Page 51 - e-agora 8 2021
P. 51

n ΔΟΚΙΜΗ  Honda CR-V e:HEV 184 PS









































               όπου το αυτοκίνητο κινείται αθόρυβα με         Η «καρδιά»      τήρας βενζίνης συνδέεται άμεσα με τους
               τη χρήση του ενός ηλεκτροκινητήρα που           του Hon-       τροχούς. Η συγκεκριμένη λειτουργία εί-
                                                               da CR-V
               αντλεί  την  ισχύ  του  από  την  μπαταρία     είναι ένας      ναι  η  πιο  αποδοτική  για  ταχύτητες  από
               υψηλής τάσης. Στην υβριδική λειτουργία         κινητήρας       80 έως 120 χλμ./ώρα ενώ συμπληρώνε-
               «Hybrid  Drive»,  ο  κινητήρας  βενζίνης        χωρητι-        ται με πρόσθετη ισχύ από τον ηλεκτρο-
                                                               κότητας
               παράγει  ηλεκτρική  ενέργεια  μέσω  του        1.993 κ.εκ.,    κινητήρα -όταν απαιτηθεί ισχυρή επιτά-
               μοτέρ-γεννήτριας  η  οποία  τροφοδοτεί          ο οποίος       χυνση σε υψηλές ταχύτητες.
               τον ηλεκτροκινητήρα. Ο ηλεκτροκινητή-           μέσω του         Η  τιμή  του  αυτοφορτιζόμενου  Honda
               ρας προσφέρει στο CR-V κορυφαία χα-           συστήματος       CR-V ξεκινά από τα 44.800 ευρώ στην
                                                                Intelli-
               ρακτηριστικά  απόδοσης  με  184  ίππους        gent Multi-     τετρακίνητη έκδοση. Ωστόσο, για όσους
               και 315 Nm ροπής. Στη λειτουργία με το         Mode Drive      δε  χρειάζονται  το  σύστημα  τετρακίνη-
               θερμικό κινητήρα (Engine Drive), ο κινη-        (i-MMD)        σης, υπάρχει και η δικίνητη έκδοση, της
                                                               αποδίδει       οποία το κόστος απόκτησης ορίζεται στα
                                                              184 συνδυ-
               HONDA CR-V EHEV 184 PS                                         37.700 ευρώ.
                  Κινητήρας (κ.εκ./κύλινδροι)    1.993/4 σε σειρά  αστικούς
                  Καύσιμο                     Βενζίνη+Ρεύμα    ίππους και
                  Ισχύς (ίπποι)                      184       ροπή της       Συμπέρασμα
                  Ροπή (Nm)                          315      τάξης των
                  Kιβώτιο/μετάδοση    Μεταβαλλόμενης Σχέσης/μπροστά  315 Nm.    Το  Honda  CR-V  e:HEV  καταφέρνει  με
                  Start/Stop                         ΝΑΙ                      έναν  εξαιρετικό  τρόπο  να  «καταπίνει»
                  0-100 χλμ/ώρα (δλ)                  8,9                     όλες  τις  ανωμαλίες  του  οδοστρώματος,
                  Τελική ταχύτητα (χλμ/ώρα)          180
                  Κατανάλωση   (λτ/100χλμ)            5,4                     ενώ δεν παύει να ενθουσιάζει με τον τρό-
                  Εκπομπές C02 (γρ/χλμ)               161                     πο λειτουργίας του «έξυπνου» υβριδικού
                  Χώρος αποσκευών (λίτρα)            497
                  Τιμή από                         44.800                     συστήματος.   v
  S

                                                   51 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ




          #e-agora-themata-1-08-21.indd   51                                                                     20/7/2021   10:30:17 πμ
   46   47   48   49   50   51   52   53   54   55   56