Page 34 - e-agora 2021-09
P. 34
n n n n ΔΟΚΙΜΗ Hyundai Ioniq 5
Μαλακά και ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
άνετα τα Κινητήρας 2 ηλεκτρικά μοτέρ
καθίσματα
– διαθέτουν Θέση Εμπρός και πίσω
και ηλεκτρικό Τύπος μπαταρίας Λιθίου-ιόντων
υποπόδιο!
Χωρητικότητα μπαταρίας kWh 72,6
Ισχύς PS/kW 306/225
Μέγ. ροπή Nm 605
Τελική ταχύτητα km/h 185
Κιβώτιο Μίας σχέσης
Μετάδοση Και στους τέσσερις τροχούς
Φρένα εμπρός/πίσω δίσκοι/δίσκοι
Ρύποι CO2 0 g/km
Κατανάλωση (WLTP) 19 kWh/100 km
Αυτονομία km 430
Ρυμουλκούμενο βάρος
με φρένα/χωρίς φρένα 1.600/750 kg
Χώρος αποσκευών λίτρα 527-1.587
Διαστάσεις (Μ/Π/Υ) mm 4.635/1.890-2.116/1.605
Μεταξόνιο mm 3.000
το πετυχαίνει μια χαρά, αν εξαιρέσεις κά- ΕΠΙΔΌΣΕΙΣ
ποια μικρά τραντάγματα όταν οι τροχοί Επιτάχυνση
συναντούν κάθετες ανωμαλίες στο οδό- 0-100 km/h 5,2 δευτ.
στρωμα, ή κοφτερές άκρες φρεατίων. Το
αυτοκίνητο ωστόσο φοράει σπορ ελαστι- 0-130 km/h 8,7 δευτ.
κά, και αυτός είναι ένας παράγοντας που 0-160 km/h 14,1 δευτ.
μειώνει την αίσθηση άνεσης που θα πρό- Ρεπρίζ
σφερε υπό άλλες συνθήκες, ακόμα και 60-100 km/h 2,8 δευτ.
σε αυτό το επίπεδο. Το Ioniq 5 αποτελεί 80-120 km/h 4,1 δευτ.
ωστόσο καλό σύντροφο για το ταξίδι σας. Βάρος/φόρτωση 2.106/434 kg
Με αρκετό χώρο για τους επιβάτες και με Κατανομή βάρους ε/π 50/50 %
τουλάχιστον 527 λίτρα διαθέσιμα για τις Κύκλος στροφής αριστερά/δεξιά m 12,6/12,5
αποσκευές τους χωρίς να χρειαστεί να από τα 100 km/h κρύα 34,1 m
αναδιπλωθεί κάποιο κάθισμα, ρολάρει με από τα 100 km/h ζεστά 34,1 m
130 χλμ./ώρα στον αυτοκινητόδρομο σιω- με 50 km/h 57 dB
πηρά και ήσυχα, με τους αεροδυναμικούς με 100 km/h 65 dB
θορύβους να απέχουν αρκετά από το επί- με 130/160 km/h 68/71 dB
πεδο να χαρακτηριστούν ως ενοχλητικοί. Κατανάλωση test 23,8 kWh/100 km
Αυτονομία (δοκιμής) 305 km
Είναι θέμα αυτονομίας Τιμή μοντέλου δοκιμής Από 42.000 ευρώ
Σε ταχύτητες κοντά στην τελική των 185 (στην Ελλάδα) (κατ’ εκτίμηση) S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 34
#e-agora-themata-1-09-21.indd 34 1/9/2021 10:15:39 πμ