Page 35 - e-agora Ιούνιος 2021
P. 35

CUPRA Ateca 2.0 Turbo
                               n ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΔΟΚΙΜΗ
                                               vs MINI Countryman John Cooper Works

                                                                                                             300 PS
                                                            νού καπό δύο φορές, ώστε να το ανοίξε-           σε ένα μι-
                                                            τε, χωρίς να λερώσετε τα δάχτυλά σας.            κρομεσαίο
                                                 Το Con-                                                     SUV! Έτσι,
                                              tidrom του   Δύο μικρά αμορτισέρ πίεσης αερίου κρα-
                          εκκίνηση/                                                                       δε θα αισθά-
                         τερματισμός         προμηθευτή    τούν το καπό ανοιχτό. Έτσι, δε θα υποχρε-
                                              μερών των    ωθείτε να ψάχνετε… ψύλλους στα άχυρα,          νεστε γελοίοι
                                            αυτοκινήτων    όπως, πως θα στηρίξετε τη σχετική ράβδο        στην πίστα
                                              (ελαστικών
                                         στην περίπτωσή    στην  αντίστοιχη  τρύπα  του  καπό,  όπως
                                        μας) Continental   συμβαίνει με το CUPRA.
                                  είναι μία πίστα, μήκους    Η  λέξη-κλειδί  για  το  παράγωγο  μοντέ-
                               3,3 χιλιομέτρων κοντά στο
                                                Ανόβερο.   λο της VW έχει πρώτο γράμμα στη σειρά
                                                           το “C”, επειδή τα σπορτίφ SEAT ξεκινούν
               εκατοστών  θα  είναι  το  ζητούμενο.  Στα  64   πια  με  το  γράμμα  «C».  Έδωσαν,  λοιπόν,
               εκατοστά, το CUPRA Ateca πλησιάζει κατά     στο Ateca το δίλιτρο, turbo κινητήρα με

               πολύ σε αυτήν την ιδανική τιμή, αλλά και το   τα 300 PS, τοποθέτησαν σύστημα τετρακί-
               MINI Countryman είναι επίσης αρκετά καλό    νησης και το ημιαυτόματο κιβώτιο, διπλού
               όσον αφορά το ισοζύγιο «οδήγησης-ποιότη-    συμπλέκτη  (DSG),  επτά  σχέσεων,  για  τη
               τας ζωής» στα 61 εκατοστά.                  μετάδοση  της  ισχύος.  Τι  μας  αρέσει  πο-

               Κινητήρες-μετάδοση                          λύ: Παρά τον έντονα σπορτίφ χαρακτήρα
                                                           του, το συγκεκριμένο CUPRA παρέμεινε
                 Ας ξεκινήσουμε με το μικρότερο σε δι- ένα Ateca, κάτι που σημαίνει μεγαλύτερο
               αστάσεις  μοντέλο,  το  MINI  Countryman  μήκος κατά εννέα εκατοστά (4,39 m), με-
               John Cooper Works, που έχει μήκος 4,30  γαλύτερο χώρο αποσκευών με όγκο από
               μέτρων,  είναι  τετρακίνητο  και  εφοδιάζε- 485  έως  1.579  λίτρα  (το  MINI  διαθέτει
               ται με δίλιτρο, turbo βενζινοκινητήρα με  όγκο μεταξύ 450 και 1.390 λίτρων), ενώ η
               306 PS και αυτόματο κιβώτιο, οκτώ σχέ- πρόσβαση στις πίσω θέσεις είναι πιο άνε-
               σεων, που λειτουργεί ως μετατροπέας ρο- τη και τα μπροστινά καθίσματα παρέχουν
               πής. Ωστόσο, έχει και τα… κιλάκια του. Το  περισσότερη πλευρική στήριξη. Επίσης, τα          ”65 cm είναι

               (κενό) βάρος του φτάνει τα 1.651 kg, είναι  μάγουλα των καθισμάτων είναι γεμάτα με          για εμάς στην
               δηλαδή κατά 85 κιλά πιο βαρύ σε σχέση  παχύ αφρό, μια επιλογή, που τα καθιστά              AUTO BILD το
               με του CUPRA Ateca. Η αίσθηση που σου  πολύ άνετα, πάνω απ όλα στο ύψος των                 ιδανικό ύψος
               αφήνει το MINI, με την ποιότητα των υλι- ώμων. Αποτέλεσμα; Το MINI δεν μπορεί               της έδρας του
               κών του, μας κάνει να δίνουμε στο MINI  να συμβαδίσει με όλα τα παραπάνω.                     καθίσματος
               ένα βαθμό παραπάνω. Τα πάντα είναι πιο                                                        του οδηγού.
               φίνα στο αδερφάκι της BMW, όπου έχει        Με ξεχωριστό ήχο και                                Και μετά,
               δοθεί  μεγαλύτερη  προσοχή  στη  λεπτο-     φρένα-άγκυρες                                    όλα γίνονται
               μέρεια. Για παράδειγμα, οι μοκέτες είναι                                                       γρήγορα.”

               καλύτερης  ποιότητας,  όντας  πιο  απαλές     Στη συνέχεια, ο χρήστης πιέζει το μπου-      Mirko Menke,
               στην επαφή τους με το πλαστικό. Μάλιστα,    τόν  εκκίνησης  λειτουργίας  του  κινητή-         δοκιμαστής
               όπως  και  στις  BMW,  χρειάζεται  να  τρα-  ρα  στο  σπορτίφ  τιμόνι  του  CUPRA,  το        AUTO BILD
                                                           οποίο είναι επίπεδο στο κάτω μέρος του,
  S            βήξετε τη λαβή ανοίγματος του μπροστι-                                                                S


                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 35




          #e-agora-themata-31-05-21.indd   35                                                                     28/5/2021   2:57:24 μμ
   30   31   32   33   34   35   36   37   38   39   40