Page 32 - e-agora 26-04-21
P. 32
n ΠΡΏΤΗ ΟΔΗΓΗΣΗ Νέο Dacia Spring
Ο διακόπτης το εσωτερικό του K-ZE. Κατά συνέπεια, τόματου κιβωτίου ταχυτήτων. Επίσης,
για το “eco” ούτε η Dacia θα χρησιμοποιεί πλέον τα το Dacia δεν εφοδιάζεται με ηλεκτρικά
πρόγραμμα συμβατικής τεχνολογίας στρογγυλά όρ- ελεγχόμενο χειρόφρενο. Έτσι, ο παλιός
οδήγησης
βρίσκεται γανα. Η ένδειξη της ταχύτητας εμφανί- καλός χειροκίνητος επιλογέας του χει-
κάτω από την ζεται σε μια μικρή οθόνη 3,5 ιντσών στο ρόφρενου, που βρίσκεται ανάμεσα στα
οθόνη αφής κέντρο του πίνακα οργάνων. Γύρω από καθίσματα, είναι αυτός, που έχει αναλά-
των 7 ιντσών. αυτήν είναι τοποθετημένες άλλες πλη- βει την... αποστολή της εξασφάλισης της
Τότε το Spring
έχει στη ροφορίες. Σε αυτές μπορεί ο οδηγός να ακινησίας του αυτοκινήτου.
διάθεσή του δει ποια σχέση είναι επιλεγμένη εκείνη
μόνο 31 PS. Οδηγώντας: Περισσότερο
αυτοκίνητο μέσα στην πόλη
δε χρειάζεται κανείς
Με μήκος μόλις 3,73 μέτρων, το Spring
βρίσκεται κοντά στο μέγεθος μικρών αυ-
τοκινήτων από τη δεκαετία του 1990. Εξ
ου προκαλείται και η πρώτη ερώτηση:
Πώς είναι τα πράγματα στο πίσω κάθι-
σμα; Παρατηρείται εκεί μια αισθητή πί-
εση στα πόδια, αλλά πάνω απ’ όλα στην
περιοχή του κεφαλιού. Όφείλουμε να
σημειώσουμε ότι θα περιμέναμε περισ-
σότερα από την εκμετάλλευση των χώ-
τη στιγμή, πόσο πολύ φορτισμένη είναι η ρων ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου, πα-
μπαταρία, αλλά και πόσο γρήγορα απο- ρά τις μικρές διαστάσεις του.
φορτίζεται η τελευταία. Για την κεντρική Ας περάσουμε, όμως, στην μπροστινή
κονσόλα διατίθεται με επιπλέον χρέωση σειρά καθισμάτων και, δη, στην αριστε-
infotainment με σύστημα πλοήγησης σε ρή πλευρά. Γυρίζουμε το περιστροφικό
οθόνη επτά ιντσών. χειριστήριο στη θέση “D” και ξεκινάμε.
Το infotainment είναι συμβατό με τα Μέχρι τα 50 km/h, ο κινητήρας των 45
Apple CarPlay και Android Auto. Αν το PS χρειάζεται σχεδόν έξι δευτερόλεπτα,
κινητό τηλέφωνο είναι συνδεδεμένο, χρόνος που είναι αποδεκτός και όλα γί-
τότε ο χρήστης μπορεί να χρησιμοποι- νονται σωστά και με ευκολία. Παίρ-
ήσει το σύστημα «βοηθό» φωνής του νοντας το δεξί πόδι από το αντίστοιχο
smartphone μέσω ενός πλήκτρου στο πεντάλ, το Spring κάνει ανάκτηση ενέρ-
τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών. Ακριβώς γειας, πάντοτε με την ίδια ροπή επιβρά-
από κάτω υπάρχουν τρία συνηθισμένα δυνσης. Δεν μπορέσαμε να επιβεβαιώ-
περιστροφικά χειριστήρια για το σύστη- σουμε την υποσχόμενη αυτονομία (230
μα κλιματισμού και τον ανεμιστήρα του. χιλιόμετρα κατά WLTP) παρά το επιφυ-
Μέσω περιστροφικού διακόπτη επιλέ- λακτικό στιλ οδήγησης, αλλά η θερμο-
γεται επίσης η επιθυμητή σχέση του αυ- κρασία την ημέρα της δοκιμής ήταν γύ-
S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 32
#e-agora-themata-26-04-21.indd 32 26/4/2021 1:27:35 μμ