Page 28 - e-agora 10-2021
P. 28
n n n n AΠΟΨΕΙΣ
ση σε σχέση με τα 18,5 του Vitara. Όσον ρα επάνω από εμπόδια.
αφορά τις γωνίες προσέγγισης, ράμπας
και φυγής, το Duster εξακολουθεί να Το Vitara υστερεί σε
υπερτερεί, έχοντας 30, 21 και 33 μοίρες ανάρτηση και τιμόνι σε
αντίστοιχα, έναντι 18.2 , 17.7 και 28.2 σχέση με το Duster
για το Vitara.
Ως γωνία προσέγγισης ορίζεται η γω- Η αίσθηση τιμονιού του Dacia Duster
νία που σχηματίζεται μεταξύ του επιπέ- προσφέρει καλή πληροφόρηση και εί-
δου και της ευθείας μεταξύ του εμπρός ναι ανώτερη απέναντι σε αυτή του Suzuki
προβόλου και του ίχνους του τροχού. Vitara, το σύστημα διεύθυνσης του οποίου
Γωνία ράμπας ονομάζεται η γωνία που είναι αρκετά ελαφρύ και παράλληλα αρ-
σχηματίζεται μεταξύ των ευθειών που γό. Στον τομέα της ανάρτησης, το Duster
ενώνουν τα ίχνη των τροχών με το μέ- υπερτερεί στις off road διαδρομές, με το
σο του μεταξονίου. Όσο πιο κοντό μετα- Vitara να έχει αποκτήσει έναν πιο… αστικό
ξόνιο και μεγαλύτερη απόσταση από το προσανατολισμό.
έδαφος, τόσο πιο μεγάλη είναι η εν λό- Το Duster έχει πραγματική
Όσο γω γωνία. Ως γωνία φυγής ορίζουμε το
μεγαλύτερες αντίστοιχο της γωνίας προσέγγισης, αλ- τετρακίνηση, ενώ το Vitara
είναι οι λά για το πίσω μέρος του αυτοκινήτου. μόνιμη με προγράμματα
γωνίες, τόσο
πιο ικανό Όσο μεγαλύτερα είναι τα νούμερα, τό- Το Suzuki Vitara έχει τετρακίνηση με
είναι ένα σο πιο ικανό είναι ένα όχημα εκτός δρό-
όχημα εκτός μου, αφού μπορεί να περάσει ευκολότε- αυτόματη λειτουργία, η οποία στέλνει
δρόμου την ισχύ στους εμπρός τροχούς, και με-
S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 28
#e-agora-themata-1-10-21.indd 28 4/10/2021 3:22:17 μμ