Page 49 - e-agora 1-7-2021
P. 49

n ΔΟΚΙΜΗ  Nissan Micra CVT 92 PS


































                         Στην     μέσα από την χειροκίνητη έκδοση με τον  supermini  συναντάμε  επενδύσεις  που
                  προκειμένη      νέο χιλιάρη κινητήρα, ενώ αυτή τη φορά  ικανοποιούν με την ποιότητά τους, ενώ η
                   περίπτωση
                   έχουμε μία     δοκιμάσαμε το αυτόματο CVT και εντυπω- δερμάτινη επένδυση του ταμπλό «σπά-
                μικρή μείωση      σιαστήκαμε από την άνεση που προσφέ- ει» τη μονοτονία. Ό εξοπλισμός είναι αρ-
                   της ισχύος     ρει.                                        κετά  πλούσιος  στην  έκδοση  «Acenta»
                     από τους      Όμάδα που κερδίζει δεν αλλάζει, ακρι- της δοκιμής, με την ενημέρωση και ψυ-
                    100 στους
                    92 ίππους     βώς αυτό συνέβη και στην περίπτωση του  χαγωγία των επιβατών να αναλαμβάνει
                 προκειμένου      καλαίσθητου  Nissan  Micra,  το  οποίο  δι- μία  οθόνη  αφής  μεγέθους  7  ιντσών,  η
                   να υπάρξει     αφοροποιείται στα σημεία από την προη- οποία  προσφέρει  δυνατότητα  συνδε-
                συμμόρφωση
                          στις    γούμενη έκδοση. Στο εμπρός τμήμα του  σιμότητας  Apple  CarPlay  και  Android
                αυστηρότερες      εξακολουθεί να υπάρχει η γνωστή πλέον  Auto. Πίσω από το τιμόνι υπάρχει ένας
                     περιβαλ-     «V-Motion» μάσκα, χαρακτηριστικό γνώ- ψηφιακός πίνακας 5 ιντσών, ο οποίος εί-
                     λοντικές
                      προδια-     ρισμα της γκάμας της ιαπωνικής εταιρεί- ναι υπερπλήρης, προσφέροντας όλες τις
                      γραφές.     ας, ενώ τα έντονα νεύρα και η «αιχμηρή»  απαραίτητες ενδείξεις στον οδηγό. Αξι-
                      Ωστόσο,     σχεδίαση δημιουργεί έναν άκρως δυναμι- οσημείωτο είναι το γεγονός ότι από την
                 συνεχίζει να     κό  χαρακτήρα.  Βέβαια,  αξιοσημείωτο  εί- έκδοση δοκιμής δεν απουσίαζαν τα σύγ-
                   παραμένει
               επαρκής αφού       ναι και το γεγονός ότι οι ατσάλινες ζάντες  χρονα  συστήματα  ασφαλείας,  αλλά  και
                η μέγιστη τιμή    κρύβονται πίσω από τα πλαστικά καλύμ- ο πλούσιος εξοπλισμός άνεσης που πε-
                    της ροπής     ματα που θα μπερδέψουν ακόμα και τους  ριελάμβανε εκτός των άλλων θερμαινό-
                  των 144 Nm
                  έρχεται από     πιο έμπειρους. Το μέγεθος είναι 16 ίντσες  μενα  καθίσματα  και  ηλεκτρικά  ανοιγό-
               τις μόλις 2.000    και η Nissan ονομάζει τα δίχρωμα τάσια  μενους  καθρέφτες.  Αλλαγές  ως  προς
                        σ.α.λ.    «τύπου FLEX».                               τους χώρους δεν υπάρχουν με αποτέλε-
                                                                              σμα να φιλοξενούνται έως τέσσερις ενή-
                                  Εσωτερικό: Ικανοποιούν οι                   λικες επιβάτες, ενώ τα 300 λτ. του χώ-

                                  χώροι του                                   ρου αποσκευών κρίνονται ικανοποιητικά

                                                                              για τα δεδομένα της κατηγορίας.
  S                                Στο     εσωτερικό     του     ιαπωνικού                                               S

                                                          ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 49




          #e-agora-themata-1-07-21.indd   49                                                                      28/6/2021   1:39:33 μμ
   44   45   46   47   48   49   50   51   52   53   54