Page 40 - e-agora 26-04-21
P. 40
n n n n ΔΟΚΙΜΗ Peugeot 3008 1.2 PureTech 130 PS
Κάτω από
το καπό
βρίσκεται ο
τρικύλινδρος
PureTech
βενζίνης, η
χωρητικότητα
του οποίου
φτάνει
τα 1.199
κ.εκ. Με τη
βοήθεια του
συστήματος
υπερπλή-
ρωσης
αποδίδει 130
ίππους και
230 Nm ροπής
από τις μόλις
1.750 σ.α.λ.
0-100 σε 10,3 δλ. και η τελική ταχύτητα
να αγγίζει τα 188 χλμ./ώρα. Η μέση κατα-
νάλωση κυμαίνεται στα 6,4 λτ./100 χλμ.
σύμφωνα με την επίσημη αντιπροσωπεία,
ωστόσο στη διάρκεια της δοκιμής είδαμε
τη συγκεκριμένη τιμή αυξάνεται κατά πε-
ρίπου ένα λίτρο.
Στον δρόμο: Από τα πιο
ευχάριστα της κατηγορίας
κινητήρας από άλλα μοντέλα του ομί- Το Peugeot 3008 είναι ένα SUV που κα-
Η τιμή του
ανανεωμένου λου, ο οποίος έχει κερδίσει σημαντικές ταφέρνει να συνδυάζει κορυφαία άνεση αλ-
Peugeot διακρίσεις. Πρόκειται για τον τρικύλιν- λά και άριστη δυναμική συμπεριφορά. Η
3008 με τον δρο PureTech βενζίνης, η χωρητικότη- ανάρτηση είναι ρυθμισμένη με τέτοιο τρό-
κινητήρα
βενζίνης 130 τα του οποίου φτάνει τα 1.199 κ.εκ. Με πο ώστε να εξαφανίζει από τη καμπίνα τους
ίππων, σε τη βοήθεια του συστήματος υπερπλήρω- έντονους κραδασμούς, αλλά και τις κλίσεις
συνδυασμό με σης αποδίδει 130 ίππους και 230 Nm ρο- του αμαξώματος. Ταυτόχρονα, ο τρικύλιν-
το αυτόματο
κιβώτιο 8 πής από τις μόλις 1.750 σ.α.λ. Η κίνηση δρος PureTech συνδυάζεται εξαιρετικά με
σχέσεων, περνά ασφαλώς στον εμπρός άξονα, στην το αυτόματο κιβώτιο EAT8, προσφέροντας
ξεκινά από τα προκειμένη περίπτωση μέσω του αυτόμα- ικανοποιητικές επιδόσεις χωρίς η μέση τιμή
24.500 ευρώ του κιβωτίου ταχυτήτων διπλού συμπλέ- της κατανάλωσης να παίρνει την ανιούσα.
στη βασική
έκδοση «AC- κτη και 8 σχέσεων, με αποτέλεσμα το αμά- Σε αυτό τον στόχο, βέβαια, συμβάλλουν και
TIVE». ξωμα των 1.395 κιλών να επιταχύνει στα τα πέντε προγράμματα οδήγησης (Normal,
S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 40
#e-agora-themata-26-04-21.indd 40 26/4/2021 1:28:14 μμ