Page 26 - e-agora 26-04-21
P. 26

n ΟΔΗΓΟΥΜΕHyundai Bayon 1.0 T-GDI



                   Ακριβής η
                αίσθηση των
                αλλαγών του
                χειροκίνητου
                κιβωτίου των
                έξι σχέσεων,
                 που διαθέτει
                    αυτόματη
                  λειτουργία
                    “sailing”.







               Στην mild hy-
                 brid έκδοση
             απομένουν από
               334 έως 1.128
                 λίτρα χώρου
                 αποσκευών.
                   Μια χαρά.
                                                                              Τα άνετα μπροστινά καθίσματα είναι
                                 ρετικό). Ωστόσο, το χειροκίνητο κιβώτιο  φτιαγμένα με ένα κομψό σχεδιαστικά
                                 ταχυτήτων είναι η τεχνολογικά πιο ενδι-      μοτίβο.

                                 αφέρουσα εκδοχή, επειδή ο συμπλέκτης         βρίσκεται  σε  αδράνεια  ή  ακόμα  κι  όταν
                                 δεν ελέγχεται μόνο από το αριστερό πόδι,     ο κινητήρας σβήνει. Η «επανασύνδεση»
                                 αλλά κι από ένα σερβοκινητήρα. Όταν το       μεταξύ συμπλέκτη και κιβωτίου και η αυ-
                                 πεντάλ  του  γκαζιού  απελευθερωθεί  και     τόματη επανεκκίνηση του καλά μονωμέ-
                                 υπάρχει αρκετή ενέργεια στην μπαταρία        νου κινητήρα γίνονται απολύτως ομαλά.
                                 ιόντων-λιθίου (που βρίσκεται στη «θήκη»      Για  το  «τράβηγμα»  και  την  επιτάχυνση
                                 του  εφεδρικού  τροχού),  ο  ηλεκτροκινη-    του  Bayon  δεν  υπάρχει  καθόλου  κριτι-
                                 τήρας αποσυνδέεται αυτόματα και κάνει        κή.  Μοναδικό  μειονέκτημα  είναι  η  ελα-

                                 “sailing” αθόρυβα μέσα στην πόλη, ενώ        φρώς καθυστερημένη απόκρισή του όταν
                                                                              εναλλάσσονται  γρήγορα  οι  σχέσεις.  Σε
                                 HYUNDAI BAYON 1.0 T-GDI 48 VOLT              γενικές γραμμές το αρμονικά ρυθμισμέ-
                                    Κινητήρας    Τρικύλινδρος, turbo, εμπρός εγκάρσια
                                                                    998 cm3
                    Τετρακί-        Κυβισμός         88 kW (120 PS) στις 6.000 σ.α.λ.  νο Bayon παρέχει μια σχετικά ολοκληρω-
                                    Ισχύς
                    νηση και        Μέγ. ροπή            175 Nm στις 1.500 σ.α.λ.  μένη εικόνα.
                    diesel κι-      Μετάδοση    στους μπροστινούς τροχούς/χειροκίνητο,    Συμπέρασμα
                    νητήρας                                   κιβώτιο 6 σχέσεων
                δε διατίθενται       Μ/Π/Υ               4.180/1.775/1.490 mm   Το Bayon αντισταθμίζει τις μικρές αδυ-
                με το Bayon,         Βάρος (κενό)              1.120-1.230 kg   ναμίες των κινητήρων του κατά την εκκί-
                                    Χώρος αποσκευών
                                                                  334-1.128 l
                παρά μόνο           0-100 km/h                     10,4 δευτ.  νηση από στάση, παρέχοντας χώρους και
                τρεις βενζι-        Τελική ταχύτητα                 185 km/h   άνεση. Πρόκειται για ένα νέο και σημαντι-
                νοκινητήρες         Κατανάλωση               δε δόθηκαν στοιχεία  κό παίκτη στην απαιτητική κατηγορία των
                ισχύος από 84       Εκπομπές CO2             δε δόθηκαν στοιχεία    μικρών SUV. v
                έως 120 PS          Έναρξη πωλήσεων στην Ελλάδα   Ιούνιος 2021


                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 26




          #e-agora-themata-26-04-21.indd   26                                                                     26/4/2021   1:26:28 μμ
   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31