Page 62 - e-agora 1-7-2021
P. 62

n n n                             n ΔΟΚΙΜΗ Renault Clio E-Tech 140 PS






























                                           Μιας και αναφερ-θήκαμε στο θερμικό μοτέρ, κάτω από το καπό υπάρχει ένας
                                       κινητήρας 1.598 κ.εκ., ο οποίος αποδίδει 90 ίππους. Ωστόσο, με τη σύμπραξη των
                                   δύο ηλεκτρικών μοτέρ, η ισχύς εκτοξεύεται στους 140 ίππους προσφέ-ροντας ικανο-
                                                                                                    ποιητικές επιδόσεις.
                                 λος από το αυτοφορτιζόμενο υβριδικό σύ- σε 9,9 δλ., ικανοποιητική τιμή για το αυξημέ-
                                 στημα,  το  οποίο  φέρει  τεχνολογία  από  τη  νο βάρους των 1.323 κιλών και η τελική τα-
                   Ο μεγάλος     Formula 1 και ονομάζεται Ε-Tech. Αποτελεί- χύτητα φτάνει τα 180 χλμ./ώρα. Βέβαια σε
                      πρωτα-     ται από δύο ηλεκτροκινητήρες, οι οποίοι δια- αυτοκίνητα αυτής της κατηγορίας, το μεγάλο
               γωνιστής στην
                  περίπτωση      κρίνονται για την εξαιρετική ανάκτηση ενέρ- στοίχημα είναι η κατανάλωση και η Renault
               του υβριδικού     γειας.  Κάπου  εδώ  αξίζει  να  αναφέρουμε  ανακοινώνει μία άκρως αισιόδοξη τιμή που
                 Renault Clio    ενδεικτικά ότι στη διάρκεια της δοκιμής, το  κυμαίνεται μεταξύ 4,3 και 5,1 λτ./100 χλμ.
                    δεν είναι
                   άλλος από     65% των διανυθέντων χιλιομέτρων πραγμα- Στην πραγματικότητα διαπιστώσαμε ότι αυ-
                  το αυτοφο-     τοποιήθηκαν με το θερμικό μοτέρ απενερ- τή η τιμή δεν απέχει πολύ από την πραγματι-
                   ρτιζόμενο     γοποιημένο.  Μιας  και  αναφερθήκαμε  στο  κότητα, αφού με σχετική άνεση διαπιστώσα-
                    υβριδικό
                 σύστημα, το     θερμικό μοτέρ, κάτω από το καπό υπάρχει  με ότι είναι εφικτή η μέση τιμή των 5 λτ./100
                 οποίο φέρει     ένας κινητήρας 1.598 κ.εκ., ο οποίος αποδί- χλμ. Βέβαια, αυτό επιτεύχθηκε σε αστικό πε-
                  τεχνολογία     δει 90 ίππους. Ωστόσο, με τη σύμπραξη των  ριβάλλον, όπου η ανάκτηση ενέργειας είναι
                  από τη For-    δύο ηλεκτρικών μοτέρ, η ισχύς εκτοξεύεται  πιο έντονη.
                   mula 1 και
                  ονομάζεται     στους 140 ίππους προσφέροντας ικανοποιη-
                      Ε-Tech.    τικές επιδόσεις. Τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται   Στο δρόμο: Σαν ηλεκτρικό
                                                                              στο αστικό περιβάλλον

                                                                                Μπορεί το βάρος του να έχει αυξηθεί ελα-
                                                                              φρώς,  αλλά  το  υβριδικό  Renault  Clio  δεν
                                                                              έπαψε να διατηρεί την εξαιρετική του οδη-

                                                                              γική συμπεριφορά. Η ποιότητα κύλισης και
                                                                              η ηχομόνωση το καθιστούν κορυφαίο στον
                                                                              αυτοκινητόδρομο,  ενώ  στην  πόλη  θυμίζει
                                                                              αρκετά ηλεκτρικό, αφού μπορεί να περάσει
                                                                                                                         S
                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 62




          #e-agora-themata-1-07-21.indd   62                                                                      28/6/2021   1:40:17 μμ
   57   58   59   60   61   62   63   64   65   66   67