Page 36 - e-agora 26-04-21
P. 36
n ΠΡΏΤΗ ΟΔΗΓΗΣΗ Νέο Dacia Spring
εξοπλιστική εκδοχή “Comfort Plus” είναι standard, το Spring δεν κινείται πλέον ταχύτερα από 100
εκτός από τις πορτοκαλί πινελιές στους εξωτερι- km/h.
κούς καθρέφτες, στις ράγες οροφής, στις πόρτες Η φόρτιση μπορεί να γίνει από πηγή εναλλασσό-
και στη γρίλια της πρόσοψης, ένα «πακέτο» τεχνο- μενου ρεύματος με ισχύ 6,6 kW. Προαιρετικά, το
λογίας, το οποίο αποτελείται από το infotainment Spring μπορεί να φορτιστεί με συνεχές ρεύμα και
με οθόνη επτά ιντσών, ένα σύστημα υποβοήθησης με έως 30 kW. Σε ταχυφορτιστές, η μπαταρία θα
στάθμευσης, με αισθητήρες στην πίσω πλευρά, κα- πρέπει να φορτίζεται μέσα σε 56 λεπτά κατά 80%,
θώς και μια κάμερα οπισθοπορείας. ενώ, σύμφωνα με την Dacia, μια πλήρης φόρτιση
σε οικιακή πρίζα διαρκεί 13,5 ώρες. Ωστόσο, ο χρή-
Και επαγγελματικό! στης μπορεί επίσης να χρησιμοποιήσει τη δική του
εφαρμογή για να ελέγξει την υπολοιπόμενη αυτο-
Επιπλέον, η θυγατρική της Renault θα λανσάρει
αργότερα μια van εκδοχή μεταφοράς εμπορευ- νομία από απόσταση, να ενεργοποιήσει τον κλιματι-
μάτων. Το “Spring Electric Cargo” θα κυκλοφο- σμό προτού ξεκινήσει τη διαδρομή του ή να προσ-
ρήσει χωρίς πίσω καθίσματα, με αποτέλεσμα να διορίσει πού ακριβώς έχει σταθμεύσει το Spring. Αν
χωρούν πια στο αυτοκίνητο αντικείμενα με όγκο το αυτοκίνητο είναι συνδεδεμένο με τον πάροχο της
800 λίτρων και βάρους 325 κιλών. Ό μεγάλος ηλεκτρικής ενέργειας, ο χρήστης του μπορεί είτε να
χώρος αποσκευών διαχωρίζεται από τα μπροστι- ξεκινήσει, είτε να σταματήσει τη διαδικασία φόρτι-
νά καθίσματα μέσω ενός πλέγματος. Ως όχημα σης ή να δει για πόσην ώρα ακόμη πρέπει να φορτι-
μεταφοράς εμπορευμάτων, το ηλεκτρικό όχημα στεί το Dacia Spring.
θα διατίθεται μόνο σε λευκό χρώμα, ενώ οι χει- Dacia Spring Comfort Plus
ρολαβές των θυρών και τα καλύμματα των κα- Κινητήρας Σύγχρονος ηλεκτρικός
θρεφτών δε θα είναι βαμμένα. Τουλάχιστον, το Kιβώτιο αυτόματο υποπολλαπλασιασμού
σύστημα κλιματισμού και το ραδιόφωνο με σύν- Ισχύς 33 kW (45 PS) στις 3.000-8.200 σ.α.λ.
δεση Bluetooth και USB θα είναι σε κάθε περί- Μέγ. ροπή 125 Nm στις 500-2.500 σ.α.λ.
στους μπροστινούς τροχούς
Μετάδοση
πτωση διαθέσιμα. Μ/Π/Υ 3.734/1.579/1.516 mm
Βάρος (καθαρό) 1.045 kg
Κινητήρας με αυτονομία Χώρος αποσκευών 300-1.100 l
230 χιλιομέτρων 0-100 km/h 125 km/h
19,1 δευτ
Τελική ταχύτητα
Το Dacia Spring τροφοδοτείται από έναν ηλε- Κατανάλωση 13,9 kWh/100 km
κτροκινητήρα ισχύος 45 PS και μέγιστης ροπής Αυτονομία 230 km (κατά WLTP)
125 Nm. Σύμφωνα με την Dacia, η τελική τα-
χύτητα είναι 125 km/h και η επιτάχυνση έως τα Συμπέρασμα
100 km/h ολοκληρώνεται σε 19,1 δευτερόλεπτα.
Μια μπαταρία 27,4 kWh χρησιμοποιείται ως συσ- Εμείς θα πούμε ότι είναι καλοφτιαγμένο! Ό μι-
σωρευτής ενέργειας, η οποία, σύμφωνα με την νιμαλισμός της Dacia καθιστά το Spring εξαιρετι-
Dacia, εξασφαλίζει αυτονομία 230 χιλιομέτρων κά συμπαθητικό. Είναι «μαζεμένο», σαν αυτοκί-
(κατά WLTP). Και, για να οδηγήσετε όσο το δυ- νητο πόλης, και με ιδιαίτερα προσιτή τιμή αγοράς.
νατόν περισσότερο, εξοικονομώντας ενέργεια, το Η περιορισμένη ισχύς και η μικρή μπαταρία είναι
e-SUV διαθέτει και ένα “eco” πρόγραμμα οδήγη- στοιχεία που αρκούν για αστικές μετακινήσεις,
σης, το οποίο περιορίζει την ισχύ στα 31 PS και χωρίς να υστερεί σε άνεση ή εργονομία. v
#e-agora-themata-26-04-21.indd 36 26/4/2021 1:27:53 μμ