Page 39 - e-agora Ιούνιος 2021
P. 39
CUPRA Ateca 2.0 Turbo
n ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΔΟΚΙΜΗ
vs MINI Countryman John Cooper Works
Το
εργοστασιακό
σύστημα
πέδησης
της MINI
ακινητοποιεί
το Country-
man από τα
100 km/h σε
34,7 m.
Ισχύς από την BMW για
το MINI: Ο δίλιτρος turbo
κινητήρας με ισχύ 306 PS και
μέγιστη ροπή 450 Nm.
μή των 3,3 χιλιομέτρων, όντας για μόλις
1 km/h και… κάτι πιο ταχύ, σε ό,τι αφο-
ρά την τελική ταχύτητα, όπου στην πράξη
κατέγραψε 198 km/h. Αλλά, πώς εξηγεί-
ται αυτό όμως; Ένα μείγμα πολλών συστα-
τικών, όπως ένα αυτόματο κιβώτιο ταχυτή-
Οδηγώντας των-μετατροπέας ροπής , οκτώ σχέσεων,
Ωστόσο, είχαμε ένα ραντεβού στην πί- με μέγιστη ροπή 450 Nm στο MINI αντί των
στα “Contidrom” της Continental, προκει- 400 στο CUPRA. Επιπλέον, το MINI απε-
μένου να πραγματοποιήσουμε οδηγώντας μπλέκεται από την ταλαιπωρία ήδη από τις
τους χρόνους γύρου. Και σε αυτό το ση- 1.750 σ.α.λ., τη στιγμή, που το CUPRA τα
μείο σας αποκαλύπτουμε ότι το MINI επι- αντιμετωπίζει την κατάσταση πιο σοβαρά,
κρατεί του CUPRA, με περισσότερο από λίγο αργότερα (2.000 σ.α.λ).
ένα δευτερόλεπτο στη κυκλική διαδρο- Κατά τα λοιπά; Πιστεύουμε ότι το Ateca
S S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 39
#e-agora-themata-31-05-21.indd 39 28/5/2021 2:57:36 μμ