd 38 16/4/2021 10:56:27 πμ