Page 50 - e-agora 8 2021
P. 50
n n n n ΔΟΚΙΜΗ Honda CR-V e:HEV 184 PS
Κινητήρας: 184 ίπποι και με έναν εκπληκτικό τρόπο να είναι στι-
λογική κατανάλωση βαρό σε εκτός δρόμου συνθήκες, ενώ
στην πόλη κινείται συχνά ως αμιγώς
Η «καρδιά» του Honda CR-V είναι ένας ηλεκτρικό. Κάπου εδώ αξίζει να τονίσου-
κινητήρας χωρητικότητας 1.993 κ.εκ., ο με ότι μπορεί να διανύσει έως και 2 χλμ.
οποίος μέσω του συστήματος Intelligent με τον θερμικό κινητήρα απενεργοποι-
Multi-Mode Drive (i-MMD) αποδίδει 184 ημένο. Όσον αφορά στα προγράμματα
συνδυαστικούς ίππους και ροπή της τάξης οδήγησης, υπάρχει το «Electric Drive»,
των 315 Nm. Η κίνηση περνά συνεχώς και
στους τέσσερις τροχούς μέσω κιβωτίου
Τα off-road συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης μετά-
στοιχεία δοσης. Κάπως έτσι, το θηριώδες αμάξω-
δεν είναι μα είναι σε θέση να επιταχύνει στα 0-100
λίγα, με
το εμπρός χλμ./ώρα μέσα σε 8,9 δλ. και η τελική τα-
τμήμα να χύτητα αγγίζει τα 180 χλμ./ώρα. Σύμφωνα
καλύπτεται με την εταιρεία η κατανάλωση καυσίμου
στο κάτω
μέρος κυμαίνεται στα 5,4 λτ./100 χλμ., ωστόσο
του από στη διάρκεια της δοκιμής διαπιστώσαμε
πλαστική ότι μία πιο ρεαλιστική τιμή θα κυμαινόταν
προστα- στα περίπου 7 λτ./100 χλμ. Το υβριδικό Honda CR-V καταφέρνει με
τευτική έναν εκπληκτικό τρόπο να είναι στιβαρό
επένδυση, σε εκτός δρόμου συνθήκες, ενώ στην
η οποία Στο δρόμο: Με τρία πόλη κινείται συχνά ως αμιγώς ηλεκτρικό.
επεκτείνεται προγράμματα οδήγησης Κάπου εδώ αξίζει να τονίσουμε ότι μπορεί
σε όλο το να διανύσει έως και 2 χλμ. με τον θερμικό
αμάξωμα. Το υβριδικό Honda CR-V καταφέρνει κινητήρα απενεργοποιημένο.
S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 50
#e-agora-themata-1-08-21.indd 50 20/7/2021 10:30:13 πμ