Page 50 - e-agora 1-7-2021
P. 50
n ΔΟΚΙΜΗ Nissan Micra CVT 92 PS
Ο εξοπλισμός
είναι αρκετά
πλούσιος
στην έκδοση
«Acenta»
της δοκιμής,
με την
ενημέρωση
και
ψυχαγωγία
των
επιβατών να
αναλαμβάνει
μία οθόνη
αφής
μεγέθους
7 ιντσών,
η οποία
προσφέρει
δυνατότητα
συνδε-
σιμότητας Ap-
ple CarPlay Κινητήρας: Από τους 100 ωση της ισχύος από τους 100 στους 92
και Android στους 92 ίππους, αλλά με ίππους προκειμένου να υπάρξει συμμόρ-
Auto. φωση στις αυστηρότερες περιβαλλοντι-
χαμηλότερους ρύπους κές προδιαγραφές. Ωστόσο, συνεχίζει να
Ό νέος τρικύλινδρος 1.000άρης μας είχε παραμένει επαρκής αφού η μέγιστη τι-
ξανά συστηθεί πρόσφατα, οπότε αυτή τη μή της ροπής των 144 Nm έρχεται από τις
φορά έμενε να δούμε πως συνεργάζεται μόλις 2.000 σ.α.λ. Η κίνηση περνά ασφα-
με το αυτόματο κιβώτιο συνεχώς μεταβαλ- λώς στους εμπρός τροχούς μέσω του αυ-
Αξιοσημείωτο λόμενων σχέσεων. Ως προς τον κινητήρα, τόματου κιβωτίου και το αμάξωμα των πε-
είναι και το το ένα και μοναδικό διαθέσιμο μοτέρ στη ρίπου 1.100 κιλών επιταχύνει στα 0-100
γεγονός ότι χλμ./ώρα σε περίπου 14 δλ., ενώ η τελι-
οι ατσάλινες γκάμα του Micra είναι τρικύλινδρο, υπερ-
ζάντες τροφοδοτούμενο και η χωρητικότητά του κή ταχύτητα αγγίζει τα 171 χλμ./ώρα. Σχε-
κρύβονται αγγίζει τα 999 κ.εκ. Μόνο που στην προ- τικά με την κατανάλωση, η επίσημη αντι-
πίσω από κειμένη περίπτωση έχουμε μία μικρή μεί- προσωπεία αναφέρει 6,1-6,4 λτ./100 χλμ.,
τα πλαστικά τιμή που είναι πέρα για πέρα ρεαλιστική.
καλύμματα
που θα
μπερδέψουν Στο δρόμο: Στιβαρό και σε
ακόμα και αυξημένες ταχύτητες
τους πιο
έμπειρους. Όι θετικές μας εντυπώσεις για την οδη-
Το μέγεθος
είναι 16 ίντσες γική συμπεριφορά του νέου Nissan Micra
και η Nissan είχαν εκφραστεί και στην πρώτη δοκιμή,
ονομάζει τα ενώ τώρα το CVT έρχεται να βελτιώσει
δίχρωμα τάσια ακόμα περισσότερο την άνεση στο αστικό
«τύπου FLEX».
S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 50
#e-agora-themata-1-07-21.indd 50 28/6/2021 1:39:36 μμ