Page 33 - e-agora 2021-09
P. 33
n ΔΟΚΙΜΗ Hyundai Ioniq 5
Οι δυο μεγάλες οθόνες (επάνω) κυριαρχούν στην καμπίνα.
Οι διακόπτες δεξιά είναι για τον οδηγό, αλλά τις φτάνει λίγο
δύσκολα. Ηλεκτρικό χειρόφρενο (1) στα αριστερά στο ύψος
των γονάτων. Ο επιλογέας ρυθμίσεων οδήγησης (2) στο
τιμόνι. Πίσω έχουμε υποδοχή 230 Volt για να φορτίζεις, ας
πούμε, το laptop σου.
σμα είναι γενικά ένας τομέας στον οποίο
οι Κορεάτες έχουν κάνει πάρα πολύ καλή
δουλειά εδώ, αφού το Ioniq 5 χρειάστηκε
μόλις 34 μέτρα για να κινητοποιηθεί πλή-
ρως από τα 100 χλμ./ώρα!
Επικεντρωμένο στην άνεση
Σχεδόν το σύνολο των σύγχρονων αυ-
τοκινήτων είναι σχεδιασμένο κατά κύ-
ριο λόγο για να μεταφέρει τους επιβάτες
του στους προορισμούς τους υπό άνετες
και πολιτισμένες συνθήκες και φυσικά το
Hyundai Ioniq 5 δεν υπήρχε περίπτωση
να αποτελέσει εξαίρεση. Ωστόσο η κατα-
σκευή του στοχεύει ειδικά στον τομέα αυ-
τό – η άνεση στο δρόμο αποτέλεσε βασι-
S κό στόχο στην εξέλιξη του μοντέλου. Αυτό
S
33 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
#e-agora-themata-1-09-21.indd 33 1/9/2021 10:15:34 πμ