Page 25 - e-agora 26-04-21
P. 25
n ΟΔΗΓΟΥΜΕHyundai Bayon 1.0 T-GDI
Το cockpit
προέρχεται
από το i20,
το λαμπερό,
σκληρό
πλαστικό είχε
τοποθετηθεί
μόνο στο
πρωτότυπο
μοντέλο.
ή 120 PS. Η έκδοση των 100 PS διατίθεται τά περισσότερη άνεση. Ενήλικοι επιβάτες
προς επιπλέον περίπου 1.000 ευρώ ως mild με ύψος άνω των 1,80 μ. θα εκτιμήσουν
hybrid, ενώ το Bayon των 120 PS παρέχεται σαφώς την εν λόγω ευρυχωρία. Και εκτός
πάντα με τεχνολογία 48 Volt. από τις κομψά κατασκευασμένες επεν-
Πλούσιο και μοντέρνο δύσεις των καθισμάτων, αρέσει επίσης η
επιπλέον ορατότητα, που απολαμβάνει ο
εσωτερικό οδηγός.
Το cockpit με τον ψηφιακό συνδυασμό Οδηγώντας ΠΡΩΤΗ
οργάνων και τη μεγάλη οθόνη στην κε- ΕΝΤΥΠΩΣΗ
ντρική κονσόλα μάς είναι ήδη γνωστό από Το αυτοκίνητο της δοκιμής μας διαθέτει
το i20. Το Bayon είναι σε σύγκριση με το τον κορυφαίο κινητήρα σε συνδυασμό με
i20 κατά τέσσερα εκατοστά υψηλότερο, το χειροκίνητο κιβώτιο των έξι σχέσεων
οπότε η πρόσβαση στο εσωτερικό, τόσο (το αυτόματο σύστημα μετάδοσης διπλού Τι μας άρεσε
μπροστά όσο και πίσω, γίνεται με αισθη- συμπλέκτη, επτά σχέσεων, είναι προαι- και τι όχι
Εξαιρετικά συμπα-
γών διαστάσεων,
παρόλ’ αυτά, όμως,
ευρύχωρο. Το
Bayon παρέχει αι-
σθητά περισσότερο
χώρο σε σχέση με
το i20. Ωστόσο, το
να κάθεται κανείς
ψηλά κοστίζει κά-
τι παραπάνω. Στις
βασικές (από εξο-
πλισμό και κινητή-
ρα) εκδοχές τους,
ένα i20 θα είναι πιο
προσιτό.
S S
25 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
#e-agora-themata-26-04-21.indd 25 26/4/2021 1:26:09 μμ