Page 35 - e-agora 2021-09
P. 35
n ΔΟΚΙΜΗ Hyundai Ioniq 5
το αυτοκίνητο θα φορτίζει τις μπαταρίες
του από το 10% στο 80% σε χρόνο λιγό-
τερο από είκοσι λεπτά. Οι ανεξαρτήτως
δικτύου σύντομοι χρόνοι φόρτισης οφεί-
λονται και στο σύστημα ελέγχου των
θερμοκρασιών της μπαταρίας με εξελιγ-
μένη αντλία θερμότητας, ενώ η ενεργει-
ακή αποτελεσματικότητα ενισχύεται και
με την τοποθέτηση ηλιακών πάνελ στην
οροφή του αυτοκινήτου.
Η ποιότητα έχει την τιμή
της
Όταν με το καλό κυκλοφορήσει στα
μέρη μας, το Hyundai Ioniq 5 αναμένε-
ται σύμφωνα με πληροφορίες να ξεκι-
χλμ./ώρα η κατανάλωση του Hyundai Ιδιαίτερα νά από τα 42.000 ευρώ περίπου, εξοπλι-
αυξάνεται σε πάνω από 30 κιλοβατώ- φωτιστικά στο σμένο με τη «μικρή» μπαταρία των 58
πίσω μέρος
ρες, και αυτό όπως είναι απολύτως προ- και έλλειψη kWh. Για μεγαλύτερη μπαταρία, τετρακί-
φανές μειώνει ιδιαίτερα την αυτονομία, πίσω υαλοκα- νηση με δύο μοτέρ, μεγαλύτερη ισχύ, ή
οπότε δε συνιστάται ιδιαίτερα. Εμείς στη θαριστήρα. και για πλοήγηση επαυξημένης πραγμα-
δοκιμή μας διανύσαμε τόσο χιλιόμετρα τικότητας και για μεγάλο head-up diplay,
πόλης, όσο και σβέλτου αυτοκινητόδρο- θα πρέπει να ανεβείτε κι άλλο όπως κα-
μου και καταφέραμε να ρουφήξουμε ταλαβαίνετε. Γιατί κάτι πολύτιμο συνή-
από τις μπαταρίες του Ioniq 5 23,8 kWh θως το πληρώνεις. Γιατί αυτό δεν είναι
κατά μέσον όρο, με την αυτονομία του ένα από τα παλιά, καλά, οικονομικά και
να φτάνει στα 305 χιλιόμετρα. Ωστόσο, απλά Hyundai του μακρινού παρελθό-
αν το οδηγείς όλη την ώρα γρήγορα και ντος, άλλα ένα από τα νέα, καλά, πολυ-
δυναμικά, η αυτονομία αναπόφευκτα πέ- τελή κι εξελιγμένα Hyundai του μέλλο-
φτει κοντά στα 200 χιλιόμετρα. Εάν βλέ- ντος…
ποντας αυτό το νούμερο δυσανασχετείτε
ελαφρώς, είστε απόλυτα δικαιολογημέ-
νοι. Αυτό όμως είναι ένα κοινό ψεγάδι Συμπέρασμα
σε όλα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που κυ- Για ηλεκτρικό SUV αυτοκίνητο είναι
κλοφορούν στην αγορά τη στιγμή που μι- μια χαρά, έχει τρομερές επιδόσεις. Χά-
λάμε. Προς υπεράσπιση των Κορεατών ρη στο σύστημα φόρτισης με μπαταρία
όμως, να αναφέρουμε πως στο δίκτυο 800 βολτ φορτίζει πολύ γρήγορα. Μικρή
γρήγορης φόρτισης Ionity, που εισήλθε αδυναμία είναι η χαμηλή «πραγματική»
πρόσφατα η Hyundai ακολουθώντας τις αυτονομία όταν τα πράγματα στο δρόμο
BMW, Mercedes, Ford και Volkswagen, ζωηρεύουν. v
S
35 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
#e-agora-themata-1-09-21.indd 35 1/9/2021 10:15:42 πμ