Page 32 - e-agora 26-04-21
P. 32

n ΠΡΏΤΗ ΟΔΗΓΗΣΗ Νέο Dacia Spring



                 Ο διακόπτης     το εσωτερικό του K-ZE. Κατά συνέπεια,  τόματου  κιβωτίου  ταχυτήτων.  Επίσης,
                 για το “eco”    ούτε η Dacia θα χρησιμοποιεί πλέον τα  το Dacia δεν εφοδιάζεται με ηλεκτρικά
                  πρόγραμμα      συμβατικής τεχνολογίας στρογγυλά όρ- ελεγχόμενο χειρόφρενο. Έτσι, ο παλιός
                   οδήγησης
                    βρίσκεται    γανα. Η ένδειξη της ταχύτητας εμφανί- καλός  χειροκίνητος  επιλογέας  του  χει-
                κάτω από την     ζεται σε μια μικρή οθόνη 3,5 ιντσών στο  ρόφρενου,  που  βρίσκεται  ανάμεσα  στα
                 οθόνη αφής      κέντρο του πίνακα οργάνων. Γύρω από  καθίσματα, είναι αυτός, που έχει αναλά-
                των 7 ιντσών.    αυτήν  είναι  τοποθετημένες  άλλες  πλη- βει την... αποστολή της εξασφάλισης της
               Τότε το Spring
                     έχει στη    ροφορίες. Σε αυτές μπορεί ο οδηγός να  ακινησίας του αυτοκινήτου.
                 διάθεσή του     δει ποια σχέση είναι επιλεγμένη εκείνη
                  μόνο 31 PS.                                                 Οδηγώντας: Περισσότερο
                                                                              αυτοκίνητο μέσα στην πόλη

                                                                              δε χρειάζεται κανείς

                                                                                Με μήκος μόλις 3,73 μέτρων, το Spring

                                                                              βρίσκεται κοντά στο μέγεθος μικρών αυ-
                                                                              τοκινήτων από τη δεκαετία του 1990. Εξ
                                                                              ου  προκαλείται  και  η  πρώτη  ερώτηση:
                                                                              Πώς  είναι  τα  πράγματα  στο  πίσω  κάθι-
                                                                              σμα; Παρατηρείται εκεί μια αισθητή πί-
                                                                              εση στα πόδια, αλλά πάνω απ’ όλα στην
                                                                              περιοχή  του  κεφαλιού.  Όφείλουμε  να

                                                                              σημειώσουμε ότι θα περιμέναμε περισ-
                                                                              σότερα από την εκμετάλλευση των χώ-
                                 τη στιγμή, πόσο πολύ φορτισμένη είναι η      ρων ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου, πα-
                                 μπαταρία, αλλά και πόσο γρήγορα απο-         ρά τις μικρές διαστάσεις του.
                                 φορτίζεται η τελευταία. Για την κεντρική       Ας περάσουμε, όμως, στην μπροστινή
                                 κονσόλα διατίθεται με επιπλέον χρέωση        σειρά καθισμάτων και, δη, στην αριστε-

                                 infotainment με σύστημα πλοήγησης σε         ρή  πλευρά.  Γυρίζουμε  το  περιστροφικό
                                 οθόνη επτά ιντσών.                           χειριστήριο στη θέση “D” και ξεκινάμε.
                                    Το infotainment είναι συμβατό με τα       Μέχρι τα 50 km/h, ο κινητήρας των 45
                                 Apple CarPlay και Android Auto. Αν το        PS χρειάζεται σχεδόν έξι δευτερόλεπτα,
                                 κινητό  τηλέφωνο  είναι  συνδεδεμένο,        χρόνος που είναι αποδεκτός και όλα γί-
                                 τότε  ο  χρήστης  μπορεί  να  χρησιμοποι-    νονται  σωστά  και  με  ευκολία.  Παίρ-
                                 ήσει  το  σύστημα  «βοηθό»  φωνής  του       νοντας  το  δεξί  πόδι  από  το  αντίστοιχο

                                 smartphone  μέσω  ενός  πλήκτρου  στο        πεντάλ, το Spring κάνει ανάκτηση ενέρ-
                                 τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών. Ακριβώς        γειας, πάντοτε με την ίδια ροπή επιβρά-
                                 από  κάτω  υπάρχουν  τρία  συνηθισμένα       δυνσης. Δεν μπορέσαμε να επιβεβαιώ-
                                 περιστροφικά χειριστήρια για το σύστη-       σουμε την υποσχόμενη αυτονομία (230
                                 μα κλιματισμού και τον ανεμιστήρα του.       χιλιόμετρα κατά WLTP) παρά το επιφυ-
                                 Μέσω  περιστροφικού  διακόπτη  επιλέ-        λακτικό  στιλ  οδήγησης,  αλλά  η  θερμο-
                                 γεται επίσης η επιθυμητή σχέση του αυ-       κρασία την ημέρα της δοκιμής ήταν γύ-
                                                                                                                         S

                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 32




          #e-agora-themata-26-04-21.indd   32                                                                     26/4/2021   1:27:35 μμ
   27   28   29   30   31   32   33   34   35   36   37