Page 40 - e-agora 2021-09
P. 40
200Nm ροπής. Η μπαταρία του συστήμα-
τος φορτίζει μέσω του φρεναρίσματος με
το απαιτούμενο ρεύμα που χρειάζεται. Το
όλο σύνολο που κινεί στη Mercedes συ-
νεργάζεται άψογα με αυτόματο κιβώτιο 9
σχέσεων που στέλνει τη κίνηση στις πίσω
18αρες ζάντες. Η λειτουργία του κινητή-
ρα είναι πολιτισμένη, με την επιτάχυνση
να είναι γραμμική και τα 0-100 χλμ./ ώρα
να έρχονται σε 7,8 δευτερόλεπτα. Η κατα-
Το που δίνει στον οδηγό πλήρη ενημέρωση για νάλωση εντός πόλης είναι στα 9,5 λτ./100
«γραμμωμένο» την κατάσταση του αυτοκινήτου αλλά και της χλμ ενώ σε πιο ανοιχτούς δρόμους και με
καπό μαζί με
τα υπέροχα διαδρομής που έχει χαράξει μέσω του GPS. σχετικά οικονομική οδήγηση μπορεί να
φωτιστικά Η νέα C-Class μπορεί να φιλοξενήσει άνετα πέσει κάτω από τα 7 λίτρα.
σώματα, που 4 άτομα, ενώ τα 455 λίτρα που είναι διαθέ-
είναι σήμα- Στο δρόμο: Ακολουθεί επα-
κατατεθέν σιμα στο χώρο αποσκευών κρίνονται ικανο-
του ποιητικά για την κατηγορία του. κριβώς τις επιθυμίες του
γερμανικού οδηγού
οίκου, Με 204 ίππους
κλέβουν την Η Γερμανική εταιρία μας έχει συνηθί-
παράσταση Η C 200 της δοκιμή μας, κάτω από το
στο εμπρός καπό, κρύβει ένα turbo βενζινοκινητή- σει σε υψηλά οδηγικά στάνταρ, με ποιό-
μέρος. τητα κύλισης αντίστοιχα του ονόματος της
ρα 1.500 κυβικών νέας γενιάς. H από-
δοση φτάνει τους 204 ίππους στο φάσμα και στην περίπτωση της C-200 κατάφερε
5.800 με 6.100 στροφών και η ροπή σκαρ- κι ανέβασε ακόμα περισσότερο τον πήχη.
φαλώνει στα 300Νm από τις 1.800 στρο- Παρά τον όγκο της, ο χειρισμός της είναι
φές. Ο κινητήρας συνεργάζεται με το ήπια αρκετά εύκολος χάρη στην κορυφαία θέ-
υβριδικό σύστημα EQ Boost, που αποτε- ση οδήγησης που προσφέρει και την ευ-
λείται από μια μπαταρία 48V και προσφέ- ελιξία που την διακατέχει. Οι αναρτήσεις
ρει στο αυτοκίνητο επιπλέον 20 ίππους και είναι προσανατολισμένες στο τομέα της
Η οδήγηση
και η άνεση
της νέας C
200 ορίζουν
τον πήχη της
κατηγορίας
των μεσαίων
premium
σεντάν.
S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 40
#e-agora-themata-1-09-21.indd 40 1/9/2021 10:16:01 πμ