Page 64 - e-agora 1-7-2021
P. 64
n ΔΟΚΙΜΗ Renault Clio E-Tech 140 PS
Κατάρτιση και πιστοποίηση εργαζομένων του
ιδιωτικού τομέα σε νέες δεξιότητες και
επίκαιρες γνώσεις υψηλής προστιθέμενης
αξίας
Ο Πανελλήνιος Σύνδεσμος Εμπόρων Εισαγωγέων Επισκευαστών Δικύκλων
(Π.Α.Σ.Ε.Ε.Ε.Δ.), στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος
«Ανταγωνιστικότητα, Επιχειρηματικότητα και Καινοτομία 2014 - 2020»,
ολοκλήρωσε με απόλυτη επιτυχία την Πράξη «Κατάρτιση και πιστοποίηση
εργαζομένων του ιδιωτικού τομέα σε νέες δεξιότητες και επίκαιρες γνώσεις
υψηλής προστιθέμενης αξίας», με κωδικό ΟΠΣ 5003109, την οποία είχε αναλάβει
ως Δικαιούχος.
Αντικείμενο της Πράξης ήταν η παροχή υπηρεσιών επαγγελματικής κατάρτισης και
πιστοποίησης επαγγελματικών προσόντων και δεξιοτήτων σε 739 εργαζόμενους
του Ιδιωτικού τομέα της Οικονομίας ανεξαρτήτως του κλάδου ή της επιχείρησης
Στη διάρκεια μεγάλο διάστημα χωρίς να ενεργοποιηθεί ο οδηγική ευχαρίστηση σε μία βόλτα σε ταχύ- που απασχολούνται με την υλοποίηση της Πράξης να καλύπτει το σύνολο των
της δοκιμής, θερμικός κινητήρας, ειδικά στην περίπτωση τερο ρυθμό.
το 65% των Γεωγραφικών Περιφερειών της Χώρας.
διανυθέντων που ο οδηγός επιλέγει το πρόγραμμα οδή- Η τιμή του αυτο-επαναφορτιζόμενου
χιλιομέτρων γησης «ECO». Στη διάρκεια της δοκιμής, δι- Renault Clio E-Tech ξεκινά από τα 24.540 Βασική στόχευση της Πράξης ήταν 739 ωφελούμενοι εργαζόμενοι επιχειρήσεων
πραγματο- ανύσαμε τα περισσότερα χιλιόμετρα με τον ευρώ, με την επίσημη αντιπροσωπεία να του ιδιωτικού τομέα, να αποκτήσουν πρόσθετες γνώσεις και δεξιότητες που θα
ποιήθηκαν με
το θερμικό επιλογέα του αυτόματου κιβωτίου στη θέση το προσφέρει με 5 χρόνια εργοστασια- έχουν άμεση και θετική επίπτωση στην ενίσχυση της επαγγελματικής τους
μοτέρ «B» και εντυπωσιαστήκαμε από την ένταση κή εγγύηση και 8 χρόνια για τη μπαταρία. ικανότητας και τη βελτίωση της θέσης τους στην αγορά εργασίας.
απενερ- της ανάκτησης, αφού στις περισσότερες πε- Ασφαλώς δεν υφίστανται τέλη κυκλοφορί-
γοποιημένο.
ριπτώσεις το πεντάλ του φρένου ήταν απα- ας, αφού οι εκπομπές CO2 περιορίζονται Η Συνολική Δημόσια Δαπάνη για την Πράξη ανήλθε σε 1.377.045,00 €.
ραίτητο μόνο για την ακινητοποίηση του στα μόλις 96-114 γρ./χλμ.
αυτοκινήτου. Από και πέρα, η δύναμη του Χρηματοδότηση της Πράξης
κινητήρα είναι επαρκής, με την αίσθηση του Συμπέρασμα
τιμονιού και των φρένων να προσφέρουν Φορέας χρηματοδότησης της Πράξης ήταν το Υπουργείο Ανάπτυξης και
Το κορυφαίο σύνολο του Renault Clio Επενδύσεων, Κωδ. ΣΑΕ 1191.
RENAULT CLIO E-TECH 140 PS γίνεται ακόμα πιο ολοκληρωμένο στην πε-
Κινητήρας (κ.εκ./κύλινδροι) 1.598 /4 σε σειρά ρίπτωση της έκδοσης E-Tech, η οποία έρ-
Καύσιμο Βενζίνη + Ρεύμα χεται να κερδίσει τις εντυπώσεις με τον
Ισχύς (ίπποι) 140
Ροπή (Nm) 144+205 τρόπο λειτουργίας του υβριδικού συστή- Η πράξη συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από
Kιβώτιο/μετάδοση αυτόματο/μπροστά ματος. Δεν είναι το φτηνότερο της κατη- Εθνικούς Πόσους μέσω του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων.
Start/Stop ΝΑΙ γορίας του, αλλά η εξαιρετική του τεχνο-
0-100 χλμ/ώρα (δλ) 9,9 λογία σε συνδυασμό με την μειωμένη
Τελική ταχύτητα (χλμ/ώρα) 180
Κατανάλωση (λτ/100χλμ) 4,3-5,1 κατανάλωση και την απαλλαγή του από τα
Εκπομπές C02 (γρ/χλμ) 96-114 τέλη κυκλοφορίας, το καθιστά ενδιαφέ-
Χώρος αποσκευών (λίτρα) 254 ρουσα πρόταση. v
Τιμή από 24.540
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 64
#e-agora-themata-1-07-21.indd 64 28/6/2021 1:40:20 μμ