Page 29 - e-agora 10-2021
P. 29
n AΠΟΨΕΙΣ
ταφέρει την κίνηση και στους πίσω μόνο Το Duster ευρώ, ενώ η αρχική έκδοση GL+ του
εάν διαπιστωθεί απώλεια πρόσφυσης. «πετάει» στα τετρακίνητου Suzuki Vitara έχει κόστος
Στη λειτουργία «Lock» η τετρακίνηση χώματα 22.370 ευρώ. Το Duster όχι μόνο κοστί-
κλειδώνει, ενώ τα προγράμματα Sport ζει 660 ευρώ λιγότερα, αλλά είναι και
και Snow αφορούν την γρήγορη οδήγη- μία κατηγορία επάνω, με χαοτική διαφο-
ση ή την κίνηση σε χιόνι. ρά σε χώρους. Για να μιλήσουν τα νού-
Από την άλλη πλευρά, το Dacia Duster μερα, το Duster έχει κατά 103 λίτρα
έχει… πατροπαράδοτη επιλεκτική τετρα- μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ, αφού ο χώ-
κίνηση, η οποία εμπλέκεται άμεσα και ρος αποσκευών είναι 478 λίτρα (375 το
απενεργοποιείται αυτόματα στα 85 χλμ/ Vitara), ενώ οι πίσω επιβάτες του Dacia
ώρα, σε περίπτωση που ο οδηγός την έχουν περισσότερο «αέρα» στα πόδια
έχει ξεχάσει ενεργή. (13 εκατοστά εναντίον 11 του Suzuki).
Συνοψίζοντας, το Duster είναι καλύτε-
Επιπλέον το Dacia έχει με- ρο εκτός δρόμου από το Vitara, ενώ έχει
γαλύτερους χώρους, αφού καλύτερη ανάρτηση και τιμόνι, πραγμα-
είναι μια κατηγορία επάνω τική τετρακίνηση και επιπλέον χαώδη δι-
στα ίδια λεφτά αφορά σε χώρους!
Μήπως το Vitara είναι μόνο όνομα πλέ-
Το τετρακίνητο Dacia Duster κοστίζει ον; Συμφωνείς ότι έχει «μαλακώσει»
στη βασική έκδοση Ambiance 21.710
S υπερβολικά για να λέγεται ακόμα έτσι; v
29 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
#e-agora-themata-1-10-21.indd 29 4/10/2021 3:22:17 μμ