Page 28 - e-agora 17-05-21
P. 28
n ΔΟΚΙΜΗ Renault Arkana TCe 140
ρισμένων 5,9 λίτρων, στην τυποποιημέ-
780 mm νη διαδρομή της μέτρησης της κατανά-
λωσης φτάσαμε στα 7,5 λίτρα. Σε κάθε
περίπτωση, πρόκειται για μια απόκλιση
της τάξης του 27%, αλλά, από την άλλη,
εξακολουθεί να είναι μια τίμια επίδοση
Bάθος max 1.725 mm για το υψηλό SUV.
Bάθος min 970 mm
Οδηγώντας
Πάντως, το σασί και η ανάρτηση δε βρί-
1.000 mm
σκονται υπό πίεση. Εξαιτίας της μάλλον
σφιχτής ρύθμισης, η άνεση παραμένει
αυτοκίνητο της δοκιμής μας αποδείχθη- διαχειρίσιμη, αλλά το Arkana δεν είναι
Ο χώρος
αποσκευών κε ακόμα πιο… βιαστικό σε σχέση και με μια σπορτίφ πρόταση, έχει υψηλή δομή
μπορεί να τις δικές του εργοστασιακές προδιαγρα- και πρέπει να εξελίξει το δικό του τρό-
επεκταθεί φές, επιταχύνοντας σε 9,4 δευτερόλε- πο ζωής. Πάντα με προσοχή στην ασφά-
από τα 513 λεια, το ESP επεμβαίνει νωρίς και με
έως τα 1.296 πτα από στάση έως τα 100 km/h, δηλα-
λίτρα. δή κατά 0,4 δευτ. πιο γρήγορα σε σχέση αυστηρότητα, αλλά στη συνέχεια γίνεται
με ό,τι είχε υποσχεθεί η Renault. Περισ- πιο χαλαρό και επεμβαίνει αργότερα.
σότερο αναμενόμενη ήταν η διαφορά Αλλά ένα τέτοιο μικρομεσαίο SUV, ακό-
στην κατανάλωση. Αντί των προκαθο- μα και ως lift back, είναι πιο κατάλλη-
Μεγάλο το ύψος του Arkana, χάρη και στην αυξημένη
απόσταση από το έδαφος κατά 20 εκατοστά.
S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 28
#e-agora-themata-17-05-21.indd 28 17/5/2021 8:56:54 πμ